Hi DÜNYA 🌍

 Sizlere miss gibi bir doğa dan yazıyorum . Kapatın gözlerinizi 🙈 Koskocaman bir çam ağacı 🌲 düşünün önünde kuyu , oturma bankları .. Sağınız , solunuz , önünüz , arkanız her yer yemyeşil meyve 🍇 ağaçları çiçekler 🌸 Saatine göre değişik değişik kuş sesleri , deniz manzarası her yer ayaklarının altında  🙏🏻 
    Açabilirsiniz , hepsi gerçekti böyle şahane bir yer burası 💚
     
       Siz nasılsınız ? Nasıl gidiyor hayat ? 
Kendinizle başbaşa kaldınız mı ? 
Hatalarla yüzleşip , kabule geçtiniz mi ?
Biliyor musunuz , Hiç kimse mükemmel değil herkesin ama az ama çok mutlaka beceremediği , şeyler var .
Hepimizin kusurları , hatalı davranışları önemli olan 
Kendini tanımak , ben ne istiyorum ? 
Ben ne yaparken mutluyum ? 
Boş işlerle mi uğraşıyorum , kendime fayda sağlayan şeylerle mi ? 
Arkadaşlarım ı neye göre seçiyorum ? 
Kötü insanlarla olmaktan mutluysan düşün 🤔 
   Sizi siz olduğunuz için seven insanlar olsun yanınızda 
   Yormayan , güvenilir , sorumluluk sahibi , 
   Seven , Sorun yaratmayan çözüm üreten 
   Çıkarına göre seven , yanınızda olan değil 
   Her zaman yanınızda olan değerinizi bilen
   Sizi kaybetmemek için gönüllü çabalayan insanlar olsun ..

   Siz bir şey söyleyeyim mi , Aile , arkadaş , eş herkes herkesi iyi günde seviyor , sever de sevmek güzel şey 
Ancak , Önemli olan hastalandığında , işler kötü gittiğinde de sevecekler mi ? 
Ne kadar tahammül ettiğin ,
Ona yardımcı mısın , destek misin ? 
Yoksa sürekli senin yüzünden bla bla ..
İşte arkadaş , eş seçerken de , hastalandığında , durumu kötü olduğunda , işler planladığın gibi gitmediğinde de yanında olacak mı , olacak mısın bunları düşünmek lazım . 

Biz kulların zamanı ile Allah ın zamanı aynı değil 
Bizler hatalarımızı görelim , hak edelim diye çoğu şeyi yaşıyoruz ve olgunlaşana kadar da karşımızda ki kişiler  
Değişiyor ama hep benzerleri oluyor . 

Gerçekten anlaşmaya gönlünü olan olgunlaşmış insanlar olsun yanınızda , 

Hatalıysa özür dileyen , sizi iyi tanıyan , her zaman yanınızda olan , ilgilenen , sevgisini belli eden , huzur veren , destek olan ..

Kafasın da kuran , korkan , kaçan , acısını kötü alışkanlıklar la ya da yok sayarak aşmaya çalışan 
Kendine kapatan , küsen , iletişim kurmayan insanlarla sürekli sizi suçlayan insanlarla nereye kadar devam edebilir ki ?

Gözlemliyorum ... 
Her zaman şükrediyorum 
Kendimi hatalarımla güzelliklerimle seviyorum 
Mükemmel değilim , Olduğum gibiyim 
Ortada , Oyunsuz ve her zaman huzurlu 
Bol tövbe eden , gerektiğin de ağlayan 
Kahkaha atan , Bazen de nefesim kesiliyor her şey üstüme geliyor herkes gibi  , Gözümden yaşlar süzüle süzüle duâ ediyorum sonra içime ferahlık geliyor 
Şükrediyorum 🙏🏻 
Tanıdığınız neşeli sizlerin deyimiyle bıcır bıcır 😀😀
İnsanlar la kırmadan iletişim kurun ve anlamak işine gelmiyorsa sınır koyun ..

 İnanın , Damarımın üstünde zıplamadıkça kimse ye sesimi yükseltmem ama bazen ses çıkarmıyorsun diye edepsizleşiyorlar ya , yapıp yapıp umursamaz davranıyorlar ya , Anladıkları dilden konuştuğun zaman öyle mi umursuyorlar ki .. 

   Derdiniz kendinizle olsun , Kıskanmayın , Kin tutmayın , dedikodu yapmayın , sorumsuz olmayın 
Gerektiğinde elinizi taşın altına koyun 
Her olayda sorgulayın neden bunu yaşadım bulun çözün rafa kaldırmayın . Ders çıkarın
Ev yapar gibi düşünün . 
Kötü malzemeleri bulup daha da sağlamlaştırın 
O Zaman hiç bir güç sizi zarar veremez 
Sallanırsınız ancak Sonrasın da daha da güçlenerek devam edersiniz 

Pandemi den dolayı insanlar o kadar kaygılı ki  o yüzden bu konulara değindim 
Hep yeni dünya diyoruz ya , 
Kötülüğün , samimiyetsizliğin , kıskançlığın ..
Fesatlıktan , hasetlikten kirlenen dünya 🌍 
Temizlenmek için uğraşıyor mesajı o 
Sen de temizlen , üret , Yenilen , hiçbir şeyi yarım bırakma , kötülerden uzak dur diyor . 
Kendini sev , keyfini çıkar 
İyi şeyler iste ,yap , çabala , şükret , üret 

Unutmayın hiç kimse mükemmel değil , olamaz da
Seçimler , ancak anlattığım gibi benim de canım sıkılıyor ama kısa sürüyor . 
Şükür 🙏🏻 Güzel e odaklanma 

Sen neyi seçiyorsun ? 

Mutlu olmayı mı ? 
Mutsuz olmayı mı ? 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar