SEVİLMEK GÜZEL ŞEY

Herkese kocaman kocaman sevgiler 😊☺️
Koşturmacalardan inanın fırsatım Olmadı ...
Misafirler geldi ,gitti ..
Annem gitti ..
Kaldım mı ,tek başıma derken ,
Sağolsun sevenler hiç yalnız  bırakmıyor beni ,
Sevilmek  çok güzel bir şey ya 🙏
Aslı bu gece sendeyim ?
Aslı mesai çıkışı , dışarı çıkalım ?
Aslı hadi gece gezmesi ?
Aslı hadi hafta sonu kaçamağı yapalım ?

Hatta bir olay oldu ..Yıllardır görüşmediğim arkadaşlarımla irtibata geçtim .
Sanki yıllar geçmemiş gibi..
Aynı tat sohbetler,saygı ,sevgi aynı güzellikte..
Aslı'cığım kusura bakma geç dönüş yaptım.
Aslı'cığım  nefesini duyurdun ,teşekkür ederim.
Aslım hadi eski günlerdeki gibi eğlenceli ,bolll kahkahalı güzel günlerimiz olsun.
Aslı hadi hemen ayarlayalım ,haftaya buluşuyoruz.
Aslı seninle vakit o kadar güzel geçiyor ki,tekrarlayalım
Aslı, ileride inşallah çocukların olursa çok şanslı olacaklar.
Hayatın tadını çıkarıyorsunuz gibi o kadar güzel içten sözler duydum ki ,
Çok mutlu oldum 😊☺️
Ne mutlu bana dedim , beni anlayan .seven ,benimle zaman geçirmek isteyen güzel insanlar var .
Ne güzel olduğum gibi anlatmışım kendimi ,güzel yürekler de  tat kalmış,
Şükürler olsun 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Eeeee hal böyle olunca her gün gezmelerdeyim.
Ne değişik bir şey ben ve gezme 😂
Bakalım Tatil Kaçamakları da , olursa çok güzel olacak 😄
Sen ordu ya ne zaman gideceksin derseniz ,daha belli değil ama ,
Eylül ayını bulur diye düşünüyorum.
Anlayacağınız ,Canım sevdiğim İstanbulum da ,
Uzun süre gezmeye devam 😉

Hayalinizi gerçekleştirebilecek kadar cesaretli olduğunuz , tüm seçimlerinizi gönül rahatlığıyla onayladığınız ,tavrınızla gösterdiğiniz  çok güzel Sağlıklı ,huzurlu bir ay olsun Ağustos ayı 😊☺️

 En sevdiğim ay ,doğduğum ay 😊☺️

Şimdi den , İyi ki doğdum 😂🎂🍥💌

Sevgi'yle ,huzurla kalın emi 💌🙏👍✌️👌

Yorumlar

Popüler Yayınlar