GÖZDEN GEÇİRELİM

Nasılsınız ?Bıraktığım noktada mısınız ?İlerleme ,gerileme ..
Hadi bakalım inşallah kafa karışıklıklarınız yok olmuştur.
Daha net !
Daha kararlı ve uygulama aşamasına geçmiştirsiniz ,
İnanın tüm temennim bu !
 
Eeee peki sen ne yaptın ?
Anlat bakalım derseniz ,
Şenlikler ,gezme ,bolll yürüyüş,
Bir o kadar gözlem yaptım 😉

Eeeee tabii ki ,
İç sesim ne diyor ,dinledim.
Artıları ,Eksileri topladım.
Ayağımı her zaman ki gibi,
Mantık Fren'inden ,çekmedim ☺️😊😄😉

Ve gözlemlerim sonucu mutlu olmak istiyorsak,
Mutlu etmek istiyorsak,
Ne yapmalıyız ,Ne yapmamalıyızın,
Tekrar altını çizmek istedim.

Hepimiz biliyoruz ,farkındayız da ,
Hep erteliyoruz.
Nereye kadar erteleyeceğiz !

Hadi gündem karışık ,bizi nelerin beklediğini bilmediğimiz günlerden geçerken.
Kendimize bir iyilik yapalım ve uygulayalım !

- Sevdiklerimizle yarış içerisine girmeyelim.
- Yapma dediğimiz şeyleri yapmayalım.
  Ama bilerek ,ama inadına !
-Söylediklerimizi dikkate alalım.
-Yolumuza çıkan aksilikler bizi amaçlarımızdan alıkoymasına izin vermeyelim.
-Vurdumduymaz tavırlardan kaçınalım.
-Kaçan kovalanır gibi hesap -kitap yapmayalım.
- Kendimize yapılmasını istediğimiz ,rahatsız olduğumuz davranışları iletişimde
Olduğumuz insanlara da ,yapmayalım !
- Bu yanlış mantık ilk önce bize ,sonra sevdiklerimize zarar verir ,kırar .
- Lütfen bunu idrak ederek davranalım ki ,
- İlk önce biz ,sonra da sevdiklerimiz Mutlu -Mesut yaşayalım.
- Birbirimizi dinleyelim ,
- Birbirimizi dikkate alalım.
 Zaman ayıralım .
- Güvenelim .

Güven "O bunu yapmaz " demek değildir.
Güven " O bunu yaptıysa bir bildiği vardır "
Diyebilmektir... Echart Tolle

Güveni güzel özetleyen bir  söz !!!

Tabii ki , doğru insana güvenmeliyiz.

Hepinize keyifli ,huzurlu çok güzel bir hafta diliyorum .

Yorumlar

Popüler Yayınlar