BUGÜN SEVGİ GÜNÜ OLSUN

Bugün sevgi günü olsun !İçimden öyle geldi.İki haftadır içimde bir heyecan kısa süreli gerginlik,huysuzluk,kalp ritminin hızlanması..Bahar geldi,ondan mı,acaba?
   Bu sene kış olmasa da,bahar mevsiminin yeri bir başka..Tam benlik havalar,sımsıcak güneş ve serinleten rüzgar ile gelen huzur..
   Geçende teyzem'le,konuştum.Eski hesaba göre(kocakarı takvimi)14 mart'tan bu yana say dedi. O hesaba göre nisan yağmurlu,bugün de temmuz ayı ve hava çokkk güzel..Merak ederseniz,devamını getirirsiniz.
    Bu sabah sevgili arkadaşımın,mesaj bombardımanı ile uyandım.Uyanmak zorunda kaldım desem daha doğru olur.
     Aslııııı,haziran'ın ilk haftası yurtdışına gidelimmm,ne olur.
Gidelim tatlım,hıhıhı,konuşuruz canım..Bu hafta buluşur,kararlaştırırz.Bunlar da,benim cevabım :)
    Tabii ki,iyi olur..O kadar bir yerlere gidelim diyen var ki,bakalım hangisini uygulayabileceğiz?
 Haziran'ın son haftası Allah nasip ederse,ramazan.Sonra bayram..
        Ağustos ve eylül ordu'da,düğün...hayırlısı diyelim.Daha çok var yaza.Biz dönelim bugüne?
Neler yapmışım ben,gözatalım?:)
  Arkadaşlar geldi bize..Kimi yemeğe,kimi kahvaltıya.Sonra malumunuz koşturmaca..
Goran Bregoviç konseri,muhteşemdi.Seviyorum balkan müziklerini,insanlarını.Çevremde de,var çok sevdiğim arkadaşlarım.
   Yine aynı şey oldu,şu an...UFFFF Yüzüm,kulağım yanıyor ve heyecanlanıyorum ancak neden bilmiyorum..
En kısa zaman da,güzel haberler veririm inşallah diyerek,her zaman ki, gibi hayra yoruyorum tüm olanları
  Hımmm,nerede kalmıştık.
Haaa evet,hatırladım.Eğlencede kalmıştık.Geçen cuma günü arkadaşıma gittim.Taaa Çekmeköy 'de,
  Çeneler kuvvetli olunca,hayat,yaşanmışlıklar,deneyim,her şey konuşuldu.Sonra bir bakarım ki,saat geç olmuş.Ben de,evdekilere söyledim.Tamam dediler ve kaldım.
    Tahmin edersiniz,sohbet kaldığı yerden devam etti.
İlk defa kaldığım evde gizlice kapının anahtarını aldım,yastığımın altına koydum.
  Normalde 90 dk.dizi çeken kız,tık yok.Hatırlamıyorum ruyamı...Ama bu haksızlık !!!
 Sımsıcak evde uyanmak,güzel bir kahvaltı..Sonra eve gitmek için düştüm yollara..
   Canımmm,cennet semtim...Akşam oldu,tekrar kadıköy'e..Anadolu,Avrupa yakası git_gel yaptım.
Her şey sevdiğin insanlar,gezmek,mutlu olmak için..Yollar gözünde büyümüyor,severek yapınca..
  Aaaa savaş'la ve bebişim yusuf'la buluştuk.Şimdi darılır bebişim,trip yapar :)
Savaş,sevgili bal böceğim,aşkım balımın babası,sevgili kuzenim.Araya hemen balım'ı kattım :)
   Ankara'dan gelince tabii ki deniz havası almak lazım.Biz de gittik bebek mıdpoınt'te uzun uzun sohbet ettik,yedik içtik.Aaaa hava kararmış olmuş mu saat:20:30.Hiç anlamadık.Yusuf'la konuştuk.Ortaköy'de buluştuk..Güzel,mutlu bir gündü..Balım'ın babasını arayıp,baba çarçabuk gel,özledim seni demeside günboyu dilimizden düşmedi.
    Görüşmediğim süre zarfında,yaptıklarımın bir kısmı böyle canlarım.
16 Mart Pazar akşamı'da dolunay vardı.İç sesimizi dinlediğimiz,bolll dua ve şükür ettiğimiz.Hakkımızda hayırlı olan ne ise Yüce Allah'ın nasip edeceğine inanarak yol aldığımız güzel günlerimiz olsun.
 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar