SOSYAL MEDYA

   Herkese Selam ,
Hiç oturmayan bir insan olur mu 🙈 Sahur da ne yapıyorsunuz ? Yatıp gece kalkıyor musunuz ?
Yoksa bekleyip yedikten sonra mı yatıyorsunuz ?

  Biz oturuyoruz ye yat derken , saat 03.30 oluyor . Bir şey de yemiyorum ya  🙈
 Aramızda  Kalsın Başladı ay o hüsne nasıl bir kadın 😄😄 Bahattin de nasıl idare ediyor onu 😂😂
  Anlaşmaya Gönlün Varsa Her türlü anlaşırsın net örneği

Ne yaparsa yapsın , hüsne ye laf yok 🙈🙈

 Hadi bu gece nin konusu , Sosyal Medya ve İlişkiler olsun .

Sosyal Medya demişken , Mazhar Alanson un eşine aşkı maşallah 🙏
Hayranı , Mümkünse bu günler de eşinizle ayrı oda da yatın size bir şey olsun istemem demiş .
Mazhar Alanson un cevabı , Daha neler geçecekse ondan geçsin , olsa bile ben yine ona sarılırım demiş .
Eşi nin profiline girdim gayet rahat pozlar hemen hemen hepsini beğenmiş .
İdeal Çift . Pelin &Anıl Altan Çifti de öyle , Pelin , Anıl İkizleri bakarken bana yardımcı diyor
Anıl , Görevimi yapıyorum diyor . Nasıl seviyor , nasıl sorumluluk sahibi , nasıl anlayışlı , nasıl güven dolu maşallah 🙏

   Empati Yapalım diyorum ya ,

İkili ilişkiler de haklı olup olmamak önemli değil ki , yarış değil .
Haklı çıkmaya çalışmaktan daha çok birbirine anlayış gösterdiğin , hatalı olan kişinin özür dilediği
Açık aramayan , güven sarsıcı olaylara meyil etmeyen ,
Açık varsa kapatan,
Düşüncelerini küçümsemeyen ,
Değersiz hissettirmeyen ,
Haklı olmaktan çok mutlu olmaya önemseyen , anlaşmaya gönlü olan ,
Sizi dinleyen , anlayan
Özel günleri unutmayan , mutluluğu , biz duygusu önceliği olan
El iyisi değil de , önce kendi ve sevdiklerini mutlu eden
Kendi malı gibi cepte görmeyen ,
Insanların ilişkilerinin yürümeme olasalığı yok

Siz ne düşünüyorsunuz ?

   Sosya Medya Kullanma Amacınız Ne ?

Kadın - Erkek bulmak için !
Ego tatmin etmek için !
Stalklamak için !

Yoksa , Güzel anıları paylaşmak için mi ?

Ben sık paylaşım yapıyorum ve inanın sadece güzel anları paylaşmak için kullanıyorum

Öyle şeyler anlatıyorlar ki , Bu zor günlerde bile görüntülü görüşenler ..

Herkes in  kalitesine göre tercihleri ve amacı var

Bir de nedir o , özel mesajları saklayıp paylaşmak
Ya da sürekli ego tatmini için herkese ışık yakmak

Kıskandırmaya çalışmak , İnanın biri sizi kıskandırmaya çalışıyorsa , egosunu tatmin etmeye  çalışıyordur ve tepkinizi merak ediyordur .

Bir şeyde dikkatimi çekiyor .  Çapkın Erkekten koca olmaz derler ya , benim tanıdığım da çok kişi var . Ünlülerden de Şahan ilk aklıma gelen ,

Çok iyi eş oluyorlar . Doymuş oluyor , olgunlaşıyor . Dışarıdaki hayatı biliyor .
Eşine çocuklarına bağlı oluyor .
Berkay , nasıl güzel bir baba ve eş maşallah

  Sevgilinizin sürekli paylaşım yapması sizi rahatsız eder mi ?
  Yoksa kıskanır mısınız ?
   Beğenir misiniz , paylaşımlarını ?
   Şifrenizi verir misiniz ?
   Ortak hesap hakkında görüşünüz ?

  Hadi söz siz de ? Özele yorum yapıyorsunuz sağolun


Bu zamanda kendin olmak , dürüst olmak o kadar önemli ki ,

Allah şaşırtmasın 🙏 Estetiğe de karşı değilim ama tek tipte ya da makyaj hileleri ( tanınmayacak kadar ) Badana gibi makyaj , balık gözü gibi lens takanlar  ,
Yapaylık , özentilik , itici geliyor

Ben tercih etmiyorum . İlerde doğal dokunuşlar olur belki , doğal olmak kaydıyla

Hayatta asla dememek lazım , Kolonya yı hiç sevmem kokusu midemi bulandırır (limon kolonyası )
Arada sürüyorum elime nefesimi tutup 🙈

 Sosyal Medya da , Kimi gerçekten benim gibi olduğu gibi paylaşıyor
Kimi skeçlere konu olduğu gibi mutsuz ama mutluymuş gibi ancak er geç gerçek olan çıkıyor tabii

✔️ Instagram da , Zafer Akıncı nın , Sinsi İnsanları Tanımanın Yolları Diye Bir Video Var Ve Bunun Gibi Birçok Video Mutlaka İzleyin .

Sosyal Medya da da var , Asla beğenmeyen , her story e bakan ya da fake hesapla bakan baktıran ,
Mesaj atıp dedikodu yapan arası düzelince , bu konu ya girmek istemiyorum .
Ya da telefon da anlatıp , mesaj ta yazmayan ,
Birini sana anlatıp seni de ona anlatan , iftira atan , özel mesajları anlatan , okutan
Konuşurken hopörlere veren ..
Bir yere gidiyorsa bol bol fotoğraf paylaşan olmadığı biri gibi ,
Paylaşacak bir şeyi yoksa sinsice geride durup , herşeyden haberi olan
Siz sessiz ortada görünmüyor derseniz , ama sakın bu tuzağa düşmeyin
O bilgi topluyordur ya da sinsice bir şeyler yapıyordur .
Sessizliğimin sebebi işte bu işle uğraşıyordum ...

Dürüst olmayan , Sevgi ile beslenmeyen insanlardan uzak durun  kendi egolarını tatmin etmek için yapıyorlar

Cahil insanlara uymayın  bazen sabır zorluyorlar haddini anladığı dilden bildirin ancak
Genel anlamda , Herkes her şeyi kendi algısına göre algıladığı için aynen 5x 5 - 10 yapıyor haklısın diyin enerjinizi kendinize saklayın ..

✔️ Genel Anlamda da Böyle İnsanların Ekmeğine Yağ Sürüyorsunuz
   
- Kendini hint kumaşı zanneden insanların zemin hazırlamasına izin veriyorsunuz
- Bana dokunmayan yılan bin yaşasın , bana zararı yok deyip , susup bencillik yapıp kendi çıkarınıza bakıyorsun , bakmayın ..O yılan kısa sürede sizin boğazınıza dolanır
- Yine bencil olduğunuz için ucu size dokunuyorsa sesinizi çıkarıyorsunuz
- Doğru yu söyleyen işinize gelmiyor . Hata yapsanızda sizin günahınıza ortak olan insanlara destek oluyorsunuz
- Kendi kendine düzelsin  diyorsunuz . Yapmayın

    Ego ile özgüveni de karıştırıyorsunuz .Karıştırmayın

✔️Özgüven Tecrübe  ile Süper Ego Cehaletle artar
     Özgüven kalıcıdır sağlamdır
     Ego kısa sürede patlar

Sahur vakti geldi .Ben kaçar

Aramızda Kalsın ve Civan la bitirelim . Nasıl düşünceli , romantik ,
Gözlerinin içi gülen , gözlerinin arkasını gördüğün insandan korkma derler ya tam civan ona örnek

Herkese Hayırlı Sahurlar 🙏

  Sosyalleşmiyoruz ev de kalmaya devam yoksa sonuç hiç iyi olmaz bunu unutmuyoruz ✌️🎈
  Sil baştan yapmayalım ..




Yorumlar

Popüler Yayınlar