İLAHİ ADALET

  Nasılsınız 😄 Ne zor zamanlar dan geçiyoruz ? Biz ders çıkarmazsak  böyle dize getirir hepimizi
  Çoğu insan sorumluluk almaz  , bencil , narsist bildiğiniz gibi ...
  İşimize gelmez sorunlarla yüzleşmek bastırırız her duygu , her kötü şeyi , iyi şeyi ...
  Ne yapsam da kendimden , vicdanımdan kaçsam der dururuz .

Herkes kendine göre bir yöntem bulur .
Kimi deli gibi çalışır , Kimi yemek yer , spor yapar , sırtlanlık yapar , dedikodu yapar
Herşeye güler , herşeyi kendi üstüne alınır .
Hepsi dediğim gibi kendince kaçış ve hepsi de geçici bir çözüm

İşte bu karantina süreci , Artık Yeter !!!

Nereye kadar kaçacaksın , kendinden , vicdanın dan , sorumluluklarından ?
Ne zaman a kadar başkaları nın söylediklerini , ima ettiklerini kişisel algılayacaksın ?
Sizin hakkınızda ne konuşuyor , ne düşünüyorlarsa karşınızdaki kişi nin kendi inanç sistemine göre olduğunu ankayacaksınız ?

Muhammed Ali Ne Demişti ,

- Düşüncelerini küçümseyenlerden ,
-Kendinizi değersiz hissedenlerden ,
- Tüm enerjinizi emip bitirenlerden Uzak Durun !!!

     - Yanlışını Kabul Etmeyenlerden
     - Sürekli Haklı yı Oynayanlardan
     - Sizi Dinlemeyen , Anlamayan , Anlamak İstemeyenlerden Uzak Durun !!!

Mutsuz insanlar , kendi ile sorunu olan insanlar , kendilerin de kusur gördükleri şeyleri
Karşı tarafında öyle gördüğünü düşünür .

Kişi kendi gibi bilirmiş sözü gibi düşünün ✌️

Herkes sizin kadar kötü düşünmüyor , ima etmiyor ..
Ya da size Hayır dediği için kötü biri değil
Siz sınırlarınızı çizmediğiniz için , Sürekli Dolduruşa geldiğiniz
Para için kendi çıkarınıza göre kararlar aldığınız ,
Hedonist olduğunuz için , Kendinizi sevmediğiniz için çevrenizde kendinizi ait hissetmeseniz bile
Sırf Desinler Diye , Bakın bunları da tanıyorum ben yaparım , hallederim diye boş konuşup
Kendinizi olduğunuz yerden fazla gösteriyorsunuz .......diye ,

Başka insanlarda öyle olmak zorunda değil aksine ,

Ne istediğini biliyor , dolduruşa gelmiyor
Karakteri oturmuş , olayları hem yaşıyor hem de tartıyor Analiz Ediyor
Nezaketi elden bırakmıyor ancak Kendini de salak yerine Koydurmuyor
Kalitesinden , çevresinden dolayı yanında olanları anlayıp Sınır Çekiyor
Kendi farklı çıkarları için kullananları anlayıp Sınır Çekiyor
Sürekli onu içini boşaltma aracı gibi görüp , kendi derdini anlatıp
Onu dinlemediğini , Aynı iyiliği , Fedakarlığı görmediğini hissettiği an Sınır Koyuyor
Her konuştuğu şeyin altında Mana Arayıp , Kendi Kişisel Sorunları Yüzünden Kendini Tatmin Etmek İçin Saçma Sapan Yorumlar Yapanlara , Sınır Koyuyor .

   Hırsıza Hırsız Olduğunu Unutturursan Sana Ahlâk Dersi Vermeye Çalışır

Bu sözü unutmayın 🎯

  Affedin , Kin Tutmayın Ama Size yapılanları da unutmayın !!!

Eeee bu kin değil mi , diyenler olacak ?

İnce çizgi , Unutursan hep kullanılırsın , tekrar tekrar aynı hataları yapmış olursun ,
                   Unutmaz  bütün enerjini onun açığını bulmak için uğraşırsan , bu kin olur

Benim demek istediğim , Affedin , Allah a havale edin ama daha akıllı daha temkinli olun
Ders çıkarın , Her olaya şükredin ve ders olarak düşünün .
Karşı tarafa ne fazla , Ne az geldi ?
Kendini sevmiyor olabilir , Değersiz görüyor olabilir , Sana yetemeyeceğini düşünmüş olabilir
Karaktersiz Olabilir ..

Ya da Siz , Sınırınızı çizmediniz , boşluktaydınız , Ya da sadece güvenmek istediniz ?
Sakladıklarını gördünüz yardım etmek istediniz ?
Belki de Atalarımız dan Gelen Karmay dı , Kimbilir  !!!

Geri ye takılmadan , Yüzleşin ✔️

Kime ne kötülük yaptım ? Ah aldım mı ? Yarım bıraktım mı ?
Söz verdim mi ? İkili oynadım mı ? Çıkarım için neler yaptım sonucu ne oldu ?
Bu zamana kadar Nasıl Seçimler Yaptım ?
Nasıl insanları yanımda tuttum ? Kimi iyi , kime kötü dedim ?
Hatamı kabul ettim mi ?
Yoksa karşımdaki kişi ye hatalı olduğum halde , Sırf Haklı olmak , Son sözü ben söylemek için kendi seviyeme çekip , haklı olmak için Çirkinleştim mi ?

Bu sorunları çözmezsek aynı kısır döngü devam eder
Çünkü Sorun Sensin !!!

Şehir değiştir , yemek yap , spor yap , iş yap hepsinden çok çok yap
Ama beynin , ruhun , vicdanın , kalbin Seninle ✌️

İstediğin kadar umursama , yok gibi davran ,
Suçu çirkinleşerek başkasına at
Daha çok kirleniyorsun
Sorunları çözmek yerine daha çok Top yapıyorsun

İyi İnsan Kimdir ? İyi insan aklından kötülük geçirmeyen değildir ?
Herşeyin Farkında olup , İyiliği Tercih Edendir .
Saf Değildir ancak Seçimini İyilikten yana kullanır .
Çıkarına göre hareket etmez ,
Aklını kullanır , Vicdanını Dinler  Ve Seçim Yapar
Duruşu vardır .Karakteri Oturmuştur . Ne istediğini istemediğini bilir

Göz yaşının üstüne kurulan para dan dostluktan , arkadaşlıktan hayır gelmeyeceğini bilir

    Bir hafta falan oldu .Instagram Keşfet e bir yazı düştü . Dikkatimi çekti okudum
İnsanların sorunlarını yazdığı bir sayfa ve Hepsinin sonu da güzel bitiyor .

  Doğulu bir kızım ben diye başlamış cümlelerine ,

Benim uzun süredir bir ilişkim vardı , Evlenecektik . Ben eşyalarımı almaya bile başlamıştım .
Ailesiyle görüşüyoruz ama beni istemiyorlar meslek sahibi bir gelin istiyorlar onunda bazı dengesiz hareketleri vardı ama görmezden geldim .
Kaç kere ayrıl barış ..
Herşey yoluna girdi derken , Asker e gitti bekledim onu ..
Arkadaşı aradı beni Ailesinin İstediği Avukat Bir Kızla Evlenmiş .

Ailesi ile Ortak İş Yapıyordu . Onlara hayır diyememiş ,
Para dan , konfordan geri kalmak istememiş
Ben 4 yıl tedavi gördüm zor günler geçirdim .
Sonra duydum ki boşanmış ,
İkinci bir Evlilik Yapmış
Ve bir oğlu olmuş ..
İkinci Eşinden  de Boşanmış .
Oğlu Otistik Doğmuş .

Her yerde ben onun günahını aldım .
Bunlar başıma geldi diye anlatırmış
Tabii mutsuz ..

Ben de çok şükür zor süreçlerden sonra beni anlayan , saygı duyan bir insanla
Evlendim Bir Oğlum Var Çok Mutluyum  demiş .

    Bütün yazdıklarımı Anlatan Hiç Tanımadığım Bir Kadın Anlatmış .
    Gerçek Hikaye ..

  Adam kişiliği oturmadığı , Ailesi yle ortak iş yaptığı belki işinden konforundan vazgeçmemek için
O Doğulu kızı küçük gördü .Ne yaşadığını , yaşayacağını umursamadı
O Doğulu kız hastahane de tedavi görürken tam 4 yıl
O iki kere evlendi bir çocuğu oldu
Ve Ne acı ki , O Zavallı Mutlu Olacağını Düşündü

İyi İnsan , Tercihler , Nereye Kaçarsan Kaç Ahın Bulamayacağı Adres Yoktur
Niyet Sahibine Geri Döner ..

O doğulu kızı düşürdüğü duruma kendi düştü
Ailesiyle yaşıyor
Ama o doğulu kız onu seven , saygı gösteren , mutlu eden biriyle evli ve  sağlıklı bir erkek çocuğu var

    İlahi Adalet 🙏

Şimdi bu Gerçek Hikaye den Sonra Tekrar Yazı mı Baştan Okumanızı Rica ediyorum
Sonra da bu O masum doğulu genç kadın ın yazdıklarını

İşte o zaman her şey yerli yerince oturmuş .
Puzzle Tamamlanmış Olacak

Öyle böyle Ramazan Bitmek Üzere , Salgın Hastalık Kontrol Altında ve Bayram
Ve bize kattıkları ...

    Salgın Hastalıkla İlgili Yalancı Bahar Olabilir Rehavete Kapılmayın Diyorlar .
    Ocak Ayına kadar Dikkat ediyoruz .

Sizi çok Seviyorum ✌️🎈

Hayırlı Bayramlar 🙏

Allah Sağlıkla Mutlulukla Tekrarını Nasip Etsin 🙏

Allah Herkesin Gönlüne Göre Versin 🙏

Kocaman Öpüyorum Sizi 💋

Yorumlar

Popüler Yayınlar