RAMAZAN AYI VE BEN

   Herkese iyi geceler 🙋 Hayırlı Sahurlar 🙏
Ramazan'la  aranız nasıl ? Herhangi bir sağlık sorunu olmadan tutmayan insanlar bir hayli ..
Tutacak güçte hissetmiyorum 😕
Çalışıyor musun ,hayır ?
Öğrenci misin  ,hayır ?
Dışarı çıkman zorunlu mu ,hayır ?

  Keyfin canın öyle istedi diye tutmuyorsun ? Allah'la kul arasında tabii karışılmaz.
Ama tutandan önce bayram planı yapılır ?
Tutandan  çok vaaz verilir ?

İlginç 😄😕 tutmuyorlar ,utanmadan bir de check-ın yapan yapana !!!!

Neyse her koyun kendi bacağında asılır .

Herkes birbirine saygı göstersin de ,

  Ailem bizi örf ve adetlerimize sahip çıkmayı öğretti..
Allah kabul etsin ilkokul dan bu yana kardeşim de ben de tutuyoruz .
Ki kardeşim mevki sahibi ,Sürekli insanlarla iç içe ,
   Bayramlar da,Kandiller de büyükler aranır ..
Kötü günde kendi şahsi meselen unutulur ve acı paylaşılır gibi ..

  Haklıysan saygı çerçevesin de hakkını savunursun,Çünkü bir bireysin ..
Ha oldu ki  sevmiyorsun ama saygı duyarsın.Nasılsın ,iyi misin ? Bu kadar sınırı bilmezsen ,
Herkes seninle ilgili her konuda hakkı olduğunu düşünür..
Bir saniye ya ,O yüzü ben verdim der ,Sınırı çizersin gibi bir çok şey 💭

 Ramazan Ayın da ,Genellikle Ev de Oluyorum ,Çünkü malumunuz sıcaklar ☀️
İnsan ister istemez daha halsiz oluyor.
Bu mübarek ayda ev de otur ,ibadet et 🙏🙏
Kendinle yüzleş,şükret 🙏🙏

Sonra değişik yemekler ,tatlılar ve paylaşımlar 🎈😋
Yemek sonrası kahve ☕️🍩

Müzik dinle 🎶

2017 nin hit olacak şarkılarını , telefonumdan dinliyorum ✌️🎶

Camila Cabello - Crying
DJ Khaled - I ' am the one
Imagıne Dragons - Thunder
Lady Gaga - The Cure
Luıs Fonsi ,Daddy Yankee -Despacito ..
Niall Horan -Slow Hand
Shawn Mendes - There ' s nothıng holdın me back .. Çok iyi bu işte kıpır kıpır ,ılık esen rüzgar misali
 
    🙏🍩📝🎶🎈✌️☕️❤️

Her zaman ki gibi kimseyle işim olmadan ,
Kendime ne katabilirim 💭
Nerelerde hata yapıyorum💭
Araştır,Gözlemle
Paylaş ..
Kim ne kadar beni önemsiyor ✌️🎈
Yazdıklarımı ,Söylediklerimi dikkate alıp uyguluyor.
Bana saygı duyuyor gibi şeylerleyim 👍📝

Saat 02.30 da bir tost yiyorum ve yatıyorum 😄💭

Siz ne yapıyorsunuz ?!

Ben de durumlar böyle ,Merkez 🙏🎈✌️🎶

Hayırlı Sahurlar 🙏🙏 Rüyalara dikkat edin ve not alın

Seven sevdiğini rüyasın da görsün ,
Sonra şükretsin ve Sıkı sıkı sarılsın ☺️😊
Bu ara benim rüyalar 🙏🙏
Hadi çenem malumunuz 😂😂 kaçtım ❤️❤️







Yorumlar

Popüler Yayınlar