DEĞERLERİMİZİ UNUTMAYALIM

Nem var kuzummmm 😄😃
Arkadaşlar bu nasıl sıcak ,bu nasıl nem
Temmuz görünümlü şubat diyen arkadaşlara saygılar..
Benim bu derdim 
Ne yağan yağmurda 
İsyannnnnn 😃😄

Şimdi Sıcağı ,nemi bir tarafa bırakalım da ,
Farkında mısınız ? Bu ara 
Herkes akıllı ,kül yutmaz ,
Herkes doğru,
Herkes mutlu ,
Herkes günahsız ,
Herkes haklı ...

O kadar zor dönemlerden geçiyoruz ki ,
Türkiye'nin durumu , çatışmalar ..
Kısacası ,
Herkes herşeyin farkında da ,değilmiş gibi davranıyor .
Herkes empati yapıyor da ,işine gelmediği için 
Kolay yöntem umursamaz görünmeyi seçiyor.

Şimdi yapmamız gerekenler, Ben ne yapıyorum ?
                                          Ben ne istiyorum ?
                                          Ben kimim ?
Kendime yakışır mı davranıyorum ?
Kendi isteğimi görmezden gelip ,
Sırf başkalarını mutlu etmek için ,
İstemediğim hayatımı yaşıyorum.
Geri çekilin ,bir düşünün bu soruları sorun kendinize .
Hangi ara acıların üstüne başka mutluluklar kurmaya çalışacak kadar karaktersiz olduk.
Hangi ara bir hiç uğruna ,
Ego,yalan uğruna bu kadar küçüldük.
Hangi ara kalpsiz,
Hangi ara bu kadar günahtan korkmaz olduk.
Hangi ara bu kadar vurdumduymaz olduk.
Hangi ara bu kadar yalan konuşur, olduk.
Hangi ara sevdiklerimizin canını acıtmak için oyunlar oynayıp ,
Gözüne sokar olduk,
Hangi ara bu kadar insanlıktan çıkar olduk,
Hangi ara bu kadar küçüldük .
Kalplerde sevgi tohumu burakmak yerine ,
Hangi ara bu kadar nefret,ego,kıskançlık ,günahkar tohumları eker olduk 

Ve bu yaptığımız kötülükleri görmeyecek kadar
Gözümüz kör oldu.
Hangi ara bizim hayatımızı başkaları ,kimileri yönetiyor oldu.
Hangi ara maşa olduk,
Kötü insanların bizim aklımızı çelmesine ,
Yönlendirmesine izin verir olduk.
Hangi ara yaptığımız hatalardan utanmamız gerekirken,
Göğüsümüzü gere gere utanmaz insanlar olduk.

Silkelenin ,kendinize gelin !! 

Ayna'ya baktığınızda kendinizden utanmayın,gurur duyun !
Yastığa kafanızı koyduğunuz da , vicdanınız rahat uyuyun !
Güveneceğiniz insanlarla ,
Kaliteli insanlarla yola çıkın !
Her şartta yanınızda olacak insanlarla ,
Siz düştüğünüzde ,
Siz mutlu olduğunuzda her daim destek olacak ,
Yanınızda olacak insanlarla yola çıkın .
Sırtınızı dayabileceğiniz,güvenebileceğiniz insanlar olsun ki ,
Arkanıza ,sağınıza,solunuza baktığınız da  o insanları görün.
Yanlış insanlarla yola çıkılırsa ,
Sağım solum arkam sobe dediğinizde 
Acı gerçekle karşı karşıya kalırsınız.
Kimse yok pufffff olmuş.

Bunları yazdım ,Çünkü son zamanlarda baştada dediğim gibi değerlerimizi unutur olduk.
Namus,iyi niyet ,karakter,saygı,sevgi ,iletişim bunları unutmayalım !!!
Hata yaptığımız da özür dileyelim
Hata yaptığımız da utanalım
Hata yaptığımız da vicdanımız susmasın
Hata yaptığımız da üzülelim
Hata yaptığımız da günah işlediğimiz için ,
Kendimizi kötü hissedelim.
Allah korkusu ,sevgisi hep gönlümüzde olsun.
Şükredelim 🙏🙏🙏🙏🙏
Elimizden geleni yapalım ve Allah'ın takdirine bırakalım.

İnsan vereceği cezadan değil ,kaderin vereceği cezadan korkun.

Bir önce ki yazdığım yazıdaki gibi benim hayatım da her şey çok şükür yolunda 🙏🙏🙏
Bahsediyor olacağım zaten .
Ancak insanların bu kadar küçüldüğünü ,
Bu kadar değerlerini unuttuğunu görünce ,
Kayıtsız kalamadım ve kendi mutlu yaşantımı anlatmak yerine ,
Ego'nun,Bencilliğin,Cahilliğin,Vicdansızlığın ve Olmamışlığın 
Ne Kadar köyü bir şey olduğunu ,
Nasıl insanları dönülmez hatalara sürüklediğini hatırlatmak istedim.
Kendinize gelin !!!
Kendinizi kullandırtmayın !!!
Kendi kararlarınızı kendinizverin !!
Ne istediğinizi bilin !!
Kalbiniz ,aklınız aynı şeyi söylerken,
Davranışlarınız başka olmasın.
Kendinize bunu yapmayın 
Gurur duyulacak davranışlar sergileyin.

Hadi geri çekilin !!!
Bir düşünün !!

Sevdiklerimize sadece sevdiğimizi söymediğimiz ,Hissettirdiğimiz ..
Kendimizle gurur duyacağımız güzel günlerimiz olsun.
Sevgi yle kalın 💕

 




Yorumlar

Popüler Yayınlar