MUSMUTLU NİCE BAYRAMLARA

Kaç gündür hava missss:)Nasılda etkiliyor insanın ruh halini...Eskiler derler ya,Pastırma Sıcakları.Hastalığıda davetiye çıkarmıyor değil...Terle üstünde kurusun hasta ol,bahar yorgunluğuda cabası...Olsun yine de çok güzel masmavi gökyüzü,yazdan kalma güzel günler..daha çok ararız biz bu güzel havaları.Eeeee kurban bayramıda yaklaşıyor.Tatil uzayacak mı?Uzamayacak mı ?derken oldu mu tatil 6 gün.Bende birgün de planladım.Cumartesi akşamı Burcu&Ali'nin nişanı var.Beni de bu mutlu günlerinde aralarında görmek istemişler sağolsunlar.Bende seve seve,koşa koşa gidiyorum nişana Ordu ya.Annem tek kalacak ne olacak şimdi.Aslı hemen planı yapar annesine bileti bulur ve gönderir.Hep derler organizasyon yeteneğimin iyi olduğunu.Düşündüm de,fena iş çıkarmamışım:)Anlayacağınız,bayramda ordudayım.Orduda ki,kuzenler teyzeler o kadar istiyordu ki,gelmemi.Artık bilet bulamam gelemem derken.Gözünüz aydın geliyorum.Kısmette varmış gelmem..Tabii enerjiye de inanırım.Çağırdılar,istediler işte geldim buradayım.Bayramda herkes birarada olacak ne güzel birlikte yapılan kahvaltılar.Sonra erkekler kurban kesmek için giderler gelir etler ayrılır ihtiyacı olan yakınlarımıza dağıtılmak için...Geriye kalanda zevke göre değerlenir.Artık bayramda olmasa kimsenin kimseden haberi olmuyor.Gerçi beni aradıkları için ve ben hallerini hatırlarını sormak için aradığım için iyi olduklarını biliyorum ve mutlu oluyorum.Allah sağlık,sıhhat versin de nice bayramlara,güzel günlere inşallah.Önce sağlık sonra  içimizden geçen diğer güzellikler kabul olsun inşallah.Ben 10 gün olamayacağım .Merak etmeyin güzel gözlemler ve paylaşımlarla telafi edeceğim bu süreyi.Şimdiden Sağlıkla,huzurla,sevdiklerinizle mutlu ama musmutlu bayramlar..Hepinizi kocaman öpüyorum:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar