MUTLU AŞK VAR MI?

Sizi ihmal ettiğimi düşünmeyin sakın.O kadar ilginç şeyler oluyor ki,hadi hayırlısı..
   Dolu dolu geçiyor..
Birde farkettim ki,ayağım beni hep aynı mekanlara götürüyor.
  Nişantaşı kırıntı ya gittim.Meksika burger yedim...İsmine aldanmayın sıradan burgerlere benzemiyor.
Yenı yılda yeni mekanlar ve tatlar var söz :))
   Şimdi bu güzel puslu kış aylarında ne güzel olur?Film izlemek,battaniye ye sarılarak kahve içmek..
Eeee bir de Aşk gelir...Kalpten gelen aşktan bahsediyorum tabii zamani aşklardan değil..
   Aşk deyince akla nedense ilk önce mutluluk sonra kaybetme korkusu,maskelerin düşmesiyle çıkan gerçek karakterler ve beklenen son.Keşkeler,üzüntüler.
   Dizlerde bile başka kadın,hastalık,ihanet..
İlla kötü bir şey olması mı gerekiyor canımmm
 Tabii ki,hayır!!!
Olmasın ya,hem aşık olalım hem olduğu gibi kabul edelim hem de mutlu olalım,olmayalım mı,yani?
   Elbette bunun olması için,bazı şeylerin lafta değil icraata dökülmesi lazım..
Hadi bakalım neler yapmalıyız bir göz atalım.Bence..Sizce nasıl eklemeler yapabilirsiniz tabii...
 _Ne istediğimizi bilerek emin bir şekilde,bir yola girmek ve işin tadı kaçmadan niyeti söylemek ve ona uygun davranmak.
_Çiftlerin,birbirlerine sabır göstermesi,tahammül etmesi.Sen_ben yarışına girmeden BİZ olmak
_Birbirimizde kusur aramamamak,.İnsan koluna taktığı insanla gurur duyacağı biriyle beraber olmak ister.Sevgisi,aşkı,karakterinin oturmuş olması,saygısı,kıyafeti,nerede nasıl davranacağını bilmesi mutlu eder ve gururlandırır.Ancak dört dörtlükte kimse yok.ÜÇ Buçukluğu buldun mu,tamam:)
  Kimse mükemmel değil,herkesin bir kusuru var.Az önce sıraladığım detaylar dışında her iki tarafın iyi niyetli,iyi vakit geçiriyorsak,Ufak,Tefek sorunları kafamızda abartmayalım,kusur bulmayalım..
_GÜVEN,Ne kadar önemli bir şeydir.Her iki tarafta üstüne düşen sorumluluğu yapmalı ve ona göre danranmalı.Onun dışında gereksiz kıskançlıklar,baskı yapmamalı..
_Kendi Olmak,Sihirli bir kelime.Ne dersiniz?Rol yapmadan ne isen öyle davranmak.Düşünseniz ya,sevmediğiniz bir şeyi seviyor gibi yapmak ya da her dediğine bencede demek.Fikir yürütmeden tek taraflı ne kadar sağlıklı olabilir ki.
_Konuşmak,Ne demişler insanlar konuşa konuşa,hayvanlar koklaşa koklaşa.Sorun varsa karşılıklı konuşmak, çözümlemek ve ortak bir noktada buluşmak.Bir şeye karar verilecekse konuşarak birlikte karar vermek.
_Bazen ilgili,bazen ilgisiz,bazen sinirli,bazen sevecen,bazen bolll tripli :))
  Bunları neden yaptığımızı bilmeden yaparız.
Şimdi bunlar önemli şeyler ancak elektrik meselesini unutmamak lazım...
   Elektirik olmazsa bunların bir önemi olmaz.
Biraz özveride bulunmak,törpülenmek...oldu ,bitti?
  Ha birde konuyla alakasız bir alışveriş merkezinde oturuyorum.Yanıma genç bir delikanlı yaklaştı afedersiniz  ben reklam ajansında çalışıyorum ve dove için halktan insanlarla çalışmak istiyoruz ve siz bu konsepte çok uyuyorsunuz..Bende ki cevap,reklam çekimimi?Nasıl inanabilirim ki,bu teklif reklam ajansından geldiğine kart alabilir miyim? Verdi bütceyi açıkladı.Çekimler 20_30 arasında yapılacak. Ama ben o tarihlerde İstanbul'da değilim.Erteleyemez misiniz? Maalesef...
     Ne dersiniz, sizce ünlü olma kapılarını kapadım mı?Aman tanrım  ne yaptım ben:))
2014 ün ,şanslı bol kariyerli geçeceginin işaretleri diyelim biz buna..
   Daha ne olsun...
2014 Sevdiklerimizle birlikte sağlıklı,huzurlu,kariyerli hakkımızda hayırlı olanın kalbimizin razı olduğu nice güzel 365 günler diyelim.
   Aslı neden erken kutlama yaptın derseniz,10 gün istanbul da deyilim işimi garantıye aldım:)))
AH BU BEN!?:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar