SAHİCİ OLALIM

                                           Herkese Hayırlı Ramazanlar
Hayırlı İftarlar.. Düşündük mü ,akşam'a ne yemek yapsak,yesek ?
   Karar veremediz değil mi ?
  Şimdi canımız neler neler istiyor.
İşte devreye sorgulamadan orucumuzu tutmak kalıyor.
Bunun için de ,inanç,sabır ,irade gerekiyor.
Zorlanıyor muyuz ,evet !

Enerjimiz yok ,susuyoruz ...
Olsun sonu güzel ,
Nerede görülmüş güzel olan şeyin ,kolay olduğu ..
Allah sağlıkla,huzurla,sevdiklerimizle sonuna kadar tutmayı nasip etsin,inşallah.

Bu sabah birden aklıma geldi.
O kadar yazı yazdım.
Hemen hemen her konuya değindim.
Sanal Alem'deki sanallıklara hiç değinmemişim.

Sanal ilişki durumları,Sanal üniversiteler,Sanal İşler uzar gider.
Tabii ki eğleniyoruz ,eğleneceğiz de ama dozunda .
Kime ,ne ye göre derseniz ?
Karakterinize göre ..
Atlamayın hemen yalan ,yanlış şeylere ..
Bakalım kim tuzağa düşecek diye ,yüzlerce fotoğraf paylaşılıyor.
Değerlendiriliyor.

Ama Aslı sen de paylaşıyorsun ?
Tabii ki paylaşıyorum ,paylaşacağım da .
Dikkat edin !!!
Siz hiç benim ilişki durumumun değiştiğini gördünüz mü?
Ya da gitmediğim üniversiteler de okuduğumu yazdığı mı ?
Çalışmadığım yerlerde çalıştığı mı ?

İnanın paylaştığım fotoğraflar,yemekler,mekanlar ,kişiler hepsi gerçekten eğlendiğim zevk aldığım
Şeyler,
Amaç hava atmak ,bak geziyorum demek için değil !
Bu tarz çok güzel paylaşımlar da ,bulunan kişilerde var.
Çok hoşuma gidiyor :)

Böyle de olmalı ,amacı bu .Ben  gördüm zevk aldım ,siz de gidin görün ,yiyin,için ..
O samimiyet, Fotoğraflara yansıyor.
Yapılan yorumlar,verilen cevaplar.

Ergen gibi ilişki durumunu sık sık değiştirmeler.
Allah aşkına ,bir insan hiç o kadar üniversite .o kadar iş ve o kadar ilişki
Atlamayın hemen..
Dalga geçmek için yapılıyor.
İnsanları gözlemlemek için yapılıyor.
Ya da gerçekten büyümediği  için yapılıyor.

Aaaaa gördün mü ,kızı ,oğlanı ?
İlişkisi yok yazıyor.
Gördün mü ,bitirdiği üniversiteleri ?

Çalıştığı yerleri

Deli kuyuya bir taş atmış,Kırk akıllı çıkaramamış.

Siz yürekte yazanlara bakın,ilişki durumuna bakmayın.
Siz aklına,karakterine bakın,okuduğu yerlere bakmayın.

Sanal şeyleri dikkate alıpta ,hemen kız ,oğlan boşta hemen ayarlayalım .
Neyin kafası bu ..
Paralı,pullu,kariyerli.

Gördünüz mü ? Anladınız mı ?

Kız,Erkek karaktere bakın.
Sanal Alem deki ,Sanal yazılara inanıpta ..
Olmayacak hayaller kurmayın.

Dediğim gibi en güzelinden ben de paylaşıyorum.
Ancak sanal alem'de Sanal olmayan, eğlendiğim şeyleri
Altını fosforlu yeşil kalemle çizerim.

Gelelim Ramazana ;

Oruç tutmak ,tutmamak,
Asla tartışılmaması gereken bir konu
İsteyen tutar.
İsteyen tutma
Allah'la ,kul arasında .
Kimse kimseyi yadırgayamaz.
Herkes birbirini Saygı gösterecek.
Bu kadar Net !!!

Şimdi ki ,yazıcaklarım yine MIŞ gibi yapanlara

İlla bir şey yapmanıza gerek yok.
Sanatçı mı ,zannediyorlar kendilerini.
Bir şey paylaşmazsam ,unutulurum diye korkuyorlar.
Sanatçılar bile ramazan da ara veriyor.
Korkmayın ☺️😊

Oruç tutmuyorsun ,tutuyormuş gibi ,
Ne kadar güzel ramazan,ramazan akşamları
Hele o iftar ,sahur ..
Ayyyy iftar da gelmiş ..
Ramazan ayı nın ilk günleri ne kadar da güzel.
Bayram da ,geldi.
Ayyyy hiç anlamadım ,
Nasıl geçti .
Bayram' da geldi.
Yuppiiiii 😂😂😂😂😂😂

Gerçekten çok komiksiniz.
Ben çok gülüyorum ,eğleniyorum.

Yine söylüyorum .Tutarsınız , tutmazsınız
Niye tutuyormuş gibi bu samimiyetsiz paylaşımlar.
 Mübarek Ramazan Ayın da ,
Hem ruhunuz ,hem de bedeniniz arınsın.

Eğlenin,eğlenelim,eğleneyim 😄
Bu samimi fotoğrafları paylaşalım.
Biz olan ,Sahici ..

Çok dikkate almayalım
Paylaşımlarda bulunurken de ,
Kendimizi küçük düşürmeyelim .

Ben Eğlenceli , Olabildiğince samimi ,
Sahici Fotoğraflara devam edeceğim.

Sizi bilmem ,benden söylemesi 😄☺️😊😂😉






Yorumlar

Popüler Yayınlar