HOŞGELDİN RAMAZAN

Boşuna dememişler 11 ayın sultanı RAMAZAN Diye..Bereket,sabır,paylaşma ve huzur ayı.Bir nevi arınmada diyebiliriz.Ruhun ve vücudun detoksu..İnsanın kendiyle muhakeme ayı..Dile kolay 17 saat.Allah sağlık versinde bir şekilde geçiyor zaman.Kiminin sağlığı müsaade etmez, inat eder oruç tutucam diye.Kimi oruç tutanlara saygı göstermez yer,içer göze sokulurcasına..Bu sene çok abartılı bir bir şey görmedim.Daha ramazanın ilk günleri diğer günlerde neler yaşayacağız,göreceğiz bilmiyoruz.Sadece saygı zor bir şey değil..
Komşulukta önemli böyle zamanlarda ve her zaman.Paylaşma ayı olan olmayana verecek.Sadece kendini düşünmeyecek.Ne demişler komşuda pişer bizede düşer.Ben dikkat ederim hala birine pişirdiğin yemekten verince tabağın boş gönderilmemesine.Önemserim hala böyle şeyleri...Önemli şeydir saygı,görgü işidir. Hep derim sadece kendini değil yanındakini,mahallendekini,apartmanındakini de düşüneceksin.Bencil olmayacaksın malum Komşuluk Hakkı,Kul Hakkı da  var bunlarını unutmamak lazım.Ben temizlik yapıyorum diye kimseyi kirletmeye hakkım yok.Kimsenin gürültü yaparak başkasını rahatsız etmeye de.Dedim ya hepsi görgü,kültür meselesi...Keskin bir geçiş yaparak canım arkadaşım aynurdan da kısaca bahsetmek istiyorum.Balım,boran ,geziler derken gecikmeli bahsediyorum canım dostumdan.Almanyadan geldi aynurcum:)TrumpTowersa gittik.O kadar şaşaya yakışmayan bir yer.Bir daha gider miyim bilmiyorum?Mıdpoıntte yediğim karışık krep herşeyi unutturdu.




İlk önce gözümü doyurdu sonra midemi
ne güzel bir tablo ve lezzet dediğim kadar var mı değil mi?
                                                                                     

Bu da köfteli dürüm .Favori karışık krep ısrarlı tavsiye ediyorum:)












Dostla yenilen sohbet eşliğindeki yemeğinde tadından yenmiyor:) Ramazan dedik,biraz komşuluktan bahsettik,keskin bir geçişle kısaca dosttan ve bu güzel tatlardan bahsettik.Oruç oruçta yapılmaz ki ama aslı bu güzel fotoğraflar paylaşılmaz seslerini duyuyorum:) İnan çok haklısınız ama dedim ya sabır ayı..Nefsimize hakim olalım daha çok sevap alalım bu görüntülere bakarak...
   Aslı senin nasıl geçiyor Ramazan ayı?Keyifler nasıl?:)
Hava çok sıcak yapılacak işlerim varsa hemen halledip eve geliyorum.Zorunlu olmadıkca gündüz evde oluyorum.İletişimimi telefonla sağlıyorum desem yalan olmaz.İftar için ya da iftar sonrası çıkmayı tercih ediyorum.Dolayısıyla şimdilik güzel ve keyifli geçiyor enerjide düşme oluyor tabii ama artık o kadar da olsun:)
Ramazanda güzel oluyor kalabalıkla yenen yemekler dışarıda açılan iftarlar.Bizde dedik açalım iftarımızı dışarıda..Kısa bir yer krizinden sonra Etiler Yüzevler Kebapcısına gittik.AAAAAA Bir de ne göreyim ALİŞAN DA orada bu ara ne çok görür oldum kendilerini....Kebap ustadı da orda doğru mekandayız:)Güzel keyifli mekan,fiyatları abartı değil tavsiye ederim.
Konuşulacak,paylaşılacak çok şey  var aslında ama malum İstanbul için iftar vakti yaklaşıyor. O zaman şimdiden herkese HAYIRLI  İFTARLAR...SAHURLAR VE HAYIRLI,HUZURLU RAMAZANLAR...
 





Yorumlar

Popüler Yayınlar