ŞOV BAŞLASIN

Yazdığım yazının etkilerini gördüm,duydum çok mutlu oldum.
  Kendi içimden geçenleri ya da yaşadıklarımı,hüznümü,sevincimi paylaşıp,
Sizler de okuyup,ha işte !!!
   Aynen böyle düşünüyorum.Dile getiremiyorum.
Ne yapacağımı bilmiyorum?Tam beni anlatmışsın sözlerini duymak.
    İnanın beni çok ama çok mutlu ediyor:)))))))
Bazen konuşmasan,sesini duymasan da,kalben ve yazılarla anlaşıyorsun.
  İletişim kuruyorsun...
İşte buna gönül bağı diyoruz.
Siz ne yaptığınız ?Sorduk mu,kendimize sorular?
   En kötü karar,kararsızlıktan daha iyidir.
Karar verince her şey daha net olacak.Yapmamız gereken karar vermek ve harekete geçmek.
   Kendimize soru sorduktan sonra başkalarına soru sormaya başlarız.
Bazen de,O Sorular işimize gelmez ve cevaplamayız !!!
   Aslında geleceğimizi göremediğimiz için KORKARIZ.
Ne zaman ki,geleceğe güven içinde bakarız
    İŞTE O zaman kendimize ve insanlara net cevap veririz.
VE karar vermenin en kolay yöntemi,her iki kararında,Neler doğaracağını bilmektir.
     Mutsuz olmanın sebeplerinden biri geleceğine görememek dedik.
PEKİ,Herşeyi olan insan,neden geleceğinden korkar?
     Fikri olan var mı?
Bence Sevildiğine inanmamak ve özgüven(Kaybetme korkusu ve yetememek)
    Kendinden korktuğu gibi maskelerini indiren kişilerden korkmak
Aslında hep diyoruz ve maalesef hepimizde yapıyoruz ya bunu...
   Kafamızda zanlar yerine iletişime geçsekte,aslında korkulacak hiçbir şey olmadığını görsek.
Hayal etmenin dozunu ayarlasakta,gerçek hayatla harmanlasak,
    İnanın hepimiz için hayat daha güzel olacak.
Bazen de,bizler hayata zorlaştırıyoruz,Ne dersiniz?
   Eminim ki,zorlu Satürn Retrosunun sona ermesiyle,işlerin yoluna girecek.
Jüpiter'de Aslan burcunda rahatlayacağız.
   Eeeeee tabii Aslan Burcuna da torpil yapacak:)
Belirsizlikler sona erecek,Sağlık,bolluk,bereket çok güzel bir yıl bizi bekliyor.
    Ekdiklerimizi biçme zamanı.
Hadi o zaman  ŞOV BAŞLASIN:)
   

   

Yorumlar

Popüler Yayınlar