GEZMEYE DEVAM

 Hafta ortası da bitti sayılır , Neler yaptınız ?!

Şimdi Size tavsiyeler de bulunacağım..

Hafta sonum  her günüm gibi çok güzel geçti 🙏🍀
Tavsiyelerin bir kısmı da  oradan olacak ✌️🎈

Ne diyoruz ? Önce sağlık sonra Huzur , mutluluk tabii bunun içinde doğru insanlar ,dostlar olması gerekiyor ..

Hadi Canım Oradan , Sen hiç mi üzülmüyorsun diyorsunuz ?
Tabii üzülüyorum ,kırılıyorum ...
Ancak hep duâ ediyorum , Şükrediyorum 🙏
Duâlarımı da , Ahlarımı da Allah Biliyor Ve En üst mertebe orası 🙏 İlahi Adale te İnanıyorum 🙏
  📌 İçinizi Rahat tutun , Mutsuz edipte ,mutlu olan yok bu dünya da 🙏

Çok şanslıyım ki , Kapı gibi yanımda duran bir ailem ve Kapı gibi dostlarım var 🙏

Tartışsak , kırılsakta en kötü günümüz de , birbirimizin yanındayız 🙏
Çünkü biz bir aileyiz , Menfaatsiz .. İyi günde kötü günde 🙏

Ben Neden Mutsuzum Diyenleriniz Varsa , Cevabını Çok Net Verebilirim 👍

Önce yanında oturduğunuza bakın , Sonra Yüreğinizde oturana bakın 🍃
Aynı İnsanlar mı ?

Cevabı Siz de ?!

Eğlenemeyeceğiz kişilerle Gezip , Arkadaş Olup , Evlenirseniz , Mutsuz Olursunuz 🙋🎈

Şimdi Gelelim  Tavsiye ye 😄😃

Moda yı çok seviyorum o sahil , mekanlardaki huzur pahabiçilemez 😘
O kadar giderim Barış Manço Müzesine gitmemiştim .
Bursa da balmumu müzesini gezdim , o kadar ünlünün balmumu heykelini gördüm ancak ,
Barış Manço O kadar Sahiciydi ki , Gözünün şehlalığını bile yapmışlar .
Yaz bahçesi , kış bahçesi , eşyaları inanılmaz güzeldi ..
Gitmediyseniz Mutlaka Gidin ✌️🎈 Sonra ister deniz manzaralı çay bahçesinde oturun .
İsterseniz bol seçenekli cafelerine oturun .Tatlınızı yiyin , kahvenizi yudumlayın ..

Pazar Günü Tim de Yedi Kocalı Hürmüz ' e gittim ..
Birce Akalay a  bayıldım .
Ekip muhteşemdi ..
Hepsinin emeğine sağlık
Ekim ayından bu yana devam ediyor oyun ve kalabalıktı
Paraya kıyın ve ön sıralardan izleyin , ben öyle yaptım 🎈🎈

Tabii böyle yerlere gitmek için kafa dengi insanların olması gerekiyor .
O da sizin yaptığınız seçimlere kalmış .
Yanınızda ki insanlarla nereye gidilebiliyorsa o mekanlara gidebiliyorsunuz ?
Seçimler ve Sonuçları ..
Doğru Seçimler Yapın ki , Hakettiğiniz yerlerde olun 👍

   Tavsiyelere Devam ,

Tarabya Big Chef ' s  , bulunduğu konum itibariyle tavsiye edilir .
Yeniköy Emek Cafe , Hafta içi sakin ama keyifli mekan ..
Emirgan Taş Cafe , Manzara Süper 👍
Atladığım mekanlar var mutlaka ama ilk an aklıma bunlar geldi .
Tavsiyelerim devam edecek zaten 😄😄

Eeeee sizin tavsiyeleriniz nedir ?

O kadar çok mekan var ki , değişik mekanlara gidelim diyoruz yine aynı mekanlara gidiyoruz  ?

Elimden geldiğince farklı yerlere gitmeye çalışıyorum .
Bilinen ama unutulan ya da aman oraya kim gidecek , en yakın yere giderim demeden ✌️🎈

 Bende durumlar böyle , Siz de nasıl ?
İstanbul da yaşam ❤️ Gezme ye devam , tabii iyikilerimizle 🙏❤️






Yorumlar

Popüler Yayınlar