YÜZLEŞMEK

Efendim Nasılsınız ? Nasıl gidiyor işler , güçler ? Çoluk ,çocuk ?
Yuvarlanıp gidiyoruz 😄
Sormayın ben de , iyiyim ...
Bu aralar bir koşturmaca çarşı , pazar işleride bana kaldı.
Evin Erkeği oldum , dermişim 😉
Araştırmalar devam , inşallah yakın zamanda karar vericem ...
Bir de müzik olmasa , hayatımın neşesi yazı yazarken , kafam karışıkken , hiçbir şey yapmadan ...
Şimdi hal hatır sorduğumuza göre , gelelim yazı'nın konusuna
Sürekli konuşup anlam veremediğimiz , Kadın - Erkek meseleleri
Bu ara çok bahsediyorsun demeyin , Hayatın Gerçekleri ...
Uzunca bir yazı olacak ama herkesin yaşadığı , Aaaaa evet ! Diyeceği bir yazı olacağını düşünüyorum .
     Ancak insan olarak herkesin  bir silkelenip ,kendine gelmesi gerekiyor .

Hep bir talep var ,

Doyumsuzluk hat safhada , bencillik hat safhada
 Hep ben ,hep ben !!!

Daha çok sev , Sadece ben olayım
Günümüz insanının derdi ,
Seviyor karşılığını alamıyor mı , acaba ?????

O zaman bir anlaşma yapalım , var mısınız ?
 - İnsanlardan duyduğunuz ,herşeye inanmayacaksınız .
 - Dedikodu ,dengesizlik ,iki tarafı idare etmeyeceksiniz.
 - Sevgiliniz varken , karşı cinsle görüntülü konuşma , mesaj çekme ,
Google Amca'ya , isim yazmayacaksınız.
  - Sevdiklerinize işim var deyip , ona ayıracağınız zamanı başkalarına harcamayacaksınız .
   -Bencillik yapmadan karşı cinsten beklediğiniz  inceliği, hassasiyeti siz de  yapacaksınız,
  - Sizin duygularınız olduğu gibi karşı cinsinde duyguları olduğunu ,düşünerek hareket edeceksiniz.
  - Sıkıntınızı ,Sevincinizi paylaşacaksınız .
  - Karabatak gibi bir görünüp bir kaybolmayacaksınız.
  - Var mısın dediğinizde ,sonuna kadar gideceksiniz .
  - Çocuk gibi saklambaç oynayıp , kazanpatladı demeyeceksiniz .
  - Tencere -Kapak gibi olacaksınız , Tencerede İyi -Kötü ne yemek pişerse pişsin.Üstüne kapanan
 Kapakla iki kişi arasında yaşayacaksınız ,her şeyi ...
     Nasıl Adil Bir Anlaşma Değil Mi ?

Kimi özgürlüğüm kısıtlanıyor , karakterime uymuyor der ,Kimi ait olmayı seviyorum koşa koşa evime giderim der .
    O yüzden hakettiğim değeri alamıyorum diye yakınacağımıza , Ben ne kadar değer veriyorum da değer bekliyorum demeliyiz .

Ne kadar İstikrarlı , olursak o kadar el üstünde tutuluruz .

Sevmeyi. De bilirim , Sevmeye De bilirim , bir tek harfe bakar insanın hayatındaki yeri ..
Kimse kimseyi sevdiğine pişman etmesin ...
Şımarıklık yapmak yerine , depresif davranmak yerine seviyorsan seviliyorsan ,
Az laf , Çok iş yapmak gerekir .

Kadın - Erkek herkes üstüne düşeni yapacak.Kıymet bilecek.
Ne güzel şey ,iyi niyet ,huzur , sevmek ,sevilmek en önemlisi sağlıklı olmak ..
Niye korkarsınız ,mutlu olmaktan ,bağlanmaktan ,yanlış anlaşılmaktan ...

Erkekler siz de biraz oruç tutmasını bileceksiniz.

Kadın bakımlı olacak ,İş kadını olacak ,Ev kadını olacak , iyi bir eş ,iyi bir anne ,iyi bir evlat olacak,
Cilveli olacak ,Sadık olacak ...
      Olacak tabii !!!
Kesinlikle katılıyorum. Katılmadığım nokta ,

Ver Allah'ım ver ver ver ver !!!

Bu işler tek tarafın fedakarlığıyla olmaz .

Erkek her gün Fasulye turşusu yiyemezmiş bak bak

Bir gün lokma ,
Bir gün makarna,
Bir gün triliçe
Bir günde çikolatalı pasta

Kadın da kendine yakıştığı gibi aldığı aile terbiyesi gereği hep patates kızartması istiyor.
 Erkekler aynı kadından sıkılıyor , hımmmm anladım !

Peki hiç şunu düşündünüz mü ?

Kadın saçını kestirir ,boyatır ,şişmanlar , zayıflar .
Yani isterse sürekli kendini yeniler ,başka bir kadın olur .

Erkekler hiç değişiklik yapmayı düşünüyor mu ?

Kadınlar sıkılmaz !!!

Kötü bir şey demiyorum ,savunmaya geçmeyin

Sadece empati kurun diyorum !!!

Karşı cinsten ne bekliyorsan söyle , ancak unutma ki beklentiler çift taraflı
Herkes ben diye diretmek yerine , ben bekliyorsam o da bekleri atlamak gerekiyor .

Aslında Anne - Babalara iş düşüyor

Dönün geri ,dönün dönün hahhhh !!!

Erkek çocuğu , eve misafir gelince  ,
Evladım göster teyzelere ,
Hahahaha küfür etti ..
Oğlum bir al yap görsünler ,
Heyyyyt ,benim oğlum ne canlar yakacak ,
Asla olmaz ben o kızı gelin almam

Kızım saat kaç ?
Niye sürekli geziyorsun ?
Niye sürekli evdesin ?
Seni buraya bağlayan ne var ?

Yüzleştiniz mi ???

Sakın sakın günah benim sanane ,size ne demeyin günah

Ben şanslıyım ki bizim ailede böyle bir ayrım yok

Kadın da, erkek te dikkat edecek hareketlerine .

Hepimiz aklımızı başımıza alalım .

Evet uzun bir yazı oldu saatte geç oldu

Olsun yeter ki ,

Sağlık , iyilik ,güzellik olsun ,İyi niyet olsun

Güzel şeyler olsun :)





Yorumlar

Popüler Yayınlar