YENİ YIL,YENİ BAŞLANGIÇLAR

Yenı yıl dedik,çok  şükür geldi.Bolll sağlık,huzur,aşk ve mutluluk getirsin inşallah.
   Ne demiştim,2013 de,özü sözü doğru olanlar korkmasın, kapı arkasında gizli saklı hiçbir şey kalmayacak.
Hepimiz yaşayarak gördük değil mi ?
 Hayatımızdan zamanı geldiği için,bize zarar veren insanlar cıktı,gitti.Tüm kalitesızlikleriyle kendilerine yakıştığı gibi...
   Ben biliyordum stabilde muhafaza ediyorum dediğmiz,insanların gözüyle görmeden inanmadığı insanlar yeah!
  Yaşasın sonunda BİNGO :)))))))
Laf,söz,kıskançlık,bencillik...kendinizi çok hafiflemiş hissediyor musunuz?Vallahi ben hissediyorum:)))
   Yepyeni bir yıl,yeni ümitler,az insan çok huzur:))))
Haklı olduğunuzu biliyorsanız,elinizden gelenin fazlasını yaptıysanız,Allah'a sığının ve yolunuza devam edin.
  Yenı yıl deyince kırmızı geliyor ve tabii ki, Aşk geliyor...
Hımmm,sevgiliniz var ise,milletin gözüne sokarcasına,sosyal medya da,paylaşılmamalı derim ben.
   İş resmiyete dökülürse tabiiki, tadında paylaşılmalı,işte buna varım :))))
Eeeee insan da,küçükte olsa yılbaşı hediyesi beklemiyor değil ?Ne bileyim,yolcu etmeye gelsin,kaba olmasın,nerde nasıl davranacağını bilsin,akIllı olsun.
   Ayakları yere bassın.Çevre ile işi olmasın,neyin doğru ,neyin yanlış olduğunun kıyasını iyi yapsın.
Sizce de,doğru değil mi?
 Konuşulacak çokkkk şey var
Yeni yılın ilk günü ve Ordu maceraları gibi...
   2014 tüm temiz kalpli insanların tabii ki benim yılım olsun:)))
Haklıların keyfini süreceği bir yıl olsun...
   Beklemede huzurla kalın,canlarım:))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar