BAYRAM SONRASI

Bayram sonrasıi,keyifler nasıl?Yenildi mi,börekler,sarmalar,tatlılar..alındı mı harçlıklar?Yoksa bunları bırakıp tatile mi gitti herkes..Tabii ki tatile de gidilecek ama büyüklerimiz,geleneklerimizi unutmayalım..Biz unutursak çocuklarımıza kim öğretecek bu ritüelleri..Bir bayram tatil,bir bayram büyükleri ziyaret edelim..Bu konuyu da böyle tatlı ya bağlayalım...
      Bir de toplu mesajlar var deyinmeden geçemeyeceğim..
Anlamı çok açık,seninle hergün görüşsekte senin telefon rehberimdeki insanlardan bir farkın yok..Aman tanrım!Ben boşuna mı emek verdim.
     Ben kendi adıma ilgi beklerim.Farklı olduğumun hissedirilmesini isterim.
Sevdiğim insanın(ların),gözündeki yerimin ne olduğunu bilmek isterim.Ailesinden sonra gelen insan olmak isterim.Karşı cinstede bu böyle,önce kendi işleri zaman bulursa ben ya da arkadaşlarıyla benden daha fazla zaman ayırıyor ve geçiriyorsa..Haklı olarak benim önemsemediğini düşünürüm ve bu da bakış açımı değiştirir..Ben ben diyorum da,sizler için de öyle değil mi?
     Bütün sevgiler FEDAKARLIK ister...Bayramlar,özel günler bunları yapmamız için sadece bahane..bence yılın her anı özel olmalı bunlar yapılmalı...
    Biribirimizden güleryüzümüzü ilgimizi eksik etmeyelim.Açık sözlü olalım,sürprizler yaalım,özel olduğumuzu hissettirelim..
   Bu arada bu sabah 07:30'a kadar uyuyamadım neden acaba?Hemde aklıma takılan herhangi bir şey yokken...Yoksa bu işaret mi?Yeni güzel şeyler olacak?...Pek bir sesli_yazılı düşündüm yahu
    Olsun o kadar 1 yıl oldu sizlerle duygularımı,gezdiklerimi,kızdıklarımı paylaşalı....
Bayramın Enleriyle bitirelim bu yazıyı da;
   Annemin su böreği
   Banuşumun,sevgi dolu içten sevgi dolu mesajı
Sevdiklerimden bana özel gelen mesajlar ve aramalar
  Ve Evin erkekleriyle sabah namazından sonra yapılan samimi kahvaltı

Herkese mutlu,huzurlu haftalar:)
 

 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar