HANGİ BURCU HANGİ GEZEGEN YÖNETİR

Nuray SAYARI YI Pek bir beğenirim.Çıktığı programlarda  takip ederim.Zaten twitter'da takip ediyorum.Bayılıyorum olumlamalarına ve hayata bakışını bende okuduğum yazılarını merak edenlerle paylaşayım dedim.Yani anlayacağınız yazı Nuray SAYARI'DAN ALINTIDIR.Ben sadece aracıyım.Şimdiden kendilerine saygı ve sevgilerimi iletirim...
Biliyorsunuz ki Merkür 15 Temmuz da gerilemeye başladı.8 Ağustosta bitiyor bu gerileme ama gölgesiyle birlikte 12 Ağustosta sona erecek.Merkür Gerilemesinde başlangıç yapmayalım yeni bir iş,aşka başlamayalım yarı da kalır.O zaman ne yapıyoruz askıda kalmış işlerimize şans veriyoruz.Örneğin.önceden spora başladık ama bıraktık tekrar başlaya biliriz sorun yok ama hiç başlamayıpta ilk defa başlarsak yarıda kalır bilginize...
  Şimdide günleri hangi gezegen yönetiyor onlara bakalım;
PAZARTESİ:Ay yönetiyor yani duygularımızı yönetiyor iç dünyamızı.Benimde ay burcum YAY bu kadar mı olur bu kadar mı benzer.Bir yerde çok fazla kalamam sıkılırım:)
  Yönetici burç.yengeç

SALI:Mars yönetiyor  salı gününü.rekabeti güçlendirir.Örneğin toplantısı varsa salı günü yapmamanız gerekiyor.Kavgalar,sürtüşmeler vs..
  Yönetici.Koç ve Akrep

ÇARŞAMBA:Merkür yönetiyor.İrade kontrolünü sağlar.Örneğin:Diyete pazartesi yerine çarşamba günü başlanmalı.Çarşamba  günü atılan adımlar daha sağlam olur.
 Yönetici:İkizler ve Başak

PERŞEMBE:Jüpiter yönetir.Şans,ruhsal konular,manevi değerleri temsil eder.Perşembe günü işe başlamak iyidir.
Yönetici:Yay

CUMA:Cuma gününü Venüs yönetir.İlişkiler,güzellik ve parayla ilgili istekler çabuk gerçekleşir.
Yönetici:Boğa ve Terazi

CUMARTESİ.Satürn ve Uranüs yönetir.Değişimleri temsil eder.İş başvuruları için zor bir gün.
Yönetici:Oğlak ve Kova

PAZAR:Pazar gününü Güneş yönetiyor.Güneş yeniden yapılandırmak demek.Pazar günü yolculuğa çıkarsanız  eğlenceli geçer.
Yönetici:Aslan ve Yay  

Şimdi anladım Pazar gününün ne eğlenceli olduğunu Yönetici benim burcum ve ay burcum:)

Burcum,ASLAN.Yükselen BAŞAK. Ay burcum YAY

19 Temmuz yeni ay zamanı güzel dilekler,dualar.Hem mübarek gün hem ilk sahur hem de YENİAY Bütün iyi niyetli,temiz kalpli insanların bütün dilekleri,duaları kabul olsun İNŞALLAH...

Hiç bir zaman bu neden benim başıma geldi dememek lazım.DiYOR MUYUZ EVET
Onun yerine Neyi öğreniyorum?Ne kazandım?Ne kattı bana demeliyiz.Sanırım bu en doğrusu

Nuray SAYARI YI SEVİYORUZ.SEVGİYLE KUCAKLIYORUZ.EEEEE BENİ DE KUCAKLAYIN BENDE ARACILIK YAPTIM PAYLAŞTIM BU GÜZEL BİLGİLERİ...

      SEVGİYLE VE HEM POZİTİF KALIN:)
 



Yorumlar

selin güngör dedi ki…
sen yazaten hep seviliyosun
selin güngör dedi ki…
sen zaten hep seviliyosun aslı ablamm
aslım dedi ki…
canım benim:)sağol karşılıklı sevgiler...

Popüler Yayınlar