YARIN BAYRAM ERKEN KALKIN ÇOCUKLAR

İlişkiler dedik,kimi okudu,kimi okumadı,kimi bildiğimiz şeyler dedi...Önemli olan herkesin bir fikrinin olması ve bunu kendine saklamadan paylaşması...Doğru,dürüst ne istediğini zamanın da belirleyerek,o yolda yarı yolda bırakmadan kendine yakırcısına devam etmesi ...Bu konunun üzerine daha çok konuşurum ve konuşulur.Önemli olan ''Saf Sevgi'' ve bunun da karşılığını almak....
   Diyerek hoppppp hemen konuyu benim doğum günüme getiriyorum.
Hafta sonu doğum günümdü...Hasanım ve sevdiklerim ile iftar yemeği yedik,sohbet ettik...doğum günü pastamı yedik,dileğimi tuttum,benim için bir araya gelmeleri yetmiyor gibi bir de hediyeler'le gelmişler.Çok mutlu oldummmm:)Sonrasın da,güzel bir bebek sahilde yürüyüş ve dondurma bir balonum eksikti...
   Ertesi gün daha doğrusu akşam da,kuzenler'le,balım'la birlikteydim...Taaaa Ankaralardan bana balım'ı hediye getirmişler:)Tam öyle değil tabii ama gün boyu onunlaydım öyle gibi oldu....Balım' cadde yakışır bizde Bağdat Caddesine gittik.Kendileri ekim'de 3 yaşına girecek ama sanırsınız genç kız kendi kendine alışveriş yapı kasaya gidiyor..Maşallah,supanallah...
   Yanımda olamayıp,telefonla sesleri'yle  yanımda olan kuzenler,arkadaşlara da bir kere daha teşekkürlerimi sunarım..Bu arada incelikten hoşlanan asla detay atlamayan kişilerden doğum günümü kutlamayı unutanlar oldu mu,oldu..Bir,iki kişi...biri dün özür telefonu açarak affettirdi..Biri kırıldığımı belirttiğim yazıyı görür görmez telefonla beni aradı sorun kalmadı..Ne önemlidir ama saygı,sevgi..Telefona mesaj atılırsa cevap verilir,cevapsız arama varsa geri dönüş yapılır ve sebebi açıklanır..Zamanın ortak sorunu değil mi zaten ''İlgisizlik'',''Saygısızlık''o yüzden insanlar mutsuz değil mi?Bu konu da uzun sonraki yazıya taşıyalım önemli ve üzerinde durulması gereken bir konu...
     Bu kadar yazıyı yazdım tabii ki, unutmadım Ramazanı ayını..Koskacaman bir ramazan ayı geri de kaldı
Allah sağlık'la,huzurla,sevdiklerimiz'le nice ramazanlar,güzel günler nasip etsin inşallah
   Bütün küslerin barıştığı,aramayıp araya kaynattığı,hep aklının bir köşesinde olupta işlerden fırsat bulamadığı,
kısacası unuttuğu kişileri arayayacağı,kötü olan her şeyin sıfırlandığı ve yeniden milad olduğu yeniden başlatıldığı şeker tadında güzel günler,Hayırlı Bayramlar diliyorum...
     Hep sağlıklı,mutlu,huzurlu olalım,oldu ki hayat bu önümüze bir engel çıkarsa sabredelim
Unutmayalım ki,''Sabretmek yürek işidir,doğru zamanda doğru hamleleri yapmak ise akıl işidir''
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar