ENERJİNİZ GÖZLERİMi KAMAŞTIRIYOR

  Tam da hafta sonu havası 😄😄 Nasıl severim battaniye film keyfini 🎬
Düşünün evin bir kısmı ses sistemi sinema yı eve taşımışsın
Bir taraf müzik sistemi dj şarkılar çalıyorsun 😄😄

Benim telefon da var remix şarkılar kendimi dj kabinin de hayal ediyorum ☺️😊
Enerjim tavan oluyor .. Duâ , müzik , gezmek , öğrenmek , paylaşmak ..
Neden söylerken sanat müziği söylüyorum da , dinlerken pop , yabancı , rap acaba ☺️😊
Sanırım annem babam da küçüklüğümden bu yana sanat müziği söylediği için ev de bildim bileli ikisi de söyler .. Çocukluğa inmek lazım 😂😂🏡

Sinema ya gitmeyi de seviyorum tabii her şeyin tadı başka .
Aslında kafa dengi , egosuz , ruhsal olğunluğa erişmiş insanlarla her şey güzel

Hep derler ya içinizdeki çocuğu öldürmeyen insanlarla olun .Çok doğru
Larissa - Burak Çifti buna çok güzel bir örnek maşallah 🙏
Egosuz , eleştirmeden , saygı , sevgi , anlayış , aşk , arkadaşlık , eğlence , sohbet , iletişim
Bütün güzellikler var ve bu o kadar net yansıyor ki 🙏
Burak ta kendi ile barışık . Kendini seviyorum asıl mesele o

Genel de şöyle olur ya , Çevreden uzanamadığın ete yorumları başlar 😄😄 fırsat eline geçince eleştirdiğinin  bin mislini kendi ya da ailesin den birileri yapar ,
Evli adam , Evli kadın hareketlere  bak .
Erkek bundan etkilenir karısına sözel şiddet başlar .
Kadın gerilir ya da kadın görgüsüz olur hırslı olur kendini ispat çabalarına girer
Yarış başlar ..

     Sizi kıskananlara Saygı Duyun . Onlar Sizin Daha İyi Olduğunuza Yürekten İnananlardır
(Kunter Kurt )

    Sen nasıl bu kadar neşelisin hiç mi üzülmüyorsun ?

    Seneler önce birden herkes üstüme gelmeye başladı .
    Benim kimseyle kolay kolay sorunum olmaz .Çünkü ben direk söylerim ya da Cahil olduğunu anlar susar muhattap olmam .  Herkese herşeyimi anlatmam .Kimse bir şeyimi bilmez bilmesi gerekeni bilir .

  Ama öyle bir şey oldu ki , Benim muhattap olduğum kişi olmaması gereken herkesle Can ciğer oldu anlık yapılan her şeyi anlattı . İkili oynadı . Kendini kendince yüceltmek beni karalamak için yalan konuştu ben değil o arıyor soruyor öyke böyle şöyle ...

  Allahhhh 😄Şeytanlara gün doğdu . Yıllardır her yer güllük gülistanlık olan sorun yaşamadığım insanlar bana bayılanlar kim evlerine gidiyorsa benden bahsediyormuş .  Neymişim Ben ☺️😊
Ne oyunlar aklınıza gelmez entrika dizisi çekseler erol taştan , aliye ronasına . Suzan avcısına hepsi var 😄😄

  Ben hep gücümü Allah tan alırım 🙏 Bir saniye ne oluyor dedim bu insanlar benim için niye bu kadar mesai harcıyor .İşleri güçleri yok belli de ✌️
Benim göremediğim ne var dedim önce bir baktım bu insanların derdi her zaman ne oldu Para , hırs , para , çıkarı için sürekli samimi olduğu insanlar değişiyor .Kullan at , Sıradaki ...
Düzenleri böyle döndü 🎯

   Anladım ki , Benim ışığımdan rahatsız olmuşlardı . Onların sahip olamadığı kadar seviliyordum ilgi gösteriliyordu . Ama benimle hep ilgileniliyordu ince çizgi onlar bilmiyordu .

Herkese her şey anlatılmaz ya , herkesle ne konuşulur konuşulmaz bilmek gerekir ya , İspatı ✔️

İşte Aşağılık Kompleksli İnsanlar Açıklamasına Bakıldığında Herkesin Bildiği Tanımlar

   Senin ışığından rahatsız olurlar . Seni aşağa çekmek için karalamaya , aşağıya çekmeye çalışırlar .
   Sadece onlar sevilir , onlar para kazanır , onlar güzel evde oturur , onların arabaları , onların itibarlı      çevreleri olur bunları onlar hakeder diye kendi kendilerini kandırırlar
Kendileri  asla değişmezler  , Çıkarı için tüm bu maddiyat a sahip olmak için tek kalem de silerler .
Ve arkadan , kalpten , tüm okları seri şekilde sıralarlar ve saplarlar .
Şeytan ekipleri kalabalıklaştırmak için akla hiç gelmeyecek insanları dahil ederler .
Bu sırada ikili oynamaya devam ama ..

Onlarla hiç muhattap olmadım , hesap sormadım . Çünkü inkar edecekler , kendilerince senaryo yazıp başka insanları benimle muhattap edecekler .

   Hep Allah a duâ ettim 🙏 Hep Yasin Okudum 🙏
Allahım beni senden başka kimseye muhtaç etme , yolumu şaşırtma ben gücümü senden alıyorum bana güç ver bu gözlerini hırs para bürümüş canını bile tehlikeye atacak kadar kör olmuş insanlara sadece senin gücün yeter . Onlara öyle bir dert ver ki , benimle uğraşamasınlar dedim .

Beni pis oyunlarına dahil edemediler 🙏Edemedikleri gibi her gördüklerinde sanki onları yapan onlar değilmiş gibi nasıl sarılmaya çalışıyorlar şaşarsınız . Hep geri durdum asla saygısızlık yapmadım gördüğümde ama iletişimimi direk kestim .

Tavır , terbiye , karakter bana yakıştığı gibi aileme yakıştığı gibi davrandım.
Ben kendimden ve Ailemden sorumluyum . Sorumsuz davranamam .

O yüzden birileri size aşağıya çekmeye çalışıyorsa , karalamaya çalışıyorsa benim gibi düşünün Doğru Yoldayım ve Işığımdan Rahatsız Oluyorlar . Sessizce Ortamı terk et , Çizmeyi Aşarlarsa Tabii Yakışır Şekilde Gereken Cevapları Verin Ki , Kiminle Uğraştıklarını Bilsinler .
Çünkü Onlar Karşısındaki İnsanları Hep Değersiz Bulur Ve İçlerindeki Ezikliği Kötülük Yaparak
Beslenirler .

 Sakın Kendinizden Şüphe Etmeyin
 Aksine daha çok Allah a yaklaşın ve ilerleyin .

Sonunda Ne Oldu ? İlahi Adalet Tek tek hesabını sordu 🙏 Ve Sormaya Devam Ediyor 🙏

Allah iyilerle kötüleri bir araya getirir ama Asla Yem Etmez
Kötüler kazanır gibi olur ama Sonunda kazanan Hep İyiler Olur 🙏

Bunu ara ara örnek olsun diye anlatmıştım ancak yine sorulduğu için anlattım 😄😄
Allah deyin bırakın , Her olaydan ders çıkarın , her olayda daha da ruhsal olgunluğa erişin
Bana o kadar faydası oldu ki anlatamam 🙏

 Acıdan beslenmeyin , Kötü alışkanlıklardan çare aramayın
 Daha sadeleşin , Kendinizi Tanıyın

   
Evet O zaman    2019 da , yaptığınız planların kaçını uyguladınız ?
   Ne öğretti size ? En önemlisi yüzleşme yaptınız mı ?
   Öfke nin , kıskançlığın , iki yüzlülüğün ..?
   Neden işlerim yolunda gitmiyorun sebebini buldunuz mu ?
   İnsanların onayını  almak için kararlar aldınız , Mutlu musunuz ?
   Diye Soruyorum ☺️😊
 
İnsanları hiçbir zaman tam mutlu edemezsiniz bunu kabul edin artık
Kendinizi sevin , barışın kendinizle 🌸
Hatalar yapıldı bol bol hepsi büyümek için olgunlaşmak için
Yeterli değil mi büyümek için bu kadar  Canınızı acıtmak ve Can acıtmak

İnanın herkesin yükünü üstünüze alarak insanları rahatlatırsınız
Ama kendinizi mutsuz edersiniz ..
Herkes kendi sorumluluğunu almalı
2020 çalışıp emek verenlerin senesi olacak
Emek vermeden nasılsa para geliyor , Aşk geliyor zamanı çok şükür bitiyor
O kadar Emek verdim , çabaladım sonucu bu olmamalıydı diyenlerin zamanı
Adalet Zamanı 🙏 İnişli çıkışlı yüzleşmeli bir yıl ama ..

Kolunuz kırıldıysa , Ayaklarınız var .
Cesaretinizi toplayın ve Emin adımlarla yürümeye devam edin .
Acıdan beslenmeyin

 İnşallah enerji dolu güzel bir yıl olmasını temenni ediyorum 🙏

Her yazım da yazıyorum .  Herkes Cv sini biliyor .

Ne yaptım , Sonucu Ne oldu ?
Sorgusuz sualsiz hırs için daha çok para itibar sahibi olmak için
kendini düşünerek kararlar aldın , Sonuç ???

Kendimizi tanımıyoruz ? Sabit fikirliyiz her kadın ı , erkeği bu diye mühürlüyoruz
Hepimiz İnsanız . Kadın - Erkek diye ayırt etmeksizin .
Sürekli yanımdan küfür eden insanlar geçiyor
Kadın - Erkek uzuvları ağızda 😔
Sevindiğin de , Öfkelendiğinde
Marifet mi ???

İyi insanı bu kötülük yapar diye damgalıyoruz
Kötü insanı bu saf ben oynatırım diye kendimizi bile bile tuzağa düşürüyoruz .

Ukalayız bana bir şey olmaz .
Hatamızı kabul etmiyoruz
Alttan almıyoruz
Saygısızlık , sevgisizlik almış başını gitmiş
Herkes melek , herkes akıllı

Peki herkes bu kötü özelliklere sahip , Kendine göre akıllı neden mutsuzsunuz ?
Neden hep dönüp dolaşıp üzülen siz oluyorsunuz ?

 Farkındaysanız Bilgi Yarışmalarına ODTÜ - Bogaziçi Ünv .  Öğrencileri ya da Mezunları katılıyor ve İlk Soruda Eleniyorlar .

Tıpkı Bana bir şey olmaz diyen Ama hep belaya bulaşanlar gibi

Ukalalık ve Güven arasında ince bir çizgi var
Azim ve Hırs - Cesaretle Hadsizlik
Açıksözlülükle - Dangalaklık arasında ince bir çizgi olduğu gibi

Bir karar alırken sadece kendi çıkarınızı düşünerek karar aldığımızdan olabilir mi ?
Olması gereken , Hem  kendi hem karşıdaki kişinin onayı
Karakterli olmak  ne olursa olsun kimse yi çıkar , hırs , itibar için karalamamak
Kimseyi yolda bırakmamak , Güvenilir Olmak

Bir aptalın hatasını düzeltmeye kalkmayın , Sizden nefret edecektir .
Bir bilge nin , hatasını düzeltin , Size minnettar kalacaktır .

 2019 da Hepimizin Alması Gereken Dersleri Aldığını Düşünüyorum .

Sosyal Medya da Herkes Mutlu İnanmayın
Bana derdini anlatıp , Sosyal medya da lay lay lom yapan o kadar insan var ki
Bir çok insan dan da duyuyorum .

Gerçekten mutlu , gerçekten huzurlu olan insan Sanal Alem de de anlaşılıyor . İnanın 🎯

Siz hiç güzel , başarılı insanların kendini anlattığını gördünüz mü ?
Benim evim , arabam , diplomam , sevgililerim , boş çevreler ..

Çocuklarından dert yanarlar , Sonra iyi ki doğurmuşum bakın ben doğurdum 🙈
Kocasından dert yanar , kadeh kaldırır
Arkadaşını kötüler , tatil e gider

Hepimiz kullanıyoruz ben de aktif kullanıyorum .
Anı , atmosferi renk filtresi dışında hiçbir filtre yok
Yüzüme , vücuduma filtre söz konusu olamaz
Ayrıca her gittiğim yeride swarm da paylaşmıyorum .
Bazen aklıma gelmiyor . Unutuyorum
Fotoğrafı paylaşmıyorum . Çoğu insan  takıntılı sen güzel çıkmışsın benim buram böyle
Şuram böyle ... Ben de iki dostum dışında paylaşmıyorum
Onları da  ara ara ..
İçime sinen gerçek mutlu olduğum fotoğrafları paylaşıyorum işin özü

Herkes aynı tip .. geçen de haberler de dinledim ne kadar güldüm
Çift evleniyor . Kadın o kadar profesyonel makyaj hileleri yapıyor ki ,
Doğal hali gibi görünüyormuş .
Evlenmiş , Evlendiği sabah adam bakıyor yanımda ki kim diyor
Hırsız mı girdi diyor .
Sonra kandırıldım diye boşanma davası açıyor .

Bir fıkra vardı ya onun gerçeği
Yine çift evleniyor .
Çocukları oluyor adam diyor ki ,
Bizim çocuğumuz olamaz bu diyor
Olayın aslı kadın o kadar estetik ameliyat yaptırmış ki ,
Bebek anne nin gerçek haline benzemiş .

Önemli olan sağlık huzur bunlar işin  latifesi de , Kimse  doğal değil
Ne duygular , ne davranışlar , ne de beden ..

O zaman kalbimizin sesini dinleyelim
Aklımıza kullanalım .
Hatalarımızdan ders çıkaralım hep aklımızın bir ucunda dursun .
İyi insan olalım , İyi insanlar olsun hayatımızda

Siz hiç sebepsiz birine ailenizde birileri de olabilir .
Seni seviyorum dediniz mi ? Mesaj attınız mı ?
Senin enerjine ihtiyacım var sesini duymak istedim diye aradınız mı ?
Bunu yaparken Değecek İnsanlara yapın ama bunu konu önemli

Samimiyetle bunu yapsam bile iyiliğin altında bir şeyler arıyorlar diyorsunuz ?
Bırakın kötüler kendi kötülüğü yle  yaşasın .
Siz onların oyununa dahil olmayın , Uyanık olun .yeter

Hadi kötü alışkanlıklarınızdan kurtulun .
Hayatı kontrol etmekten vazgeçmeliyiz sanırım ilk önce buradan başlamalıyız

Sigara , Alkol , Fesatlık , kötü kalp ..
Onay için istemediğin şeyleri yapmak , gereksiz kurban rolü iyilik yapmak
Siz çoğaltın ..
Sizi seviyorum
Güzel enerjiler güzel enerjileri çeker unutmayalım
İyi olmaktan , mutlu olmaktan , saygılı olmaktan , karakterli olmaktan , sevmekten yorulmayın
Sevdiklerinizle sohbet edin , ilgilenin

Yılbaşın da  tombala oynayacaklar el kaldırsın 😄😄
Birinci çinko , ikinci ve Tombala ☺️😊

2020 Bizim Yılımız Olsun
2020 de herkese Sağlık , Aşk , Mutluluk , Huzur Yağsın  🌲🏡🙏❤️



Yorumlar

Popüler Yayınlar