İÇİMDE BİR SES KULAK VER




 Ramazan ayı'nın ilk günü bahsetmiştim.Oruç içe yönelmek,kendini tanımak,tartmak diye.
 İşte bu yazıda,kendimiz ile yüzleşeceğiz.
   İnsanları gözlemlemeyi,seviyorum.
Bir saniye ne oldu şimdi demeyi de.Ancak bu sürenin uzunluğu çok önemli.
  Kişiyi çözmek,anlamak,teşhis etmek...
Gözünün arkasında ki ,gerçek yüzü.
  Kalbini görmek belki de,
Tabii ki,dengesiz insanları sevmiyorum.Yanlış anlaşılmasın !!!
  Kim sever ne ipte oynadığı belli olmayan insanı.
            Ya  da,
Sürekli bir insanı çözmek,o kişinin aniden ortadan kaybolması,ne ye kırıldığını bilmemek.
Bunlar yorucu !!!
  Ve bu iletimşimsizlik.
Kastettiğim şey,bu değil.
 Bazen insan kendi içinde dalgalanmalar yaşar.Aman bunu kararsızlıkla,karıştırmayalım.
   Hani bir karar vermen gerekir.
   Git_Geller yaşarsın.
   Hali'yle karar anı yaklaştıkça,korkar ve gerilirsin.
Bazen de,karar verirsin ve hep seçmediğin cazip gelir.
    İşte bu tehlikeli !!!
Çok düşünmek,verdiğin kararı sürekli gözden geçirmek,sorgulamak.Yorucu...
   Peki sizce de,ilk önce kendimizi sorgulamamız gerekmez mi?
_Hep neden ben haklıyım?
_Neden hep o alttan almak zorunda?
_Neden hep o beni pohpohlayacak?
_Peki hata yaptığımda, hemen özür diliyor muyum?
_Neden olay taze iken çözmedim?
_Karşımdaki insanı suçladığım şey,aslında benim yaptıklarım olmasın?Ayna misali..
_Neden hatalı olduğumu bildiğim halde,kabul etmiyorum?
_Bu yaptıklarım,ne kazandırdı bana?
     Mutlu oldum mu?   Mutlu oldu mu?
_Çevrem ile ilgilendiğim kadar ailem'le,sevdiğim'le ilgilendim mi?
_Peki çevremizdeki insanların sözüne inandım da,ne oldu?
                        İki lak lak,laf,söz?
Şimdi bu soruların cevabını ben kendime soruyorum.Ve eksik gördüğüm yanlarımı,törpülemeye çalışıyorum.
   İyi insan olmak adına...
Bu soruları siz de,kendinize sorun.Soruları çoğaltın.Kendinize yatırım yapın.
  Cevabımız EVET İSE;BEN bu hataları yapıyorum.HEP kendimi haklı görüyorum.
 BEN Merkezliyim...
 Sonuç,MUTSUZUM VE MUTSUZ EDİYORUM.
Kendi hatalarımızı görürsek,hatamızı düzeltmek,Mutlu insan olmak adına adım atmış oluruz.
Üstelik ilk önce,kendimize iyilik yaparak.
  Cevabımız HAYIR İSE;Hımmm bu kötü işte !!!
KALP GÖZÜMÜZ,o kadar kararmış ki.KENDİ hatalarımızla bile yüzleşemiyoruz.
   İş işten geçince de,neden benim iyi bir işim,ailem yok deriz.
Hatanın neresinde dönersek kÂRDIR.

    Vakit kaybetmeden,içimize yönelelim.Kulak verelim o sese...
Pişman olmayacağımız doğru kararlar verelim.
   Gözümüzü kapatalım.Ne istiyorsak,onu hayal edelim?
Hadi açmayın gözünüzü,görüyorum buradan?
  TAMAM :)
Ev,İş,okul,çocuk vs .. ne ise ???
                         Evin içinde o kişiyi düşünün,yapacağınız planlar?
                         Çocuk istiyorum ancak büyütebilecek miyim?
                         Güzel bir evim olsun istiyorum.Bu kadar borca girmeye,değer mi?
Gerçekten istiyor muyuz ?  
 Açın gözlerinizi !!!
Hissettiğiniz şeyi kalbinize kaydedin.
   Mantığınıza sorun...
Ve Mantık ile kalbinizin sonucunu,uygulamak için vakit kaybetmeyin.

 
     





 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar