TRİLYE SOKAKLARI 🏡📷

   Yeni haftadan bol kalp ❤️ Vallahi bir yaşıma daha girdim 😄😄
   Yaş aldım demek daha doğru olur aslında 🙏
   Kimine göre bir kıstas ama bana göre çok sığ bir düşünce
   Kaç yaşındasın ? Kaç kilosun ? Kaç lira maaş alıyorsun ? Kira kaç lira ... ?

   Ne yani aradığın insanı bulmuşsun aklı başında , karakterli , sorumluluk  sahibi , adam gibi adam
   Kadın gibi kadın her şey gönlüne göre benden senden 5 yaş 10 yaş büyük ya da küçük diye olmaz
   Deyip , mutsuz mutsuz tek mi kalalım ..
   Ya da yanımıza hiç yakışmayan Nefes Alsın yeter mantığı yla huyu huyunu zevki zevkine uymayan
   Biriyle mi evlenelim .. Elalem ne der ? Bırakın şu elalemi tabii mutlu olmak  istiyorsanız 🎯

  Altını çiziyorum . Her şey yolunda ise sayı engel olmamalı ve görsel olarak yakışıyorsa
  Mesela pınar altuğ 10 yaş büyük ve çok belli onlar mutlu önemli olan o ama görsel ...

  Bir de Olsun var 🙈

 İktisat mı kazandın , Olsun ?
 Bu kadar maaş mı alıyorsun , Olsun ?
 Kızın mı var , Oğlun var Olsun ?
 Tek çocuk mu , Olsun ?
 Evlenmedin mi , Boşandın mı Olsun ?
 Sonra kendilerinin çoçuklarının torunlarının başına geliyor

O zamanda Bizden Size Kocaman Olsun 😄😄😂😂

Geçen hafta bahçeköy de kır düğünündeydim evet fikrim değişmedi ben kır düğüncüyüm 😄😄
Kışın evlensem de yazın mutlaka kır düğünü yaparım o kadar yani
Ya da kumsal da nikah sonra eller havaya
Sizin tercihiniz  ne hadi yine Sosyal Medya dan benimle paylaşın ✌️🎈

Bursa Trilye  ye gidelim mi birlikte ne dersiniz ?

Hadi o zaman  gidelim 🐚Bir sene önce yapılan plan bol yağmurlu haziran ayı sebebiyle Nasip olmamıştı bir çok yurtdışı seyahati gibi 🙈🙈

Diyorum ya Nasip diye bir şey var

Zamanında olmayan şeyler daha da güzelleşerek olgunlaşarak kararlı bir şekilde en iyisiyle zamanı gelince oluyor 🙏

Saati 06.00 ya kurdum .Tabii benim bünye otomatik düzenli olduğu için alarm çalmadan saat 05.30 da kalktım zaten geceden çoğu şeyi planlayıp , hazırlamıştım   😄😄
Günün güzelliği başlangıcından belliydi her şey tıkır tıkır olması gerektiği gibi gitti
İdo yla gittik .🚢 90 dakika sürüyor . Sabah 10 . 10 da güzelyalı daydık . Mudanya oradan Trilye 🏡

Güzel bir kahvaltı uzun zaman sonra çay içtim 😄😄 Su ile kahvaltı yapıyorum da 🙈
Hoş sohbet , bol temiz kalp , miss gibi hava en güzeli de rüzgâr vardı .Efil efil esiyordu
Miss gibi bir hava huzur 🙏 Nem yoktu inanabiliyor musnuz 😂😂
2 saatlik uykuylaydım ama hiç öyle hissetmiyordum .

Trilye sokaklarını dolaşmaya başladık .Eski evler , dükkanlar kendi işinde gücünde insanlar ben kuzguncuğa benzettim . Yanı başımızda ama sanki çok uzakta gibi ..
Bursa ya çok gitmişliğim var . Cumalıkızık a da gittim ama Trilye daha güzel geldi bana

Yaşamak için bana göre değil ama 2 günlük tatil kafa dinlemek için keyifli bir yer tavsiye ederim
Küçük bir yer zaten bütün sokaklarına girdik ve bol bol fotoğraf çektirdik .
Sonra Çamlı Kahve ye gittik .Nasıl serindi kendimize geldik .İstanbul neminden sonra çok iyi geldi
Hırka giydim 😄😄 Keyifli manzara karşısında kahvemizi yudumladık .

Kahvenizi nasıl içerseniz kahve fincanınız öyle geliyor orta - sade sosyal medya da paylaştım göz atarsınız 😉

Sohbet etmekte adap meselesi biliyor musunuz ?

Son zamanlarda kimse kimseyi dinlemiyor ,
Sıra kendine gelsin diye dinliyormuş gibi yapıyor ?
Ya da koz olarak kullanmak için kara listeye ekliyor .

Ben gerçekten çok şanslıyım .Kendim gibi gördüğüm özel insanlar var hayatımda
Onların derdi benim , benim derdim onların
Mutluluğumuz , mutluluğumuz , üzüntümüz üzüntümüz
Gönülden sahici 🙏

Bu sene o kadar güzel doğum günü telefonları aldım ki ,
En güzellerinden biri de , İyi ki doğdun bu dünya nın senin gibi güzel kalplere ihtiyacı var
Anlamak , anlaşılmak nasıl özel nasıl duygulandım 🙈🙈
Benim için önemlidir doğum günleri  , bayramlar , kandiller , gelenek görenekler

Sonra Uzun Çamlık Cafe sonrası kaldığımız yerden sokaklara daldık 📷
Hediyelik alışveriş tekrar cafe derken , Mudanya cafe sonra İdo yla yolculuk
Aslında kalacaktın ama İstanbul da önemli bir işimiz olduğu için döndük .
Günübirlik gidip geldik . Bayramdan sonra kalmalı başka planlar var inşallah

İdo ya bindik .Anons  Herkes yerlerine kimse ayakta durmasın Feribot Dalgasına giriyoruz 🙈🙈
Allah ım batçık gibi hop  bir metre atıyor hop sonra duruluyor tekrar 😐
İçine baygınlık geliyor gibi bir his .. Ben kısa süreliğine homurdandım niye araba yla gelmedik 😄
Macera dolu bir yolculuk 😄😄 Midemiz de sağlammış çok şükür 😄😄
Hayat gibi bir gündü , güldük , eğlendik , korktuk , endişelendik , mutlu olduk .
En önemlisi hayata nasıl baktığın ne yani 70 dakikalık korkulu anlar için koca günü hebamı edelim
Hep gülecek değiliz bu da hayata dair 😄😄
Hayat olduğu gibi güzel  tabii hayatı güzelleştiren insanlarla , sağlıkla , huzurla mutlulukla 🙏

Dönüş her zaman daha kısa sürdüğü için 70 dakika yazdım bu arada 😉

O zaman Aydilge den , Hayat Şaşırtır la yazı yı müzikle bitirelim 🎶

Hayat şaşırtır hep zaten ben bittim ayyyy derken
Hiç umudum kalmamışken bir güneş parlar bazen 💃🎷



Yorumlar

Popüler Yayınlar