BAYAĞA BAYAĞA AŞK OLSUN

      Size de olur mu bilmiyorum ? Sinema ya gidersin çok güzel bir film izlersin ve o film hiç
Bitmesin istersin ... Sinema dan çıkarsın ama la la la la la kafan , kalbin orada kalır ..
Genelde de romantik filmlerde olur tabii böyle şeyler ..
     Oğlan nasıl da yakışıklıydı ah ...
     Kız nasıl bombaydı , böyle karım  olsun 10.000 borcum olsun ..
     Bu kıza yapılır mı , kör mü bu adam ..
     Kız ın gözü kör mü , bu kadar seven erkeğe kötülük yapılır mı gibi bir çok yorum yaparız ✌️

Uzun zamandır tv izlemiyorum ama ıg sağolsun hiç eksikliğini hissettirmiyor 😄😄
Hangi dizi başlamış , kim kiminle ..

Erkenci Kuş diye bir dizi ,  O nasıl güzel bir dizi ay çok romantik Sanem çok tatlı ,
Can da çok karizma hele o mimikleri , sanem i sevmesi ..

      İnternetten bu gece ki bölümü izledim .O yüzden öyle bir giriş yaptım .
Film tadında bir dizi ...

     Can ın kardeşi , Can ı kıskanıyor . Sanem de işe yeni girdiği için Can ı kötü tanıtıyor ve
Can kötü biri şirketi satacak diyor .O yüzden gelen tüm işlere engel ol bana haber ver diyor ..
İzliyorsunuzdur siz de  , Mutlaka ?

Sonra , Sanem anlıyor ki , Can iyi biri , Can ın kardeşi , Can ı kıskandığı için ona oynuyor .
Tabii bundan can ın haberi yok .
    Can ın kırmızı çizgisi , Yalan !!!
Kartlar ı açık biri olduğundan , Kimsenin yalan konuşmasına , arkasından iş çevirmesine tahammülü yok .. Detayı izlersiniz ..
   
     Sanem baloda karanlıkta birini öpüyor ama kimi öptüğünü bilmiyor .
Sakallı takım elbiseli bir erkek .. Sonra anlıyor ki , O Can Divit

Sanem le , Can birbirine aşık oluyor ama Sanem bilmeden de olsa Can a yalan söylediği için
Can öğrenince bu ilişkiye son verir diye , Can dan uzak duruyor .
   
    Bu gece ki bölüm de , Can elinden geleni yapıyor , Sanem in ailesiyle arası çok iyi .
O kadar kibar bir erkek ki nasıl iyi olmasın ..

         Can , Sanem e yeter artık , dalga geçiyorsun benimle diyor , yapacağım her şeyi yaptım
Ne istiyorsun sanem diyor . Sanem de gerçeği söyleyemediği için İsyemiyorum seni , sana karşı bir şey hissetmiyorum diyor .
    Peki diyor Can , Sanem e sınır koyuyor .
Sanem uzak durmaya çalışıyor ama Can ın uzak durmasına da tahammül edemiyor.
Can da dengesiz davranışlarından yoruluyor .

    Ve Can Diyor ki , Sen kazandın , Sanem ..
Sen beni sevmiyorsun . Seven insan sevdiğini üzmez , kırmaz .. Diyor ve gidiyor .

      Sanem , Can ın evine gidiyor . Can yok ama bekliyor .
Can eve geliyor .Sanem ev de ..

     Neden benden kaçıyorsun Sanem , Sanem sarılıyor çünkü seviyorum ..
    Neden beni sevmiyorsun Sanem , Çünkü seviyorum ..
    Neden böyle yapıyorsun Sanem , Çünkü seni kendimden bile çok seviyorum diyor ..

Ayyyyyy çok romantik ❤️ Çok güzel bir dizi ..


      Önce ki bölümlere göz attım fikir sahibi oldum . Ondan sonra son bölümü izledim .

Can da , Sanem de çok tatlılar ama .. Can ın tarzı , bakışları , mimikleri , sanem i sevme şekli
Sanem in doğallığı ..

         Aşka Geldim 😄😄

Bir de Yasak Elma diye bir dizinin fragmanını izledim .

Alihan la , Zeynep sevgililermiş ama Alihan küçüklüğünde yaşadığı travma yüzünden mutlu sonlara inanmıyormuş . Annesi ile babasını mutlu örnek bir çift görürken .
  Bir gün eve geliyor . annesi başka bir adamla ..

     Zeynep le , Alihan ın ilişkisi yolunda giderken , Bir anda zeynep i terk ediyor .
Seni elde ettim , sıkıldım ...

    Sonra Zeynep gidiyor .Alihan üzülüyor . Detayları izlersiniz .
Şurası dikkatimi çekti .

      Zeynep kırgın tabii güvendiği sevdiği adam onu yarı yolda bıraktı , güvenini , gururunu kırdı ..
Alihan hatasını anladı ve kendini affettirmek için elinden gelen her şeyi yaptı.

      Alihan , Zeynep le , Akşam yemeği yer ve Alihan , Zeynep e , bize bir şans daha ver der .
Alihan , Zeynep e , ben  seni çok seversem , alışırsam ve ilişkimiz bozulursa ,
Bu işin içinden çıkamam diye korktum , der ...
Zeynep , Alihan bunu o zaman niye söylemedin .  

Alihan , Zeynep sen gidersen her şey düzelir diye düşündüm .
Zeynep , Düzeldi mi , peki ?
Alihan , Sence ? Biz bir şansı daha hakketmiyor muyuz ?

      Alihan ın hatasını anlaması ve pes etmeden hatasını telafi etmek istemesi 👏👏👏👏👏👏
Kimbilir kaç kişi böyle zanlarla , bencillik yaparak ,
Kaç kalp kırdı , Hayat ı , hayalleri yıktı ..


    Neyse biz romantik kısmından bahsediyoruz şimdi ❤️

İki dizi de de patron , sekreter ilişkisi var . Patron , çalışan ..

Herkes potansiyel tehlike , Yok bu travesti buna bakmaz , yok bu çirkin buna bakmaz diye bir şey yok ..Herkes sevgilisini , kocasına dikkat etsin 😄😄

    Zaman kötü !

👏🎯   Murathan Mungan ın bir paylaşımı aklıma geldi ,
 
Kanayan yaralarına kan dursun diye ,
Başka bedenler basarsan , mikrop kaparsın !!!

Kapsın da zaten ..

     Seninle mutsuzken bile kimseyle mutlu olmadım ben demek varken ?!

Aklında başka biri varken , başkasının yatağına girmek kimine göre modernlik olabilir ama ,
Bana göre Midesizlik !!!

Erkenci Kuş , Bayağa bayağa iyi bir dizi Yeşilçam tadında bence izleyin 😊☺️
Sağlık olsun , Aşk olsun , Emek olsun , Sabır olsun ..
Herkes üstüne düşeni yaparsa zaten , Mutluluk olur ..

Sevgi emek ister , sabır ister , bir olmak ister , karşılıklı özveri ister .
Buna gönüllü olmak gerekir .Değilsen zaten tek taraflı ilişkinin yürümesi mümkün değil ?
Tek taraflı oyun kur , yaz , oyna .. Senaryo hepsi bir kişi ye ait olur mu ? Olmaz !!!

Aşk Olsun Ama ❤️

5 Ekim - 31 Ekim
31 Ekim - 16 Kasım Venüs geri hareketi
 Yüzleşmeler ✌️
Sakin olmak ani kararlar vermemek lazım .

Sürekli hatırlatıyorum , Çünkü , İlişkileri ilgilendiriyor ✌️

Can la , Sanem ler çoğalsın ..

Bütün dünya buna inansa , bir inansa hayat  Aşk olsa
İnsanlar el ele tutuşsa , mutlu olsa ,
Hayat bayram olsa 🎈

Hayatta hep gülünmez bunu da unutmadan yaşamak gerekir ✌️🎈

Eeeeeee o zaman Aşk Olsun ❤️

Bayağa bayağa Aşk Olsun ❤️




Yorumlar

Popüler Yayınlar