SOKAKTA HAYAT VAR

Yenı yılın ilk haftası nasıl geçiyor 😄😄
Bugün  Sosyal Medya da Fragman Yayınladım 😍🎈
Kurgu , yönetmen , edit başrol herşeyi ben yaptım .

İyi ile kötü arasındaki savaşta bu işe uygun yalnızca bir kadın var
Ajan Aslı 🎩👒
Kötülük kapını çaldığında ,
O seni korumak için orada olacak ..😎

🎬🔎 Dının dının dının dının dının dı dı dınnnn 👠👟👗👘

Comingsoon deyip bunu. Burada bırakıyorum 🙋🙋

Şimdi Sizin de  dikkatinizi çekiyordur . Kalabalık yerlerde karşıdan karşıya geçerken ,
Trafik Lambası var  kırmızı da durulur .Yeşil de geçilir ..

Ama sanki o öyle değil , yayalara da  , araçlara da renklere  bakmadan  her türlü geçer  yazıyor ..
Eğer araba geçmiyorsa , hepimiz geçiyoruz ya da bekle bekle Trafik Işığı bir türlü yeşil olmuyorsa hepimiz geçiyoruz , Kimse inkâr etmesin .

Ancak sanki Taksi onay veriyor geç ,dur.....Koyunları  salıyor yola misali , biri bir şey yapıyor
Domino taşı gibi arkasındakilerde onun yaptığının aynısını yapıyor.

   Bir koyun önden gider arkasından diğer koyunlar onu takip eder ve hepsi uçurumdan atlar ya
Aynen öyle 😄😃Trajikomik

Görüntüde komik oluyor. Sizin aklınız yok mu ? Elinde kumanda oynatıyor zap bu kanal kötü zap buna geç der gibi .. Sizin aklınız yok , Ben ne dersem onu yapacaksınız ? Üstüne laf istemem 😄😃

Öyle biri karşıya geçiyor arkasında yüzlerce kişi karşıya geçiyor 🙈🙈

Bunu da burada bırakıyorum ✌️🎈

Bilirsiniz renkleri doğa ya severim.

Vapur la karşıya geçmek nasıl güzel , Simit ve Vapur 🚢

Havasını insanları gözlemlemeyi seviyorum ..

En son ne zaman iyilik yaptınız ?
Söylenmez böyle şeyler gizli kalır
Ben şunu yaptım , bunu yaptım diyenlere bakmayın
Sen çok konuşuyorsun yapıyorsun ?! Biz anlatmıyoruz bu da yapmıyoruz anlamına mı geliyor
Hay cahiller ..

Mesela bugün kadıköy de bir hayır sever lokma dağıtıyordu sıra ya girdim kuyrukta konser kuyruğu var ..Bizler bedava yı severiz ..Kuyruğu tahmin edin ..
Ben bekledim sıra da sonra aldım o lokma yı sokakta arabayla çöp toplayan kişiler vardır ya ,
Aldım ona verdim .
Sırada bekleyerek emek verdim , sabrettim , zaman verdim.
Önemi bu 👍
Düşünülmüş bir şey değildi önünden geçerken görüp yaptım ..
İyilik ..Düşünmem önemli
Niyet  önemli ..
İnsanlığı unutmamak önemli
Sonra gitmem gereken yere gittim.

Bakın şimdi aklıma geldi 🙈🙈 Toplu Taşıma ya bindiğiniz de başınıza komik olaylar geliyor mu ?
Ben benim başıma geleni anlatayım .
Ayak durmaktan hiç hoşlanmıyorum o yüzden ilk duraktan binmeye çalışıyorum. Mecburi ayakta gittiğim de olmuştur tabii 😂😂

🚍 Tam otobüse bindim .Şöförlerin  nasıl frene bastığını hepimiz biliyoruz .
       Hani ilk sıralar birbirine bakar ikili ikili ..
       Gözünüzde canlandırın 💭
Ben de tam oturmak üzereyim ,
Sen frene bas , ben hemen karşımda ki oğlanın üstüne düş 🙈🙈
İki elim oğlanın iki omzunda ,
Kıpkırmızı oldum bakamıyorum yüzüne 🙈🙈
Sistemli düşmüşüm yine sağ elim sağ omzunda , sol elim sol omzunda 🙈🙈
Çoçukta çok kibar sorun yok hanımefendi ..
Yakışıklı ..Allah sahibine bağışlasın

Sonra bu başka gün ,

Arkamda yüksek sesle bir erkek konuşuyor .
Sevgilisi nin arkadaşıyla,
Telefon sinyallerinden sevgilisini takip edermiş
Yalan konuşuyor mu diye
Bir de kızın ne yaptığından haberi varmış
Kiminle geziyor 7/24 takipte
Bana evdeyim dedi ..Neden arkadaşıyla çıktı
Bana her türlü haber gelir diyor .
Kız nereye giderse o mekanda mutlaka bir tanıdığı oluyormuş
Ona fotoğraf gönderiyorlarmış
Asıl bomba geliyor ..
Sevgilisi hastahane ye gitmiş buna söylememiş ama buna haber gelmiş teyit etmiş
Gençte bir çoçuk merak edip , İnerken baktım . Ne insanlar var
Tamam zaman kötü kimseye güvenemiyorsun ama böylede yaşanır mı ?

Şunu anlarım yalanını yakalarsın ,
Güvenin kırılır .
Bir de saf ayağana yatar , Seni salak yerine koymaya çalışır yaparsın .
Belki de öyle bir şey oldu .Tabii bilemeyiz

Ya ne hikayeler var.

Sokakta , yolda , toplu taşımalar da , Her yerde hayat var
Kiminin  sıkıntısı , kiminin mutluluğu
Kiminin mutluluk , kiminin kırgınlık gözyaşları ..

Şükretmek Lazım ..Herkese hakkettiği gibi davranmak
İyilik yapmak ama salak olmamak , kendini kullandırmamak lazım
Menfaati için mi , Sevdiği için mi yanında ..
Şimdi insanlar menfaati için ruhunu satıyor
Üstüne bir sürü yük alıyor
Yüzüstü bıraktığı insanların yükünü ,
Vicdan yükünü
İlk başlarda kazanıyor gibi oluyorlar ama inanın sonunda kaybediyorlar
Kazdıkları kuyuya düşüyorlar ..

Neden ?! Nedeni basit , Ne katre kötülük , Ne katre iyilik milim şaşmaz 🙏

Ayyyyy ne güzel sohbet ettik .Yazacak çok şey var ..
Mesela Hafta sonu planlarım 🎈🎈
O da artık bir sonra ki yazı ya kaldı
Mutlu hafta sonları 🎈🎈🍀🍀






 

Yorumlar

Popüler Yayınlar