EN DOĞALINDAN HAYAT

Hadi Karar Verelim dedim.Aradan çok zaman geçmesini istemedim.Malumunuz Özledim :)
   O zaman neden bekleyeyim ki,yeni yazı için dedim.
Açtım Joy fm...Yanında ekşi dut..Malumunuz kötü alışkanlığım yok ya bende en doğalından takılıyorum.
  Ne yaptık?Göz atabildik mi,yazıya?Hayır Evet !!!
Hepsi kabülüm :) Şu anda okumamanız,okumayacağınız anlamına gelmez değil mi?
   İlla ki,kendinizden bir şey buldunuz ve bulacaksınız şüpheniz olmasın.
Çünkü gözlemler ve taaa içimden gelenleri yansıtıyorum.
  Farkındaysanız sadece güzel anları mı,paylaşmıyorum.
Hayatın ta kendisini olabildiğince anlatmaya çalışıyorum.
  Ağlıyorum,gülüyorum,günahım alınıyor,kıskanılıyorum
Ama her zaman Allah'a sığınıyorum.Dua ediyorum ve doğru bildiğim şeyleri yapıyorum.
  Gerçekleri söylediğim için belki tepki alabiliyorum lakin içim rahat ve haklısın diye geri dönüş yapılıyor.
Zamana bırakıyorum...Sabrediyorum..
  Nabza göre şerbet misali oluyor ,insanlara tepkim de...
Kimi bir bakıştan,kimi elini gözüne sokmaktan,kimi de sessizlikten anlıyor.
  Hepsini hayat öğretiyor bize
Uzun bir giriş yazısı oldu ama direk bunlar dökülü verdi yüreğimden,parmaklarımı da aracı kullandı sizlerle paylaşmak için.
    Hadi o zaman Ordu paylaşımlarına başlayalım.
Hayat bazen plan yapılmamasını öğretiyor insana.
  Ben bodrum,izmir,cunda planları yaparken,eniştem memleketine giderken rahatsızlandı ve acilen Ordu ya hastahaneye yatırıldı.Apar topar annem_babam gitti ve bir hafta sonra gelen kötü haber sonucu ben de gittim.
     Bir hafta giresun da kaldım.
Ve sonrasın da ordu'ya geçtim.
  Hayat devam ediyor.
Ordu gözüme hiç bu kadar  güzel gelmemişti.
  Neden bilmiyorum uzun zaman sonra ordu'ya geldiğim için içimi huzur kapladı.
Ve cennet bir köşe olan yeşillik,doğa ya bıraktım kendimi..
  İşlerimi hallettim ve direk eve geldim bu sefer
Doğal kiraz,ahududu,ekşi dut,erik,çilek yedim.
  Kuş sesleri,çiçekler de,tamamladı bu huzuru..
Meşhur dıgı pide mi yedim.Arkadaşlar ile buluştum.
 Boztepe de boran'ım sünnet düğününe gittim
  Ertesi gün Anemon'da muhteşem bir düğüne gittim.Çok güzel bir geceydi.
Sonra İstanbul'a  gelmek için yola koyulduk.
  Bu sefer otobüs'le..
İtiraf ediyorum çok yoruldum.Eve geldim direk yattım.
   Kısa bir süre sonra tekrar gidebilirim.
Ne demiştim,bazen plan yapmamak gerekir.
  Bakalım biz planlar yaparken,hayat bizim için nasıl planlar yapacak.
İçinde sağlık,huzur,mutluluk,sevdiklerimiz olsun.
  Fotoğraf paylaşımı ile bitirelim yazıyı o kadar bahsettik.







Yorumlar

Popüler Yayınlar