EYVAH SEVGİLİM NARSİST

    Avicii - Toug Love la eğlenerek bol enerjili başlayalım bu yazı ya ❤️

Ne yapıyorsunuz ? Ne var ne yok 😄

Haziran da geldi çok şükür kontrollü dışarı çıkmalar başladı . Siz de çıktınız mı yoksa beklemede misiniz ?

  Ben biraz bekleme taraftarıyım , şöyle bir her şey otursun . Bu süreç sonrasında artış olacak tabii ki ama ne kadar öngörülür şekilde mi ? 15 haziran a kadar beklemek lazım ...

Tabii her zaman kontrolü olmak lazım . Bakalım Allah ın izniyle yaşayarak göreceğiz .

Hep diyorum ya önemli olan kriz anında , plan dışında , tartışma anında nasıl tepki verdiğin ?

İşte o zaman gerçekle yüz yüze kalıyorsun .

Arkadaş , dost ,sevgili , eş , aile her şey ..

İyiyken herkes iyi , eğlenirken her dediğine evet derken ..

Önemli olan zor zamanlarda , Senin ve Yakınındaki İnsanları Davranışları

Dikkat ettiniz mi , bilmiyorum . Benim uzun zamandır dikkatimi çekiyor .
Paylaşınca siz de hak vereceksiniz diye düşünüyorum .

    Yeşim Salkım hep der ya , Benim hiç yabancı düşmanım olmadı , Hepsiyle kahve içmişliğim vardır
Dikkati mi çeken şey şu ,

Çok iyi anlaştığınız insanlar , Sizi tanıyor , tarzınızı biliyor , yeteneklerinizi bir çok , iyi -kötü herşeyi
Ve Ne işse hak verdiği , takdir ettiği şeyleri , anlattığı  dedikoduları  sanki onlar yapmıyormuş gibi ,
Birden Kendi Kendilerine Aşağılık Kompleksine Girip ,

Ben çok üzgündüm herşeyimi anlattım ama tüh
Şöyle bir şey uygulayayım diyorlar 2 gr akıllarıyla 😄😄
Hiç alakasız bir konuşma da  , Hiç alakasız ters bir cevap vereyim , çirkefleşeyim ,
Kendi yaptıklarımı , konuşmaları sanki o yapmış konuşmuş gibi su üstüne çıkayım .
Hatta sanki o benim peşimde , arıyor soruyor gibi lanse edeyim
Damarına basayım , Umursamaz davranayım .

Bu kadar Aşagılık Kompleksine Girmek yerine ,Şeytani Oyunlar Düşünüp Zamanınızı Harcayacağınıza  , Kendinizle yüzleşseniz , Çocukluk Travmalarınızı ,Küçüklük de Anneniz le duygusal bağ kuramadığınız , Babanızla kuramadığınız bağ ...

Her neyse bunları bastırmak , Unutmak için dedikodu , her türlü bağımlılıklar , olmadığın biri gibi görünmek gibi bir çok zararlı şeylerin arkasına sığınmak , maskelemek yerine  Kabul etseniz
Çünkü , İçinizdeki Zift i nereye bulaştıracağınızı şaşırıyorsunuz ?
Önce size sonra çevre ye zarar
Siz hiç Kötülük Yapıp , Sonu mutlu biten bir şey gördünüz mü ?
Herşeyin bir zamanı var . Er geç sonu hüsran olur . Ya da mutsuzdur ama mış gibi gösterir ki
Nereye Kadar ?
Niyet Sahibine Geri Döner
Siz unutsanız bile , İlahi Adalet Unutmaz 🙏

O yüzden sizin iyiliğiniz için gelin hiçbir şey için geç değil ,
Kendinizle iyi - kötü ne huyunuz varsa yüzleşin , Kabule Geçin .
Çünkü , Siz kötüsünüz ya da kötü tecrübeler yaşadınız diye , Karşınızdaki herkes kötü değil
Daha önce de vermiştim bu örneği ,

Kendi adıma konuşayım , Altıncı hissim kuvvetlidir . Bir insanı sevmiyorsam mutlaka bir şey çıkar.
Biri bana kötülük yaptıysa işin içinde olanlar dahil rüyam da  görürüm .
Ne durumda olduğunu , yaşadığını .. Beni tanıyanlar bilir .

Şimdi ben insani merak edip . Rüyam da gördüm iyi misin dediğim de ya da onu ilgilendiren bu konuda bir şey yaşadığında iyi misin dediğimde altında bir şey aramanıza gerek yok
Ya da şöyle bir konu var tanıdıkların  olduğunu biliyorum yardım etme şansın var mı dediğimde
Altında başka bir şey aramanıza gerek yok . Kız - Erkek farketmez . Ego yapıp havalanmanıza gerek yok .. Yakın zamanda böyle bir şey yaşamışlığım yok açıkcası ancak bu yazdığıma güzel bir örnek olacağını düşündüğüm için yazdım .

Çok konuşkanımdır ama bir ortamda  susuyorsam sessizce pess diyorumdur .
Yalan konuşuyordur , Konuşduğunu inkar ediyordur .
İkili oynuyordur ... Bir terslik vardır .
Ve sonrasında o kişi ye sorarım neden böyle yaptın ?
Cevabı tatmin etmez ama gözlemlerim .. He tamam bunun karakteri bu anlaşıldı .
Bu çıkar için herşeyi yapar . Ona bunu yapan bana da aynısını yapar derim .

Ben de sinsilik yoktur . Dedikodu .. Ben direk rahatsız olduğum şeyi sorarım söylerim .
İnsanlar ya sessiz kalır ya inkar eder ya da hatalı oldukları için özür dileyip halledilecek meseleyi
büyütürler farklı yerlere getirirler ,

O kadar sinsiliğe , iki yüzlülüğe , hatayı kabul etmemeye , özür dilemek yerine çirkefleşmeye alışmışlar ki , Kalite , Doğruluk , Yüzleşme , Netlik , İşlerine Gelmiyor .

   İlişkilerde de vardır ya ,

Kendinizi yetersiz bulursunuz sevmezsiniz ama öyle bir şey olur ki , Sizin bile kendinizden farketmediğiniz şeyi biri görür , Sever sizi ..Siz de şaşırırsınız ya da ,

Siz her konuda  çok iyidirsiniz , Karşınızdaki tabii ki hayran olur .
Evet Hayalimdeki Gibi bu işte der ancak kendi kendine bu çok mükemmel ben ya ona yetemezsem .
Ya benden daha iyisini bulur beni bırakırsa , diye düşünür .
Sizden kaçmaya başlar . Allah Allah der herkes bu kızdan - erkekten kaçıp bununla nasıl olur diye düşünürsünüz . Fazla Kaliteli , Mükemmel olduğunuz için korkar .
Hep bu yüzden travmalı şeyler yaşanıyor ya ,

İşte biraz güvenin , sevin kendinizi , sorun ne ise bulun ki , mutlu olmak  varken zehirli insanlara sığınmayın .

    En önemli konulardan biri de , Narsistik !!!

Paylaşacağım bu maddeler arkadaşınız da , eşinizde ,, varsa maalesef  Narsist !!!
Sevgili Üzerinden Gidelim .

- Sevgilinizin , Statü , Kalite Takıntısı Var mı ?
- Davranışlarının sorumluluğunu üstleniyor mu ?
- Herşeyi kendine yapılan kişisel saldırı gibi mi düşünüyor ?
-Sürekli Eski sevgililerinden , cinsellikten bahsediyor mu ?
- Mevzu çıkarları olunca yalan konuşuyor mu ?
- Çıkarı için , Statü için sizi yarı yolda bırakabilir mi ?
- Sizi kıskandırmak için elinden geleni yapıyor mu ?
- Sizinle konuşurken sizi aşağılıyor mu ?
- Söyledikleri ve Yaptıkları birbirini tutuyor mu ?
- Verdiği sözleri tutuyor mu ?
- Sizi ya da çevresindeki insanları küçümsüyor mu ?
- Sizi fikirlerinize saygı duyuyor mu ?

Bu soruları kendi kendinize sorun ?

Haziran ayı , Yaz esintisi getirsin hepinize
Öpüyorum sizi ✌️🎈






 


Yorumlar

Popüler Yayınlar