YARIN YOKKEN

Çok yoruldum uzun zaman sonra ev de oturayım,dinleneyim dedim.
Hani nasıl beste yapıyorsunuz ?Söz yazıyorsunuz diye sorarlar .sanatçılara ?
Hepsini yaşamam mümkün değil ,anlatılanlardan etkilenirim derler ya,

İşte az önce aynen öyle oldu.

Hiç aklımda yazı yazmak yokken kelimeler döküldü birden.
Hemen kalktım , not aldım.

Neden kitap yazmıyorum.
Hadi bu da ;

İlk sayfası olsun ve blog'da paylaşayım dedim.

Lafı uzatmayayım ,gelsin yazı ..



Unut dedi,hatta sil beni hayatından dedi.
Acaba inanmalı mıydım ?
Gerçek miydi ?
Yoksa yorgundu,kimseyi mi istemiyordu hayatın da ?
  Ama seven sevdiğinin kokusu olmadan yaşayamaz ki ,
Gözünün önüne gelir gülüşleri,
Sinirlendiği zaman ki o doğal hali..

Çevresindekiler mi,istemiyordu ?
Yoksa gerçekten mi,istemiyordu ?
Kim bilir ???
Seven insan bahanelere sığınmaz.
Mesafeler anlamını yitirir.

En sevdiklerin olsa da ,yine de tam mutlu olamazsın .
Çünkü ;

Yarın yokken,tam olamazsın Arkadaş !

Karşı tarafı suçlamaya çalışırsın.
Vicdanın orada bir dur !Der.
Haksızlık Etme !!!

Daha ne yapsın,der .

Sen ihtiyacı olduğunda,yanında mıydın?
Sorarım sana,Arkadaş !!! ?

Sordun mu hiç , Bir şeye ihtiyacın var mı ,diye ?
Ya da günde kaç defa ,aklımdasın dedin...

Yoksa hayatını ertelediğin gibi ,sevdiğinide mi,erteledin ?
Zor gününde yanında mıydın ?
Yoksa sana en ihtiyacı olduğu zaman,yarı yolda mı , bıraktın .

Sen zor gününde sana yardım etmesine izin verdin mi ?
   Yoksa ;

Onu da mı istemedin ,hayatın da ?
Peki sen mutluluk,huzur istedinde ne yaptın ?

Çabaladın mı ????

Hadi çabalamadın ,neden çabalayana engel oldun ...
Sen hiç düşündün mü ?

Sadece senin isteklerin,duyguların yok..
Onun da ,sevgi'ye,desteğe,ilgiye ihtiyacı var.
Dikkate aldın mı ,söylediklerini ?
  Onun üstündeki yükü aldın mı,teklif ettin mi ?
  Sıvazladın mı hiç arkasını !!!

İşte böyle arkadaş ,
Daha çok dertleşirdik ancak,
Boş ver Arkadaş

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar