RAMAZANDA KENDİMİZE BİR İYİLİK YAPALIM

Ne mutlu bize ki,Allah sevdiklerimiz'le, tekrar Ramazanı karşılamayı nasip ettti.
  Bugün karşıladık,inşallah Allah sağlıkla,huzurla sonuna kadar tutmayı nasip eder.
Nasıl geçiyor İlk gün ?
   Ben 03:30'a kadar oturdum.12.00'de kalktım.Önümüzde çok uzun saatler var.Kaldı 6 saat
Evde olunca yine tutluyor da.Allah çalışanlara yardım etsin.
  Sabırsızlıkla bekleniyor İftar vakti..Sonra bolll su ve bir kase çorba,insan doyuyor.
Ramazan denince akla  sadece yemek gelmiyor tabii,
   Hepimizin de bildiği gibi nefsi terbiye etmek ve Allah rıza için sorgulamadan orucumuzu tutmak.
Daha çok dua edelim.  İçimize dönelim. Paylaşalım.
   Bazen unuttuğumuz insanlığımızı hatırlayalım.
Her laftan kötü bir mana çıkarmak yerine,kendimizi anlatalım.
   Birbirimize çamur yerine,iyilik bulaştıralım.
Birbirimizin mutsuzluğundan değil,mutluluğundan mutlu olalım.
  Laflara takılmadan,direk o kişiye soralım ve yetinelim.Gözlem de kalalım.
Birbirimize tüm samimiyetimizle yardım edelim.Alınmayalım,Kalp kırmayalım.
   Ve çevremizde tüm samimiyetin'le yaptığın iyiliklere karşı hala kötülük yapıyorsa,
Allah'a havale edip,hayatımızda çıkaralım.
   Unutmayalım,mutlulukta_mutsuzlukta bulaşıcıdır.
Hadi ,Mübarek Ramazan'ın ilk günü kendimize iyilik yaparak başlayalım.
   Hedeflerimizi belirleyelim,güçlü olalım,pozitif olalım,kendimizle barışık olalım.
Kendimizi eleştirirken gülelim :))))))
   İlk önce kendimiz için bir şeyler yapmalıyız ki,çevremize yansısın. Öyle değil mi?
Hadi bakalım, Şu an sizi ne mutlu ediyorsa işe onunla başlayalım.
  Örneğin ben yazımı yazarken,taa eskilerden ancak çok sevdiğim bana enerji veren The Weather Girls
It's Raining Men dinliyorum.
   İnanın hem yazı yazıyorum,hem de oynuyorum :))))
Sevdiklerim,müzik,yazı yazmak sizler ile paylaşmak,akşam ne yiyeceğimi düşünmek daha ne olsun:)))
  Mutluluk küçük ayrıntılarda gizli...
Siz de ,içinize yönelin ve sizi mutlu edecek şeyi hemen şimdi yapın.
    Hiç kimse izlemiyormuş gibi dansedin mesela :))))))
Dua ve pozitif enerjiyi dememe gerek yok zaten.
  Kısacası size ne iyi geliyorsa onu yapın.
                               Şimdiden herkese Hayırlı İftarlar
                       
                                                                 
   

Yorumlar

Popüler Yayınlar