MASUM AŞK

 Bahanelere gerek yok yazım'la ilgili çok güzel sözler duydum,mutlu oldum.Her zaman içimden geldiği gibi yazmaya çalışıyorum.İnanın bu yazıya yansıyor ve sizlerde anlıyorsunuz.
  Yeni yazıma,geçelim mi?
                       Evet Bahar Geldi !!!
Hiç kış gelmedi ki,diyorsunuz.Aynen öyle...
   Yaz çocuğu olmama rağmen sıcağı çok sevmiyorum.
             O yüzden bayılıyorum,ilk bahara :)))
                                                                     




        Nasıl sevilmez bu güzellik,dökülen yapraklar tekrar can buluyor.Hadi silkelenelim !!!
    Mart ayı'nın,ilk haftasını iyi geçirmek lazım
Neden derseniz?Bu gezegenler,geri gitmeler,dolunay kurtulamadık.
   Kısacası,''Evren '' bize kendine gel diyor !
Hayatında ki,olumsuzlukları çıkar.
Yaptığı hatalardan,ders çıkar demek sitiyor.
  Anlayacağınız,Yeni Hayat kurmak için gönül gözümüzü açıyor.
  Hayatını gözden geçir,karar ver ve uygula..
Hata yapma yaptıysan telafi et diyor.
 Bundan sonra Ne İstiyorsun?Kimler ile yola devam
etmek istiyorsun karar ver ilerle diyor.
   Vallahi uyarıyor bizi...
Ama dinler,ama dinlemeyiz
  Her koyun kendi bacağından asılır '''
Öyle değil mi,ama? 



                       Hep ne diyorum,ne diyoruz?  
 Huzurlu,mutlu yaşamak..Bir yola girerken iniş_çıkışlı olabilir.Önemli olan bunu sevdiklerimiz ile paylaşmak,birlikte yaşamak.
  İyi niyetin suistimal edilmemesi,kıymet bilinmesi gerekir.
Hayatımızda ki,tüm insanlar için geçerli bu...
   İletişim,sadakat,vicdan,merhamet ve dürüst olmak.
Hayatımızda,unutmamız gereken değerler.
 Bunları unutmadan hareket edersek;
                            Güle güle Kış,Hoş Geldin, İlkbahar :))))
Eeeeee gelsin o zaman yediğim,içtiğim güzel tatlar
                                 
   Sait Efendi ve İskender...Uzun zaman olmuştu,yemeyeli..Özlemişim :)
Bunu yedikten sonra ertesi güne kadar hiçbir şey yemedim.Hatta bu görüntü yeterli oldu sanırım.
 Şimdi paylaşmayayım diğer fotoğrafları..Sanmayın ki,elimde fotoğraf yok da,blöf yapıyorum :)
    Ohhhh Afiyet olsun bana !!!
Saçımı kestirdim,yenilendim..
  İnstagram'da paylaşırım.. Fotoğraf güzel olursa Sosyal Medya 'da,profil fotoğrafı da,yaparım.
Bakalım ilerleyen zamanlarda..
   Ayyyy unutuyordum!!!
Neyi mi?Tabii ki,küçük sevgilimin MASUM AŞK'INI
   Akşam kapı çalar.Ben de,kapının gözetleme deliğinden baktım.Kimse yok!!!
Volkan olabilir dedim ve bakmaya devam ettim.Evet tam kapıları açıldı bizim kapıya vurucağa zaman yakaladım seni dedim.
  Meğersem,Masum Kuzummmmm.Bana çikolatakı pasta getirmiş,kapının önüne koymuş.
Duymadığımı düşünerek tekrarlamak istemiş.Çünkü,iyilik perileri böyle yaparmış.Sürpriz yapmış,bana :)
   Aşkın en saf masum hali,dürüst,oyunsuz içinden geldiği gibi çıkarsız.Ego'dan uzak..
Küçük sürprizzz,iyi niyet,ilgi işte bu kadar kolay sonuç kocaman bir MUTLULUK ..
    Kısa bir yazı yazacağım dedim ancak yine çoştum sanırım..
Birbirimize Günaydın,İyi geceleri eksik etmeyelim.
  Yüzümüzden gülümsemenin eksik olamayacağı,çokkk güzel bir hafta BİZİMLE OLSUN :))))









                                                                                       

 
                                                            

                                                                                           

Yorumlar

Popüler Yayınlar