DERİN NEFES AL İNANIYORUM BUNU YAPABİLİRSİN

 Kahveler içildi mi ? Kahve ci misiniz , Çay cı mı ?
 Alın kahveleri , çayları sohbet edelim biraz ne dersiniz ?

Şiddet olayları , Kadın - Erkek İlişkileri ne kadar can sıkıyor değil mi ?
İnsan ilişkilerinden bu kadar bahsetmemin sebebi bu !!!
Altta  yatan sebep hep çocukluk , çocukluk travmaları eminim bu yazıları okurken bile kendinizle yüzleşmek yerine ay bu kızda çok biliyor diye İşinize gelmediği için duygularınızı bastırıyor , geçiştiriyorsunuz , bol bol gıybettıme yapıyorsunuz 🐍 Ya da ay bu da kendini ne beğeniyor diyorsunuz 😄😄Kimseden bir şey duymadım ama hislerim tavandır ve insanları iyi gözlemlerim diyelim . Bazen bilerek dertleşirim , çok ararım kişi cepte görürse ne yapar ?
Ya da tartışınca özelini mesajlarını kendini haklı çıkarmak için kullanır mı ?
Karakterini net anlamak için  yaparım benim yanımda nasıl toplulukta nasıl ?
Çıkarı için neler yapar , Kaç yüzü var uzar gider ...
Tabii Allah esirgesin o kadar kötü niyetli insan var ki , hata yapma olasılığı var
Allah şaşırtmasın diyelim . Ama tedbiri de elden bırakmayalım .

    Geçenler de , Sevdiğim bir psikolog var Dr . Mehmet Şakiroğlu aklıma geldi sonra bir baktım

Şiddete Meyilli Kişileri Tanıyın Evlenmeyin diye önemli bir konudan bahsetti .
Size o maddeleri paylaşacağım . Aslında çoğu insanın  normalleştirdiği ama aslında ciddi bir sorun

 - Trafikte küfür ediyor mu ? Yayalara , araçlara ..
 - Bir ilişkiyi bitirmeden diğerine başlıyor mu ? Hatta güzel bir örnek verdi .
Bir çay bardağı düşünün içinde miss gibi kokulu  keyifle içtiğiniz bir çay   yarı ya kadar içtiniz .
Sonra miss gibi bir kahve kokusu geldi . Çayı bıraktınız , kahve kokusuna gittiniz .
Bir bardağın yarısı Çay , Yarısı Kahve Oldu . İradeli mi ? Nefs ? Hazları mı onu yönetiyor ?
Tadı Nasıl Olur ? Yarabandı , intikam .. Amaçlı aklında gönlünde biri varken evlenirsen nasıl bir sonuç beklersin ?  Dedi

  Eee düşünün ? Sorun siz de bu soruları ?

- Kendi Fikri Var mı ? Başkalarının etkisinde kalıyor mu ? Aile büyüğü , arkadaş ya da yeni tanıştığı biri kişi farketmeksizin , Ayrıl ben sana daha .... Bulurum . Sorgusuz sualsiz , Karşı tarafa açıklama yapmadan ortada bırakır mı ? Hep Başkalarının Aklıyla mı Hareket Ediyor ?

- Konforu bozulmasın , daha çok para , itibar , onay almak için seni yarı yolda bırakır mı ?
Sorununu nasıl çözüyor ? Kaçarak , Küserek , Öfkelenerek ..?

- Erken evlilik ..Kendini tanımadan kişiliğin oluşmadan anne olmak , eş olmak ..

- Sorumluluk Alınıyor mu ? Evin , eşin , çocukların maddi manevi ihtiyaçlarını karşılayabiliyor mu ?
Ev de yardımcı oluyor mu ? Yoksa babam da eve gelir yatardı ben onu örnek alırım mı diyor .
Akşam a kadar yatıyorsun , İşin ne , Ne yardım edeceğim sana , Gezme , Alışveriş Yapma ..
Çocuk ağlıyor ben uyuyorum gibi Duyarsız , Sorumsuz mu davranıyor ?

- Güzel kadınla evleniyoruz . Entellektüel erkekle evleniyoruz . Böyle aşık oluyoruz .
Evliliğe teşvik eden şey sonunda tehdit oluşturuyor .
Kadını kıskanıyor . Erkeğe çok konuşuyorsun diyor .

Ya da Özgüven Eksikliğimizden alt seviyede ki insanlarla evlenme düşüncesi , Ailem im istediği olsun olmazsa ben de suç yok yine atarım birinin ailemin  üstüne mantığı ...

- Garsona davranışı , Ailesine davranışı ..

- Dengeli mi ? Bir ilgili bir ilgisiz mi ?
- Alfa Erkek mi ? Sırtlan mı ?

Ömür boyu evli kalmayı , sevdiğini mutlu etmeyi , sorun olduğunda konuşarak çözmeyi orta nokta bulmayı , hatalıysa özür dileyen , gönül alan , anlaşmaya niyetli erkek mi , Zeki , güvenilir , en iyisini yapmamız için ilham veren , sevdiğini hissettrimesi .. Tabii bunların da kötü huyları var da iyilik baskın diyelim ..

Yoksa Sırtlan , Amaç tamamen yatağa atayım  en uzun 1 ay görüşürüm sonra sen sağ ben selamet Erkek mi ?

    Şiddete Meyilli Erkek 🙈 Çevremiz de bunlardan çok var . Eeee biz ne yapacağız ?

  Öncelikle Çocukluk Travmalarınızla Yüzleşin . Atalarınızdan gelen karma yı temizleyin .
Baban kötü diye sen de kötü olmak zorunda değilsin ?
Baban annene saygı duymadı diye , sorumsuz diye , Sen de eşine kötü davranmak zorunda değilsin
Annen  seni kırdığı için her kadın seni kıracak , terkedecek değil .
Yüzleşin , Kendinizle Hesaplaşın , Konuşun , İletişim Kurun ,
Aklınızı Kullanın ! Hazlarınızın kölesi olmayın ! İradeli Olun , Nefs inizi güçlendirin .

Ben sinirlendiğim zaman derin bir nefes alıyorum ve duâ ediyorum iyi geliyor 😄

Hayatımızı Tercihler Belirliyor . Şiddete Meyilli Listesinde Olmak Mı ?
Kendinize bunu mu yakıştırıyorsunuz  ?
Bence siz bu değilsiniz bakın ayna ya kendi hakkınızda ne düşünüyorsunuz ?
Hoşunuza gidiyor mu ?
Tercihlerimizin sonuçlarına biz katlanacağız.
Herkes yetişkin kimse kimseye zorla bir şey yaptıramaz .

Tercihlerinize neye göre belirliyorsunuz ?

Siz çıkar için bir yola girdiyseniz , o işin sonu çıkarla biter .
Siz güvenilmez olursanız , Size de güvenilmez olurlar
Siz bencil olursanız , o da bencil olur
Siz itibar , para , konfor ., için satarsanız , o sebeple satılırsınız .

Böyle yapıyorsun , Hırsının , değersizlik hissini kölesi oluyorsun ama Bak yaşattığını yaşarsan da böyle oluyor . Bu duyguları yaşıyorsun .

Yani İlahi Denge Bu , Ne yaparsak , ayna da ki biz olduğumuz için karşılığını da öyle alırız .
Kivi tohumu ekip , Karpuz büyüyeceğini beklemek akıllıca olmaz sanırım

 En önemlisi de ne biliyor musunuz ?

Bizler mutluluğun anlamını doğru bilmiyoruz .

Mutluluk , Sürekliliği olan bir şey değil . Başımıza kötü bir şey geldi tamam ben sıra mı savdım diye bir garanti yok .

Hata yap ama ders çıkar . Mutlu olduğunda hatalardan ders çıkarmazsan tekrar tekrar o kötü tecrübeleri yaşarsın . Daimi iyi insan olacaksın arınacaksın  yoksa hepimize sopasını hayat öyle gösteriyor ki , Aman Allah ım 😄😄

Kendine gel hatırla yaşadıklarını diye hafif bir sarsıyor .

Her gün sağlıklı uyanmak , Mutluluk

Sevdiklerinle olmak , Mutluluk
Sevdiğin istediğin şeyleri sorumluluk dahilinde yapmak , Mutluluk
Güzel olmak , Zengin olmak , İstediğin hayatı yaşamak , Mutluluk

Mutluluk için çabalamak , kıymet bilmek , Mutluluk
Sonu iyi olacaksa hata yapmak bile , Mutluluk

Çocuk büyütmek gibi düşünün , gece uykusu yok , diş çıkacak , ateşi çıkacak , yaş sendromları ç ergenliği .... Bir çok zorlu aşama ama Sonuçta sizin bir parçanız ve Bütün olarak , Mutluluk
Onun bir bakışı , öpmesi hele bir de Karakterli güvenilir ne istediğini bilen bir birey olarak yetiştirmeyi başarabildiysek tadında yenmez .
Huzurlu anne baba huzurlu bir ev huzurlu bir hayat  alın size mutluluk
Mutluluğun içinde her şey var inişli çıkışlı , hep düz çizgi Mutluluk diye bir şey yok


Hadi Kendiniz için  bir şey yapın 🎈

Yüzleşin halledin geçmişinizle derdinizi
Sonra ben bu Şiddete Eğilimli Kişi Değilim
Evet ben bencil , kıskanç ... Ama merhametliyim de olduğunuz gibi kabul edin kendinizi ama
Olumlu Sen olmayı , tercih edin .
Kimsenin maşası olmayın .
Hayatınız ı , Malınızı , Tercihlerinizi Kendiniz yönetin
Onay almak , itibar için. bencilce , duyarsızca  karar almayın

Tercih ettikleriniz - etmedikleriniz .
Hangi akılla , Veriyle  duygu yla karar  aldınız

Haz , nefs , duyguları yönetememe , etki altında kalma
Ya da tamamen akıl ve kalple ..
Peki bu size ne kazandırdı . Ne kaybettirdi ?!

Şimdi ki aklınız olsa nasıl davranırdınız ?

Kalbiniz kimin için atıyor ?
Kiminle bir ömür olmak sizi heyecanlandırıyor ?

Yaşadıklarınız size ne öğretti ?

Artık biliyoruz evet yine bir tercih ama bu sefer daha bilinçli mi ?
Yoksa ben değişmem 7 sinde neysem 70 nde de böyle olurum mu ?


Sorumluluk , İlgi , Duyarlılık , İletişim , Saygı , Sevgi , Anlayış bunlar zor değil
Yüzleşin kurtulun ,rahatlayın . Çevrenizde iyi insanlarla doluyor biliyor musunuz ?
Değer dengesini de dengeleyince miss

Geçmişte yaşamak , aşağılık kompleksi , kıskançlık , bencillik , öfke , terkedilme korkusu , duyguları yönetememe , dengesizlik , miskinlik , sorumsuzluk , atağa geçememek , güvensizlik , onay beklemek ... Bunlar tehlikeli kazanır gibi olursunuz ama sonunda kaybedersiniz .

Rezil etmeye çalışır siz rezil olursunuz bunu unutmayın .
Azim iyi - Hırs tehlikeli
İrade nefs duyguları kontrol etmek iyi -  haz , dengesizlik , ne istediğini bilmemek kötü

Herkes aynı değil etiketlemeyin , bu itibar sahibi bu başı kapalı bu modern bırakın bunları
Anne  baba hacı ama oğulları alkolik o kadar kişi sayarım ki ,
Şunu size net söyleyeyim bu zamana kadar bana kötülük yaptığınızannedenlerin çoğunun ağzında Allah eksik olmuyor .  Beş vakit namaz kılan , orucunu tutan , kuran okuyan hatta üç ayları tutan
Hepsi benim iyiliğimi isteyen , duâ eden , Ama bir o kadar da , kalpleri kirlenmiş , çıkarı için hiç düşünmeden seni yeni tanıdığını insana satacak kadar şeytanlaşmış insanlar

O yüzden kılıflara inanmayın , kalbe bakın , davranışlara bakın
Zor durumda nasıl davranıyor , kişiye göre mi
Laf olsun diye onay almak için boş boş konuşuyor mu
Yoksa bir tarzı , düşüncesi var mı

Kötü insanlar yaptığının o kadar doğru ve kusursuz ilerleyeceğini düşünür ki ,
Nasılsa bir daha onu görmeyeceğim , Nasılsa atı alan üsküdar ı geçecek ben ona nispet yapar çıldırtırım diye planlar ama o iş öyle olmaz

İlahi düzen yazı nın ortalarında da bahsettiğim gibi nasıl davrandıysan o şekilde sana davranılarak intikamını alır ve Hep olan kötü ye olur .
Sonuçta İyi ler kazanır .

Allah a sığınmak. havale etmek mi 🙏
Yoksa kılıfa sığınarak kötü olup yalnız yaşamaya devam mı ?

Sınırınızı iyi belirleyin . Çevrem var geziyorum havası  vermek için insanların kuklası olmayın .
İnsanlar her dediğinde  buluşur , Derdinizi anlatmak için belki fal baktırmak , tatil e gitmek için taviz vererek yanında olur ya da tutmaya çalışırsanız . Kullanılmış  Mutsuz Olursunuz

Derin nefes alın ve düşünün

Herkes eşit sonradan kirleniyoruz . Kimimiz ben ne yapıyorum ya diye kendine geliyor
Kimi tam gaz kötütıme devam ediyor .

Bir şeyler yolunda gitmiyorsa kendimizle yüzleşip , Artık ben büyüdüm , olgunlaştım demenin harekete geçmenin zamanı gelmiştir , Ne dersiniz ?!

Bakın yeni bir teknik öğrendim paylaşayım benim bir şey öğrenmem demem  sizin öğrenmeniz demek  biliyorsunuz .

Sol burnunuzu kapatın ve 15 defa hızlı hızlı nefes alıp verin .Bu bizi şimdiki ana getiriyor
Sonra Allah a duâ edin . Gökyüzüne bakın .Allah  her yer de ama en yüksek bizim için gökyüzü olduğu için sonsuz güç 🙏

Allah ım    Sana sığındım sana inandım tek vekilim sensin .
Dileğinizi söyleyin ..... Olursa nasıl bir hayatım olur çok merak ediyorum
Ne olur bana göster deyin .

Bir kişinin sizinle ilgili (hemcins için de geçerli illa aşk için değil ) ne düşündüğünü merak ediyorsanız da
Gökyüzüne bakın o kişinin yüzünü hayal edin .
Sen ve ben biriz deyin. Ve gözlerinin içine baktığınızı hayal edin
Allah ım .... Benim hakkımda ne düşünüyor çok merak ediyorum
Ne olur bana göster deyin ve 2-3 dakika gökyüzüne bakın ve sonra normal yaşama devam
Gün içinde plaka , mağaza ismi , yemek vs onunla ilgili bir şey mutlaka karşınıza çıkıyor
İnanarak yapın ama ..

En önemlisi de geçmişle yüzleş ve anda kal

Yazı uzun oldu ama sonuna kadar okuyan kazandı ☺️😊
Aman bu yazı uzun , yine neler yazmış diyen , Ön yargılı insanlar yarı da vazgeçti belki
Çünkü frekansı kötü negatif
Yüksek olanlar ne dediğimi anlayıp , denedi ve sonunda da bu uygulamayı öğrendi

Evet Enerjisi Yüksek Temiz Güzel Insanlar Sizi Seviyorum bayılıyorum size
Siz de Beni Seviyorsunuz Hiç Şüphem Yok
Böyle bir kızı kim sevmez ki 😍

Hadi Kaçtım 💃









Yorumlar

Popüler Yayınlar