KALP GÖZÜ KAPALI İNSANLAR

Günaydınnnn 😄 Çok güzel bir gün olsun hepimiz için 😂😂😂😂😂
Beni tanıyanlar,tanımayanlar,tanıdığını zannedenler yazdığım yazılardan net bir şekilde tanımışlardır.
Tabii ki,işinize geldiği gibi değil ,doğru bakış acısıyla bakınca 😄
Tanıyanlar ne kadar pozitif olduğumu ,iyi niyete,karaktere ne kadar önem verdiğimi bilirsiniz,

Hep lafa bakarım laf mı diye,Söyleyene bakarım Adam'mı,diye ...
Sırf laf olsun diye konuşan boş insanları duyarım(z) da,duymayız
Ancak affınıza sığınırak ,Çevremizde o kadar Ezik İnsan var ki,
Susuyorsun,muhattap olmuyorsun, Yüzüne gülüyorlar ...

Ben seni tutuyorum,Seviyorum diyen insanların, aslında içten ne kadar kıskandığını biliyorduk,görüyorduk.
  Şimdi o kadar güzel bir gün ki,hiç böyle şeyleri yazmaya gerek yok diye düşündüm.
Benim için yoğun da bir gün olacak ...
Ancak ,Sınır koydukca insan beğenmiyor olduk..
   Başlarına gelmedik olumsuzluk kalmadı,
   İnsanlar yine Akıllanmıyor..
Dangalıkla -Doğruluk arasındaki ,dengeyi hep kaçırdılar
Konuşmak,Laf sokmak,Kalp kırmak marifet değil..
Her insan konuşkan olmak ,her insan aktif olmak zorunda değil
Bu doğuştan gelen bir yetenek,

  Sonradan mış gibi yapılınca ,Olmuyor sırıtıyor.
Yani kaş yapayım derken,Göz çıkartıyorsunuz
Okumak,Evlenmek,Çocuk doğurmak marifet değil
Karakter sahibi olmak,Doğru insan olmak
Asıl Marifet 😉

    İnsanlar kıskandı,biz cenazelerine koştuk.Hastalıklarını koştuk
Ancak Eziklik,Cehalet başka bir şey
Evlerden ırak ,gerçekten ...

Pasta yaparsın kıskanırlar
Evlenmezsin ,Ne kadar Akıllı kız ,ailesi arkasında .Bir eli yağda ,bir eli balda derler
Onun ne sıkıntısı olacak ...
Niye benim duygularım yok mu ?😄

Sinsice beklerler ama,Kiminle Evlenecek ,Ne iş yapacak
Vallahi merak edenler varmış nerede doğdu mu ?

Ordu'da Özel Hastahane de doğdum,
Kardeşim de,Almaya da doğdu

Ayyyyy güzel bir haber vereyim size,
Canım Kardeşim ,Turkcell'e geçti.
Ordu'da,Kurumsal Yönetici olarak işe başladı 😄
 Benim de neler yaptığımı kısa süre içinde göreceksin,inşallah 😉
Hobi ,hobi 😂😂😂😂

Allah herkese iyilik versin,Kötüleri hidayete erdirsin
Allah'a Şükürler olsun.Kem gözlerden korusun
Ayyyyy bu arada 4 Nisan'da Kanlı Ay tutulması varmış,
Söylenmemesi gereken şeyleri söyleyip ,Bolca kalp kırılacakmış.

Amannnnn tutun,tutun ağzınızı !!!

Sevgisizlik kötü bir şey,Sevin insanları ,Sözünüzü tutun.
Hayatta derdi olan insanın,özünde sorunu olan bir insan,Her hangi bir şeye bağlı olur.

   Kalp gözü kapalı insanlar,
Kalpleri kalaylansa da,olmuyor .

Bazen insanlar susmuyor ....

Ancak  Herkes herseyin farkında ,Saygı'dan susuyor demek için yazdım.
İyi-Kötü herkese Teşekkür Ediyoruz

Bizlerin yerinde olmadığınız,Önünüzde olduğumuz için olacak böyle şeyler

Tabii ki ,İyi bir şey bu 😄

İnsan kendiyle ilgili bir sorunu varsa kötülük yapıyor
İşte bu bulunursa,kötü olmazsanız.

Ben Mesnevi 'ye yakınım...

Yaradandan ötürü herkesi,severiz.
Otu,çöpü,çiçeği

Sağlık olsun,Mutluluk olsun,İyi niyet olsun.Gerisi zaten gelir.

Bilirim ki,

Canı yakan yaşattığını yaşar.Kalp kıran kırdığı yerden kırılır.
İçinizdeki hazımsızlığın sebebini bulun,Yüzleşin !
Hem kendinize,hem de başkalarına kötü enerji vermeyin.
Sorunun insanlar da değil ,önce kendiniz de ,olduğunu unutmayın

Sevgi olsun,Aşk olsun,Mutluluk olsun,
Yaşanılan olumsuzluklardan,ders çıkaralım
Bol dua ve şükür edelim.
 Hadi bakalım

Güzel bir sözle yazı'yı tatlı ya bağlayalım;

Hiç Kimse Mutlu Bir İnsandan Hoşlanmaz
Çünkü,Mutlu Bir İnsan Diğerlerinin Egosunu İncitir...!!!




Yorumlar

Popüler Yayınlar