GALİP GELMEK

Yazılarımı paylaşmayalı, uzun zaman oldu.Yazılar,mekanlar çok ancak yazmaya gelince elimde bir uyuşma,kasılma bende akışına bıraktım.Ve  Gece gece aşka geldim:)
    Tıpkı sanatcılar gibi...
Dedim ya,size aşka geldim...Kelimeler döküldü,bende kaleme aldım.Kalıcı olsun diye..
  Sizinlede paylaşmak istedim.
Özlemek,
İniş,çıkışlar,
Ağlamak,gülmek
Küsmek ancak tadında bırakmak,
Sevmek,sevildiğini için kıymetini bilmek,
Yanındayken bütün sıkıntıları unutmak,
Sarılınca dünyanın en mutlu insanı olmak,
İyi ki varsin ve Hep olursun demek,
Gözlerinin içine bakınca,kendini bulmak,
Bazen sessizlikle,bazen de,bakışla anlatabilmektir AŞK
Küçük sürprizler yapmak;
Herşey güzel olacak demeden,olurda bir gün işler ters giderse yine yanındayım demek,AŞK
Kızdığında sessiz kalmak,sakinleşince arayıp,yanına gelip,masumca bakmaktır,
Sevdiğine şımarmak,
Sevdiğin kadar sevildiğini bilmek,
Sevildiği için havaya girmeden,daha iyisini yapmak,
Mütevazi olmaktır,
Küsünce,film fragmanı gibi gözünün önüne gelmesi ve yüzde oluşan gülümsemedir;
Tatlı gülümsemenin sebebi olmak,
Karşısındaki insanın isteklerini görmezden gelmeden,dikkate alarak MUTLU Etmektir. AŞK,
Her saate baktığında,16:16_18:18_10:10,araba plakasına baktığında 111_333 gördüğünde çocukca
sevinmek.
Yaşasın beni düşünüyor,seviyor demek,
İçindeki çocuksu sevinci kaybetmemektir.
Utanmaktır,yüzünün kızarmasıdır,
Birbirinden bir şey öğrenmek,
Sabretmek,saygı duymaktır.
Dengeli davranmak,sorumluluklarını bilmek,
İniş_ çıkışlı bu yolda,ben oldum demeden,
Sonunda beni seviyor,gevşeyebilirim demeden,
Sımsıkı,huzurla..
Bizi bizden daha çok düşünen,güvendiğimiz birini bulmak;
Buluncada,sahip çıkmaktır.
İki kişilik ilişkiye lafı_sözü,üçüncü şahısları sokmadan
Huzurla yaşamak,galip gelmektir AŞK
  Nacizane bence AŞK..


 

Yorumlar

Popüler Yayınlar