BİR SICAK,BİR SOĞUK TAM HASTA OLMA HAVALARI

Hayırlı uğurlu olsun.Senenin ilk gribini olmuş bulunuyorum.Herkese duyurulur.Hasta hasta yazımıda ihmal etmiyorum görüyorsunuz değil mi?Olay şöyle gerçekleşti..sevgili kardeşim sen mikrobu kap eve getir.Bende ebenine ilaçlarıyla hasanı iyileştireceğim diye kendime bulaştırdım...Hapşuuu,hapşuuu ateş tavan yapmış.Annem kızım sana ne yapayım?Anne olan sensin vardır çözümlerin...Ne bileyim kızım senin özel çayların vardır ya belki onlardan istersin diye düşündüm..Benim ayakta durmaya halim yok ama giymişim altına siyah üstüne beyaz puanla pijama,üstünede v yakalı badi,yüzümede renk gelsin diye hafif allık..Anne şimdi çok kötü olursam korkma biliyorsun gribten hastaneye götürürsende şık olayım..Görüyorsunuz değil mi?Hastayım ve şıklıktan birşey kaybetmiyorum.Kafa detaya çalışıyor.Hasta olabilirim ama gayet şık ve bakımlıyım:)Hasan'da ,bende biraz daha iyiyiz..Bugün hapşırmalar ve akıntı geçti toparlama aşamasındayız diyelim...Hadi size pratik bir tarif,bir tarafta suyu ısıtın,bardağın içinede bal,limon,karabiber,naneli olips. evet evet doğru duydunuz olips.Üstüne sıcak suyu ilave edin.Ihlamur,adaçayı,ya da rezene koyun sıcak sıcak için.Bol bol su içmeyide ihmal etmeyin ki,mikrop vücudumuzdan çıksın.Ateşimiz çoksa ılık bir duş ve bir kase yoğurt yiyin ateşinizin düştüğünü göreceksiniz.Anne elinden yapılmış sıcak çorbada gayet faydalı.Hepsi şifa niyetine..Birazda keyifli olaylardan bahsedelim.Bir hafta önce ebru geldi Ankara'dan ,İstanbula.Hemen plan yaptık.Havada güzel boğaz keyfi yapalım dedik..Nereye?Lokma'ya..Ebru,banu ve tabii ki ben..Çok beklemeden oturduk.Demesinler mi yoğunluktan dolayı pide,pizza,kahvaltı veremiyoruz.Ben aynı saatte burada birçok kez kahvaltı yaptım dedim.O zaman dediler yoğunluktan dolayı olduğunu çok ilginç geldi..Ne yapalım,başka birşey yiyelim dedik.Atıştırdık sonrasında dürüm yedik..Hayatımda bu kadar tatsız,tuzsuz kötü birşey yememiştim.Çalışanlarda değişmiş.Yoğunluktan ne yapacaklarını bilemeden ilgisiz ve yetersizler.Doğru ya doğru..daha önce beğenmiştim ama bu sefer sınıfta kaldılar..Neyse ki,muhabbetimiz ve getirdikleri kahve güzeldi.




Tabii ki,fallar bakıldı..hatta baktığım fala dışarıdan dahil olanlar bile oldu.







Oradan kalktık.Beşiktaşa yürüyerek,yediklerimizi erittik.Ebrunun basketbol maçına yetişmesi gerektiği için Arnavuyköyde bizden ayrıldı.Biz banuyla yola devam ettik ve kendimizi akaretlerde ki,kahve dünyasında bulduk.Kendimizi tatlıyla ödüllendirdikten sonra bu keyifli haftasonunuda bitirdik.Haftasonu beşiktaştada, kahvaltı yapılacak yerler var.Salaş ama keyifli dolu dolu ve fiyatları gayet makul.Ihlamur caddesinde ki hamamın ,arada birçok kahvaltı mekanı bulabilirsiniz.Sırada çok bekliyorsunuz ama..Ben geçen hafta kaşarlı,sucuklu gözlemesini yedim çok lezzetliydi tavsiye ederim.Masada ki kahvaltılıkları dokunmadım düşünün o kadar da doyurucuydu tavsiye ederim..
     Aman havalar bir sıcak,bir soğuk tam hasta olma havaları.Kendinize dikkat edin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar