ÖZLEMİŞİM SİZİ

Uzun zaman oldu..Sizlerle yazılarımı paylaşmayalı..Ama neler oldu neler bir bilseniz..
  Yine Ordu'ya,kına ve düğün için gittim.Muhteşem bir düğün oldu,sonrası tekrar başka mekanda eğlenceye devam.
 Bu sefer gelin çiceğinin ,yarısını tuttum.Aslı'nın düğününde gelin çiceğinin tutmanın rahatlığı vardı üzerimde:)
Bu yılın başından bu yana size hep diyorum ya,2013 Farkındalık yılı hatta dilimde tüy bitti..Hatırladınız değil mi?
İşte benim içinde,çevremdeki insanları temizlemem için çok iyi oldu.Hem de benim hiçbir şey yapmama gerek kalmadan.Kendileri gerçek yüzünü gösterdi.Kazdıkları kuyuya düştüler.Yıllardır yanında olmaya çalıştığım
destek olduğum bir kişinin,aslında beni kıskandığını,arkamdan iş çevirdiğini,yıllardır içinde gizledği kıskançlığın,hırsını ,sahte gülümsemenin altına gizlediğini Allah bana gösterdi çok şükür.
    Şükürler olsun ki,bu yaşıma kadar her hareketimi,adımımı bilerek davrandım.Alnım ak,gönlüm ferah.
Ne mutlu bana ki,her insan gibi olumsuzluklarla karşılaşsamda her daim yanımda beni gerçekten seven,beni tanıyan,neyi yapıp,yapmayacağımı bilen,Allah korkusu,vicdanı olan temiz kalpli insanlar var yanımda...
   Yine ne mutlu bana ki,onlar benim arkamda ben onların önündeyim.Onlar konuşurken ben Asaletimden Susuyorum!
   Üzgünmüyüm..Tüm samimiyetimle söylüyorum ki,HAYIR..Allah gerçek kişiliğini saklayan insanlardan korusun bizi..Her şeyin hayırlısını versin.Hayırsızsa uzak olsun.
  Mutlu ve huzurluyum:)Az insan çok huzur:)Bu senenin lafı olsun...
Gelelim orduda yaptıklarıma..Aslında biliyorsunuz artık,yazmama bile gerek yok.Ha bir değişiklik yapıp bu sefer pidemi Fatsa Bolamada yedim..Çok Hüdayinamit:))Ben de yeni öğrendim bu kelimeyi
Kendiliğinden olgunlaşmış,olmuş anlamında..
   Hayatımda çokkkkk güzellll şeylerde oldu.Aaaaa hadi söyle merak ederiz diyeceksiniz,çok haklısınız ancak
güzel şeyler oldu diyebiliyorum.Fazla bilgi veremiyorum.Belki parça parça her yazıda bahsedebilirim.
 Malum nazar var,kem gözler etrafta fazlaca..
Bu yazıyı bitirmeden,belki sizin bildiğiniz,benim yeni gittiğim mekan Aşkkkk Cafe'yi gitmenizi tavsiye ederim
 KuruÇeşmede gidin ve Aşkı_Memnuyu yemeden geri gelmeyin:)


Yorumlar

Popüler Yayınlar