SEVGİNİN POLİTİKLİĞİ OLMAZ

Bitmeyen yazdan sonra,kış geldiiii.Herkes hasta..Her şey zamanında güzel ne derseniz,deyin.
  Hiç düşündünüz mü?Neden fazla konuşuyoruz,aşırı ev temizliği yapıyoruz.Neden bağımlılıklarımız var
Hiç dikkat ettiniz mi?Kendini çirkin bulan ve güveni olmayan kadın_erkek muhabbetlerini.
  Herkes,  onlara hasta, onlarla  evlenmek istiyor.Bildiğin skor tutuyorlar
Neden bazı insanların kötü alışkanlıkları var.
  Bence bütün bunların hepsinin altında gizlilik var.Uzmanlar der ya,çocukluğa inmek lazım.
Bizler hep şaka ya vururuz ancak asıl sorunun sebebi oralarda..
   Benim içim_dışım bir açık sözlüyüm.Mutluyum!
Açık sözlülükle_kabalığı(dangalaklığı) birbirine karıştırmamak gerekiyor.Arasında ince bir çizgi var.
  Doğrulukla_Samimiyet arasında ince bir çizgi olduğu gibi..
Hep birşeyleri, gizlemek adına,başka yönlere sapkınlık yapılması gibi..
   İçe saklanmak,mış gibi yapmak..Nereye kadar
Dürüsttüm benim herşeyim ortada deyip,sürekli başka insanlardan olumsuz şeyler duymak,hem de birebir kendinden duymak varken.
   Gözlemci ve detaycı olduğum için,bana göre doğal,benimle özleşmiş hal ve tavırlar..Dışarıdan bakıldığında öyle görüldüğümü düşünüyorum.
   Bazı olaylar hemen dikkatimi çekiyor.Sanırım temiz kalpliyimde  her şey ya önüme gelir,ya da duyarım.
Birde aklınızda bulunsun,bir insan size soru sormuyorsa,bilin ki kendine soru sorulmasını istemediği içindir.
  Sürekli bir gizem..Gereksiz soru sormadan bahsetmiyorum tabii..
Herşeyin azı ve çoğu zarar..Düşünün bir arkadaşınızın telefonuna bakmak isterseniz,ona benim telefonumada bakabilirsin mesajını verirsin.
    Tıpkı telefonunu masanın üstüne ters çevirerek koyan ve sessize alan bir insanın gizlediği şeyler oldugu gibi.
Benim hiçbir zaman yalana,haksızlığa,saygısızlığa tahammülüm yok!!!
 Net olunmalı,değer bilinmeli,eğriyle doğru birbirinden ayırt edilmeli..
   İyi ile Kötü olanın eşit tutulmasına inanılmaz karşıyım.
Beni seven insanlar  lütfen!!!Beni kötü insanlarla eşit görmeyin.
  Cevap aynı;senin sevgin içimde,köpeğin hatrı yoksa sahibinin var.Hadi canım oradan diyeceğim kusura bakmayın..
  Ayrıca ben nasıl sevdiklerimi, sahipleniyor.Onları üzen insanlarla arama mesafe koyuyorsam,sizde yapın.
   Sevginin politikliği olmaz!!!
Unutmayalım;anlayış bekliyorsak,bizde karşı tarafı anlamalı,empati kurmalıyız ki,hayat daha güzel olsun :)
 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar