GÜZEL BİR PAZAR

       Sonbaharı da ortaladığımız,bu güzel pazar günü ,keyiflerimiz iyidir umarım?
Havalar bir sıcak,bir soğuk..biraz olsun serinledik.
    Sanki havalar yeni sıcak olmuş gibi,İstanbul'da sokağa çıkmak ne mümkün
        Bu neyin kalabalığı,ne oluyoruz?
Dün beşiktaş'ta,zor dolaştım.Kendimi bir cafe'ye zor attım.Düşünün artık,kalabalığı gezmeye seven ben bunaldım.
  Güzel havaları değerlendirelim diye herhalde..birden iyi tarafından baktım:))
Beşiktaş'a yolunuz mutlaka düşer..dürüm yemek isterseniz ''Kasap Döner'i'' deneye bilirsiniz.Lavaş başarılı
olmamakla birlikte,etini bol bol koyuyorlar ve lezzetli
    Geçen hafta sonu hasanımla,Ankara'ya gittim.Yavuz&Ece'nin kınası vardı.Bu akşam da ordu da düğünleri var ancak ben gitmedim..Hatta şu anda pide yiyorlar hem de bensiz olsun yesinler afiyet olsun bol bol yağ olsun..
  Ankara'da haftasonu kına ve ece güzeldi..Balım anlatılmaz yaşanır..Ne yazsam abartıyorsun dersiniz
O kadar akıllı ve mantıklı konuşuyor ki,1 yaşından bu yana ,2 ekimde 3 yaşına girecek teyzesinin balı,akıl küpü:)
    Kısa bir örnek,Baba_kız küçük bir tartışma yaşadılar.Babası çizgi film izlemeyeceksin dedi.
Balım'da cevap;Anne demek ki,baban beni yeterince sevmiyormuş olsun olsun..buna birde mimikler ekleniyor gözünüzde öyle hayal edin o zaman tadından yenmiyor:)
   Eeee bu güzel pazar gününde,fazla vaktinizi alamayayım.Belki soluklanmak ister ve bu yazımada bir göz atarsınız.
   Sağlıklı,huzurlu bol bol kahkahalı beklediğiniz güzel haberleri alacağınız güzel tadın yenmez bir hafta diliyor ve çok öpüyorum sizi:)))
 




Yorumlar

Popüler Yayınlar