KAR GELİYORUM DEDİ

Güne karla başladık...Soğuk,fırtına önceden haber verdi bize kışın geldiğini ama biz kabul etmek istemedik.Pencereden bakın her yer beyaz,havada uçuşuyor kar taneleri...Herşey mevsiminde güzel.Evde olunca ve hafta sonu tatili için güzel ama Dışarıda işin varsa çalışıyorsan tabii ki o keyif eziyete dönüşüyor.Bir de kimsesizler,sokakta yaşayan zor durumda olan insanlarımız var.Böyle insanlarımız görürsek yetkilileri arayalım onlar yemek ve barınma konusunda yardımcı oluyorlar.İstanbul,0212 455 13 00 Ankara,0312 418 66 62.İzmir,0232 461 71 51.Duyarlı olmak lazım.Hep kendimizi düşünürsek olmaz.Biz sıcak yuvamızdayız Onlar ?Biliyorum ki hepimiz bu konuda duyarlıyız ve elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz.Kar,kış derken Yeni yıla az kaldı...Dün Nişantaşı oradan da,taksime geçtim.Geçen senelere göre çok yetersizdi. Süslemeler,renkler..Eeee siz cıvıl cıvıl yapın her yeri bizde mutlu olalım,bol bol fotoğraf çekinelim sonra bunları  Sosyal Medya da paylaşalım oldu mu bu şimdi.?Biz babamla Bağdat Caddesine gittiğimizde her sene  olduğu gibi Vakko'nun O karla süslenmiş güzelliğinin önünde fotoğraf çektik.Hemen paylaşıyorum sizinle...



Hemen bu görüntüyü görünce Nasıl da mutlu olduk
Öyle değil mi? İşte bu kadar basit insanların mutlu olması.Yaşasın,kar yılbaşı...

 
Çok karizmatik...Babam farkında değil ama arkada  biri var Fena bakmış .Kadrajımdan kaçmamış:) Tü tü tü MAŞALLAH Diyelim.                                          



Evet bizi alıştırdı Nişantaşı o güzel süslemelere ve bizi hayran bırakan objelere..Daha 10 gününüz var bekliyorum beni şaşırtın.Yılbaşı akşamı bana da sürpriz olsun:))

Şu an karnım açıkınca önemli bir detayı atladığımı farkettim.Geçen hafta Bursa'daydım.Gezdiğim,tozduğum benim olsun ama Tarihi KAYIHAN Pideli Köfte Salonunda.Adında anlaşıldığı gibi PİDELİ KÖFTE Yedim.Ben hayatım da bu kadar lezzetli bir yemek yemedim.Nasıl iştahla sildim süpürdüm size anlatamam.Beni tanıyanlar bilir çok iştahla yemek yemem ve kolay kolayda birşeyi beğenmem.Düşünün artık Siz bol tereyağlı pidelerin üstündeki minik köftelerin ve yanında ki missss gibi yoğurdun lezzetini...Bursa'ya yolunuz düşerse bu lezzeti tadmadan gelmeyin.İlk önce pideli köfte sonra ki gittiğiniz de iskender yersiniz.Aslı'nın sizleri tavsiyesi.Benden söylemesi.




Yorumlar

Popüler Yayınlar