YENİLENDİM

Mübarek Cuma ,Mübarek Ramazan ayı ne kadar mübarek bir gün ,şükür olsun orucumuzu da tutuyoruz.
Allah kabul etsin ,inşallah 🙏

Ramazan 'ın ilk gününde yazmıştım.Oruç ,arınma zamanı..
Ben de öyle yaptım ,
Gözden geçirdim yaşadığım şeyleri ,kararları
Doğru kararlar verdiğimin sağlamasını yaptım.
Bolllll dua ettim ,
Her zaman ki gibi Allah 'a sığındım 🙏
Şükrettim verdiklerine 🙏

Her zaman sınırlarım vardır.
Kolay sevmem ,güvenmem kimseye
Seversem ,sahiplenirim.

Seversem gittiğim mekanları ,yemekleri ,bilgilerimi ,öğrendiklerimi paylaşırım,
Zevk alırım ,bundan..

Sevgi yüklemesi yaparım ki , bakalım kalbi ,damarları ,karakteri sağlam mı ,
Kaldıra bilir mi ,bu kadar Sevgi ' yi diye !!!

Rahatsız olduğum şeyleri güzel bir dille söylerim ,halı altına süpürmem.
Bilirim ki ,konuşmadıkca daha da büyür içindekiler ..

Kimseyi güvendirip kendi çıkarlarım için yarı yolda bırakmam.
Yola beraber çıktıklarımı yolda bulduklarıma değişmem 👊

Bilirim ki ,böyle yaparsam yolumu kaybederim ,
Ah alırım .
Allah korkusu ,sevgisi olan da ,zaten yapmaz bunları .

Karşımda kendine güvenen ne istediğini bilen ,karakterli ,merhametli ,kararlı
İnsanlar görmek isterim.

İnsanları Sevmemle - Soğumam arasında çok ince bir çizgi vardır
Beni istemeyeni Asla istemem.
İnsanların namert gibi arkamdam iş çevirmeleri
Engel koymalarındansa,

Adam gibi (Kadın -Erkek )
Yüzüme bakarak ,yüz yüze konuşmasını tercih ederim.

Evet az kaldı Bayram'a Allah Sevdiklerimizle nice Ramazanlar ,
Nice Bayramlar ,Nice güzel günler nasip etsin ,inşallah

Allah her birimizi insan kılığında ki ,Şeytanlardan korusun🙏
Merhametli ,Allah sevgisi ,korkusu olan ,
Hayırlı insanlarla karşılaştırsın ,İnşallah 🙏

Evet soğudum ,çıkardım ,şükrettim ve şükredeceğim de 🙏

Rahatladm attım yükleri ☺️😊

Allah böbürlenip şımaranları sevmez ..

Unutmayalım Sevdiklerimiz bizim kalbimizde ve onları kırarsak kendimizi kırmış oluruz

Mutluluk ruhumuzu gülümsetecek ,küçücük ayrıntılarda gizlidir 😉☺️😊😀😃😄

Umarım siz de , Ruhunuzu arındırmıştırsınız ve Kendinize güvenerek ,kararlı güzel kararlar almıştırsınız.

Kendiniz için bir şey yapmıştırsınız 😄😉 Bunun altını da fosforlu kalemle çiziyorum 😉

Hadi herkese kafasını yastığa koyduğunda ,huzurla uyuyacağı ,vicdanı rahat çok güzel
Bir hafta sonu diliyorum 😍😘

Yorumlar

Popüler Yayınlar