KENDİNİZ OLUN

  Ah bu ay tutulması ,güneş tutulması ,saturn geri gitmeler , sert kavuşumlar ..
Astrologlar der ki , 2016 Mayıs -Haziran Ayın da yaşadığınız olumsuzlukların bu haziran ayında
İlahi adaletin tecelli ettiğini göreceksiniz.
   
      Yani düşünün haksızlığa uğradınız , Arkanızdan işler çevrildi ,Tek kalem de bütün emekleriniz hiçe sayıldı , Aldatıldınız , İşleriniz elinizden alındı , borç para verdiniz ama geri alamadınız ,
En güvendiğiniz insanlar size yanlış yaptı ve yanlış tarafı savundu ,Kul hakkı alındı gibi bir çok şey ..

         Bu tarz şeyler yaşadığınız ama anlam veremediniz ..
Her şey yolundayken , Nasıl oldu da bu kadar şeyi yaşadım ben ,
Neden bir açıklama yapılmadı ,Şaka mısınız dediğiniz şeylerin  cevabını ,açıklamasını
1 sene sonra duyacakmışız ..

    Kısacası , her zaman olduğu gibi Kötülerin yanına  kâr kalmayacak.
Hayat öyle bir ders verecek ki , Yaşattıklarından daha kötü şeyler yaşayacaklar
Nasıl oluyormuş Acı Üstünde Tepinmek , Okkalı  bir Tokat atarak Ah ların sesine tercüman olacak        
                                      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

O yüzden ne yaptığınıza dikkat edin 🙋 Bugün bana , Yarın faiziyle size 🙋
Allah deyin ve bırakın 🙏🙏🙏🙏
   
        Gelelim Sosyal Medya daki Trajikomik İnsanlara 😂😂😂😂😂😂😂🎭🎭🎭🎭🎭🎭
📝 Hep başkalarının hayalini , hayatını yaşıyor insanlar farkında mısınız ?
 📝 Profil Fotoğrafları hatta paylaşılan fotoğrafların kendisiyle uzaktan yakından alakası yok 😄😄
İnanılmaz kilolu insanlar ama filtreyle neredeyse manken kadar zayıflar 😂😂
📝 Herkesin mükemmel bir iş ,aşk hayatı , güzel bir arkadaş çevresi var.
📝 Sanki Avrupa da okumuş büyümüş bir asilzadeler ,
📝 Hele bir de Evlenene Kadar yaşamadığı olumsuzluk kalmamış , evlenince aşk dersi veriyorlar.
      Geçen de gördüm gözlerime inanamadım 😱
Kadına soruyorlar nasıl bu kadar uzun zamandır birliktesiniz sırrı ne , ne güzel bir ailesiniz. Aldatıldım , dengesiz biri ne yapmalıyım akıl veren bize ..
Allah nazardan saklasın bu arada dikkat çekmeye çalıştığım nokta sanki armut pişti ağzına düştü.
    Verdiği cevap ,
  Canım Erkeğin Peşinde Koşma kendine saygı duy .Sen değerlisin altı doldurulmamış cevaplar kendini garantiye almış oh geçiştirme cevaplar ..
   Gerçeği anlatsana ben de bu yollardan geçtim ,Seviyorsan sabret ,iletişim kur vs..
Sanki adam hep ona sadık kalmış ,hiç zorluk çekmemiş hep mutlu olmuş.Dünyanın en şanslı insanı

     Halbuki sevgiliyken adam onunla her ayrıldığında sosyal medya da  başka bir kızla ilişkisi var diye paylaşıyor sonra bu kıza geri dönüyordu. Sonra evlendiler mutlu mesut oldular .Allah daim etsin 🙏
   
📝 Evlenince sanki kimse bir şey bilmiyor , hemen aşık oldu evlendi gibi Aşk Doktoru oluyorlar.
Ben evlenince Söz Yazıcam Size Nasıl Zorlu Yollardan Geçtim , inandım ve Çok şükür Mutluyum 📌 diye

     Egolu , Nereden geldiğini  unutan ,Saygısız , kendi gibi olamayan ,Menfaatçi ,Net olmayan insanlara sinir oluyorum..
    Ya da hep başkalarının hayatını çözümlemek için elinden geleni yapan , Ama iş kendi hayatına
Gelince , Çözmeye çalışmak varken ,Teslim olmayı tercih edenleri ...
İşin kolayına kaçmak gibi gelirken ,İşi daha da karıştırıyorlar haberleri yok ..
   En son like konusunu deyinip yazıyı bitireceğim 📝📌

Genellikle bakıyorum bazı insanlar parmağını gösterse yüzlerce kişi beğeniyor.
Nerede anlamsız şeyler varsa likelar yarışıyor.
Ama bilinçli olarak görüp ,kıskandığı ,hazmediğimi için güzel olanı beğenmeyen tipler var
Çoçuk fotoğrafları içinde geçerli bu söylediğim ..
  Kendinizi farklı göstermek ancak Sosyal Medya da işe yarar o da kısa süreliğine 🙋🙋🙋🙋

Ha birde şunu şuraya ekleyeyim 📝📌
 Eğer Sevgilinizle mutlu mesut yaşamak istiyorsanız ,
Sosyal Medya da aktif olmamanız , İradeniz zayıfsa da mümkünse Sosyal Medya hesaplarınızı azamiye çekmeniz gerekiyor📌📌
  Bazı kötülüğe teşvik eden insanlarla da görüşmemeniz gerekiyor .
Unutmayın mutlu ,huzurlu kendi hayatını yaşayan insanlar hep kıskanılır ve bozmak için her türlü oyun yapılır
   Neden o herşeyin en güzel güzeline sahip , ben değilim ..
Allah kem gözlerden korusun 🙏🙏🙏🙏🙏

    HERŞEYİN BİR BEDELİ VAR 💪
AŞIK  olmak , MUTLU olmak istiyorsak bunlar bedel olmaz .Seve seve yaparsın

Bu yazının spotu ,📌Kendiniz olun ve Ne zorluk çıkarsa çıksın , Hayallerinizden Vazgeçmeyin 👍🎈
Çabalayın , Üretin ... hemen hayatta istediğim şey hemen olmuyor demeyin 📌
 📌🎈Daha daha kıymetini bilin diye daha da güzelleşsin diye bu engeller çıkıyor
Daha sıkı sıkı sarıl , mücadele et ve KAZAN 👊💪 HAYALİMİZDEN VAZGEÇMEYİN
Ne istediğiniz bilin ve Çabalayın 👊💪

 



Yorumlar

Popüler Yayınlar