KIŞ UYKUSUNDAN UYANMAK

Ne kadar kolay kalp kırar olduk ,farkında mısınız ?
Hep bir yerlerde şiddet ,hakaret,değer vermemek ..
Ne kadar iç sesimizi ,susturur olduk.
Ne kadar kolay kötü insan oluverdik !

Hem de sevdiklerimizi ...

İnsan sevdiklerini ,sevdiğini üzdüğü zaman kendinden utanmalı ,bence .

Ayna'ya ,baktığında , ben o sözleri nasıl söyledim.
Nasıl dilimden o zehirler aktı.
Nasıl ellerim saygısız şeyler yazabildi .
Nasıl yapabildim ,demeli.

Hangi ara bu kadar kötü,acımasız oldum.
Sevdiklerimin mutsuzluğu,mutluluğum oldu.

Hangi ara kendi sorunlarımın acısını,suçsuz insanlardan çıkartır oldum.
Demeli ...

Hangi ara bu kadar takıntılı,şüpheci,güvensiz,yanlış beyin okur oldum
Hangi ara iyi ile kötüyü ayırt edemez oldum.

Hangi ara kötüyü baş tacı,iyiye kendimi kapattım ,
Demeli ..

Hala akıllanmadım mı ?

Kötülük yapan insanlar,fırsatını bulunca önce onlar yarama parmak basacak.
Demeli ...

Hangi ara terazi'de , yanlış kefelere ,yanlış insan koyar olduk demeli.
Hangi ara ipin ucu bu kadar kaçtı,şaştı.
İyiliğe kötülükle,kötülüğü alkışlar olduk.
Demeli ...

Ne yapmışım ben !!!

Ayna'ya baktın,baktık.

Farketmemişim bu kaostan.
Bunlar mı,çıktı ?
Yansımadan diyebildiysek , ne mutlu bize !

Bahar çoşkusu gibi,
Erguvan çiçekleri gibi,
Çiçek açan erik,ayva ağaçları gibi
Arının,yenilenin,tazelenin ...

Aklımız başına geldiği için,


Hala vicdanımız olduğu için,
Maskelerimizi çöpe attığımız için,
Kendimizle barış ilan edelim .

İyi insanların kıymetini anlamamızı,hatalarımızı görmemizi sağladığı için,
Kötü insanlara Teşekkür Edelim.
 Hadi Yüksek Sesle Söyleyin.Kendim'le Gurur Duyuyorum !!!

Teşekkür Ederim ,sevdiklerime sıkı sıkı sarılmamı sağladığınız için ,
Teşekkür Ederim, ayağımın daha yere basmasını ,sağladığınız için.
Hak yemenin ,günah olduğunu hatırlattığınız için.
İyi'yle,Kötüyü ayırt etmemi sağladığınız için.
Sabretmeyi öğrettiğiniz,
Umut etmeyi öğrettiğiniz için .
Ve Teşekkür Ederim ,

Mutluluğun sorunsuz bir yaşam değil,Sorunlarla başa çıkabilme yeteneği olduğunu hatırlattığınız için
Her insan gibi sevdiklerimizinde kusurları olduğunu ,
Önemli olanın , Sağlık,İyi Niyet,Huzur,Saygı,Sadakat,Güven,Değer Bilmek,Paylaşmanın olduğunu
Hatırlattığınız için !!!

    Uyandık Kış Uykusundan !!!

Güneş tüm enerjisiyle bedenimizi,ruhumuzu ısıtmaya başladı.
Artık ne istediğimizi biliyoruz.
Attık yükleri üstümüzden.



Artık Ayna'ya Gönül Rahatlığıyla ,Bakabiliyoruz.

Ohhhh beeeee !!!

İyi niyetinden şüphe duymadığımız , yaptıysa bir bildiği vardır,diyecek kadar güvenebildiğimiz.
Oyunsuz,hesapsız-kitapsız sevdiklerimiz yanımızda...

Hiç kimsenin ağzıyla hareket etmiyoruz artık
Büyüdük ,olgunlaştık artık ...
Cesuruz ,Netiz !!!

İletişim kuruyoruz .
Artık karşımızdaki insan biz konuşmadan beni anlasın,ben sevmesemde sevsin ,demiyoruz.
Çatır çatır seviyorsak ,seviyorum ulan diyoruz ...

Önceliğimiz sevdiklerimiz ,onların mutluluğu
Biliyoruz artık vermeden,emek göstermeden hiçbir şey olmuyor.
Sırtımızı dayayacağımız, Anlattığımız her şeyin o kişide kalacağını bildiğimiz insanlar var yanımızda

Size kötülük yapan insanlarla,Dost olmayacak,
İkili oynamayacak, Sevdiklerimiz var yanımızda ,
 Daha ne olsun ...
Ayna,ya baktığımızda ,
Güldüğümüz,
Şükrettiğimiz.



Dualarımdasın dediğimiz,
İyi ki ,Rağmen dediğimiz
Canlarımız var.

Artık Biliyoruz ;

Sorunlar bitmez ve değişmez.
Biz değişirsek,sorunlar biter.











Yorumlar

Popüler Yayınlar