ÖNCE İÇ TEMİZLİĞİ SONRA BAYRAM TEMİZLİĞİ

  Hazır bayram yaklaşmışken , bayram temizlikleri başlamışken  , İç temizliği yapmaya ne dersiniz ?            
  Artık ego gurur kin nefret bunları attık çöpe öyle olduğuna inanmak istiyorum .

   Hep ne dedik 2019 başka bir yıl , hiçbir şey eskisi gibi olmayacak .
   Bir şey olmaz , ben kötülük yapıyorum , hak yiyorum ama işim yolunda gidiyor diyenler ,
   Her şey yerle bir olacak yeniden inşa olacak ..
   Çıkar ilişkileri belli bir kanaldan işini görmek , örtbas etmek ..
   Artık her şey şeffaf ..
   Herkes kırdığı  yerden kırılacak , Ne yaşattıysa aynısını yaşayacak ,
   Aralık ayına kadar bedel ödemeyen ödeyecek bunlar sadece Fragman ✌️🎈
   Haketmediği şeyler yaşayanlar a müjdeli haberler var
     
   Hiçbir şey göründüğü gibi değil dikkat edin ne kadar da güzel çift diyoruz , iki gün sonra boşanıyorlar . Mavi yi gözlerinden dolayı sevdim diyor ayrılıyor . Severek ayrılıyorlar iç yüzünü kendileri bilir tabii ..

İnsan ın karakter i ayrılırken belli olur derler ya , Bu çiftlere bakarsan çok güzel ayrıldılar .
Burcu Esmersoy da boşanıyormuş twitter da okudum . Anlaşmalı iki tarafta bir şey talep etmediği için 2 eylül de tek celse de boşanıyorlarmış ,
  Gündemi twitter dan takip ediyorum . Magazin de ıg keşfete düşüyor istesen istemesen de hangi dizi başlamış , kim kiminle haberim oluyor 😄😄

    Bu kadar örnekli gündem haberinden sonra kendi Bayram Temizliğimize Devam Edelim mi ?
Kimler gitmiş hayatımızdan , kimleri çıkarmışız ?
Kimleri ağlatmışız , kimleri sevmişiz ? Kim güldürmüş bizi ?
Çıkarımızı düşünerek kimleri tek kalemde silmişiz ?
Şu an ne durumdayız ?
Ne dedik her şey yerle bir olacak yeniden inşa olacak
Gözümüze perde indi , Hırs ego ruhumuzu teslim aldı .
İnsanlıktan çıktık . Evet yüzleşmek istemesekte her işimizin yarım kaldığında , sözler tutulmadığında
Her hevesimiz kursağımızda kaldığında  bir durup bakacağız .

Ben Ne Yaptım da Bunları Yaşıyorum ?

Ya Evet ben bunların aynısını yaşattım deyip , bedel ödeyip  kendimize kalıcı çekidüzen vereceğiz
Ya da evet bu yaşadıklarım benim , karşımdakinin sınavı deyip sabredip , şükredip bekleyeceğiz
Artık biliyoruz , zorluktan kaçar , erteler , yüzleşmezsek , Kişiler değişir ama yaşadığın değişmez
Herkesin çözüm yolu başka ..

Kimi kenara çekilip kendini , yaptıklarını unutturmak için Ortadan kayboluyor .
Ama gündemi takip ediyor .Sadece öyle görünüyor . Yeniden ben geldim geçmişi unutun , sormayın demek için ..

Unutmayın Türkiye de her şey olursunuz ama Rezil olmazsınız .
Bir şekilde unutulur ama en mutlu olduğun an önüne gelir ,

Kimi de ,  Acısını mutlu olanlardan çıkarmaya çalışıyor . Aşağaya çekmeye çalışıyor
Ben niye mutsuzum .. Mutlu olamıyorsam en iyi bildiğim şeyi yaparım .
Mutsuz ederim , kaos yaratırım . Sağa sola sataşarak iyileşmeye çalışırım .

Kimi de  hataları bulur düzeltir ve artık doğru seçimler yapar , kararlar alır .

Sonuçta 6 senedir Haketmediğiniz şeyler size yaşatılıyorsa ,
Haketmediğiniz şeyleri size yaşatanlar hakettiklerini yaşayacaklar
Dünya da her şey kayıt altında , İyilikte , kötülükte ..

Ben o kadar olumlu geri dönüşler alıyorum ki , sana inanmadım hatta çıkarım için karşı tarafı tuttum
Bilmiş herşeyi de biliyor dedim ama Yine haklı çıktın ve bedelini ağır ödedim ve hala da ödüyorum diyenler .

  Senin görüşün , ön görün benim için çok önemli deyip , Önemli konularını bana anlatıp fikrimi beyan etmemi isteyenler . Burada bir hata var mı söyle diyenler ..
    Ben nacizane fikrimi söylüyorum .
Sorgularım , bu bu kadar iyi  ama neden onay için hep kendinden alt seviye insanları tutuyor ?
Her şey kaliteli ama neden seçimleri kalitesiz
Konuşurken büyük büyük konuşuyor . Yaparız , hallederiz ama uygulama da yapıyor mu ?
Neden bu kadar iyi ?
Olaylara verdiği tepkiler ?
Karaladığı insanlarla sırf tek kaldığı için tekrar görüşüyor mu ?
Tek kalınca karabatak gibi ortaya çıkıyor mu ?
Şeffaf mı ? Hatasını kabul ediyor mu ? Sahipleniyor mu ?
Yaşadıklarından ders çıkarmış mı ? Suçu başkasına atıyor mu ?
Evet yaptım ama bu sebepten diyor mu ?
Sonra hislerim devre ye giriyor .
Siz de sorgulayın hemen kurban olmayın .
Kimse kimseye karşılıksız bir şey vermez ve gerçek yüzünü seneler sonra gösterir
Ben de kendimle ilgili güvendiğim insanlara danışırım böyle düşünüyorum sence diye ?
Bunda  gurur olmaz ..
Soruların cevaplarını yazılarım da bol bol paylaştım .
Önce ki yazılarıma bakmanız yeterli

Gelelim bugünün Hikayesine , Gerçek yaşanılmış bir hikaye olayı yaşayan yeni tanıştığım çok tatlı bir genç kız .. Nerede tanıştık , Trilye de ..

İnsan bazen hiç tanımadığı birine daha rahat anlatabiliyor .

Şimdiden söyleyeyim gerçek aşk 🐣

Ortak bir arkadaş vesilesiyle tanışmışlar .
O kadar masum o kadar güzel bir aşk yaşamışlar ki , Her şey o kadar yolunda gidiyormuş ki
Evlenmeyi bile düşünmeye başlamışlar .
Peki sorun ne diyeceksiniz doğal olarak 💭

Sorun erkek arkadaşının eskiden yaşadığı bir travma karşılıklı paylaşımlar sonucu ortaya çıktı
Babasıyla ilgili bir sıkıntısı var . Kız arkadaşına ailesinden bahsediyor ama babasından hiç bahsetmiyor . Bazı aile bireylerine konu gelince kıza ters davranıyor sonra kendine geliyor .
Aslında  çevresindeki insanların etkisinde de kalıyor . Dik duramıyor bence ..
Kızın da kafası karışıyor . Soru işaretleri oluşuyor .
Erkek arkadaşı da bunu kendince yanlış yorumluyor .
Kendi içinde kuruyor kuruyor ..
O aşık uysal adam gidiyor yerine dengesiz bir adam geliyor
Bu zamana kadar yapmadığı ne varsa yapıyor .
Kız şaşkınlık içinde bunun içinden başka bir insan çıktı diyor .

Uzatmayayım , Sonradan ortaya çıkıyor . Erkek arkadaşı kuruyor dedim ya ,
Kendince kıza , Sen beni beğenmiyorsun , beğenmiyorsan ben de sana böyle davranırım .
Bak beni beğenenler de  var demek için dengesiz hareketler yapıyormuş .
Kıskandırıyormuş .Beni beğenenler dediği kişilerin de nasıl kızlar olduğunu söylememe gerek yok herhalde 😄😄

Sonuç iletişimsizlik , Ah şu zanları bıraksak kafamızda kuracağımıza ya da yanlış kişilerle paylaşacağımıza , Olayın muhattabıyla karşılıklı paylaşsak ne güzel olur .
Zanlar , 3 . Kişiler bunları çıkarın hayatınızdan .

Ha iki aşıkta mutlu son araya dostlar girmişte her şey ortaya çıkıp tatlı ya bağlanmış ☺️😊
Allah tan doğru kişi ye anlatmışta arabuluculuk yapmış .
Gördüğünüz gibi benzer hikayeler farklı kişiler
Herkes benzer şeyleri yaşıyor . Sonucu tavırları ve tercihleri belirliyor ✌️🎈

Sanırım şimdi gerçek bayram temizliğine başlayabiliriz 😄😄
Önce iç temizliği sonra ev temizliği motto muz bu 😂💃🏡🎷

Gökyüzünden mutlu haberler var . Her yer aşk kokuyor 🌸🌸 💕💕
Tabii ki hakkı yenilenlere bu müjde 😄😄
Hak yiyip bir de aşk yaşayıp mutlu olacağınızı düşünmüyorsunuz herhalde 😉
Devren  dönüyor 💃🎈🏡❤️

Sağlıkla  huzurla sevdiklerimizle nice mutlu bayramlar 🐮🎉









 


Yorumlar

Popüler Yayınlar