DÜŞÜNDÜK MÜ ???

                                 Herkese selam 🎤
Ne yaptınız en son yazı dan sonra ,iyice düşündünüz mü ?
Farklı bir gözle baktınız mı  ?
Yoksa farkettiniz ama işinize gelmedi ,yine kötü , vurdumduymaz olmaya devam mı ?
Eğer böyle düşündüyseniz bir kere daha düşünün derim ben ..
Kaç yaşına geldiniz sizin aklınız ,fikriniz mi yok mu ya hu !
Başkasının ağzıyla hareket etmekte ne demek ?
İnsanların her dediğini dikkat edip ,kafanın karışması !!
Gelmek isteyip ,yapmak isteyip önünüze engeller koyulması,şartlar ,şurtlar ..
 
Başkalarını düşünmekten kendi hayatlarını yaşamıyorlar..
Kimseyi mutlu edemezsiniz..
İnsanlar akıl verir...
Sürekli başkalarının etkisi altında kalırsak,onların bizim hayatımıza ,kararlarımıza müdahele etme hakkını verirsek,olmaz.
 Maalesef bedelini akıl verenler değil ,kişi tek başına öder .
Senin aklın yok mu ,dinlemeseydin der ,çıkar işin içinden ..
O yüzden ayaklarınız yere sağlam bassın ..
Aklınız ,kalbiniz aynı şeyi söylüyorsa bırakın kimilerinin ne dediğini ..

Ben kimilerinin ne dediğini önemsemediğim için duymuyorum ..
Benim aklım ,sezgilerim tamamsa olay bitmiştir..
Sizler de  kendinizden emin olun !
Ne istediğinizi bilin !
Bu hayatın size ait olduğunu unutmayın!
Değerlerinizi unutmayın !
Allah'a sığının  ,şükredin !
Sevdiklerinizin sevgisini ,güvenini sorgulamayın !
Bu kadar kolay aklınız karışmasın !
Bu kadar kolay sıkılmayın !
Pes etmeyin !
Kuruntuyu ,şüpheciliği ,kafa da yanlış şeyler kurmayı bırakın !
Anlaşılır olun ! Yormayın insanları !!
Dengeli olun !!
Gel-git lerinizle sıkmayın insanları !!
Sorunlarınız varsa ,sorununuz olan kişi ile konuşun çözün !!
Doğru yoldaysanız ,kimsenin hakkını yemiyorsanız ,kendi yaşamınız için çaba sarfediyorsanız
Tedirgin olmayın !!!

İnsanları ciddiye alın ,kıymet bilin !!
Sorumluluklarınızı bilin .Ona göre davranın !!
İlgi gösterin !!
İletişim kurun !!
İnanın bunları yapmazsanız ,üzülen ,tek kalan siz olursunuz !!!

  Benden söylemesi 👍😉

Şimdi gelelim bana ,

Çok şükür iyiyim bildiğiniz gibi gezip tozuyorum.
Her gün ,her akşam gezilir mi ?
Diyorsunuz ?
Ne yapayım dostlar tek bırakmıyor beni ..
Geçen hafta da hacibektaş ,ürgüp yaptık .
    Her yeri suriyeli çingeneler sarmış ,gözümle görmesem inanmazdım.
Çok güzel yerler detaylı gezmek lazım.
Balona binmek istiyordum ama sabah saatleri oluyormuş.
Bir daha ki sefere daha fazla kalırım inşallah

Ağustos ayında gitmeyin ama çok kalabalık ve sıcak
En güzeli bahar ayları 😉👍

Bu arada aslı'ca hayatta facebook grubumda video paylaştım çok keyifli oldu 😄
Çokta beğenildi ..
Tekrar tekrar teşekkürler 💕🎸🎷🎻🎉🎊😍😘
İstekler bitmiyor ..
Devamı gelecek gibi 😄
Kocaman kocaman öpüyorum sizi 😘
Kendinizi sevin ,
İçinize sinen ,sizi mutlu şeyi yapın 👍😉


Yorumlar

Popüler Yayınlar