ARIM,BALIIM,PETEĞİM VE ANKARA

9 Saatlik yolculuk sonunda geldim Anakara'ya ..Sevgili dostum Ebru karşıladı beni Hoşgeldin bereket getirsin Ankara'ya dedi.Eve gittik biraz dinlendik sonra  bir AVM ye karnımızı doyurduk sonra yaptık pijama partisini  Sohbetler edildi,dedikodular yapıldı.İnanın kötü değil tatlı dedikodular ...Tabii ki dünyayı kurtaramadık ama faydamızın dokunduğu kesin.Sabah olmuş anlamamışız Ebru güzel bir kahvaltı hazırlamış balkona...Güzel bir kahvaltının ardından Balım'la buluşma anı...9 ay oldu onu görmeyeli o kadar çok özlemişim ki size anlatamam tam bir TATLI CADI:)1,5 yaşında Maşallah konuşmadığı yok desem yalan olmaz.Akşam oldu(vonannın)Ordunun ışıklarını bile söylüyor.Tam zamane çocuğu işini biliyor.Canımmm,Bitanemmm...Ama istediğini yapmazsan kolu sıkar,morartır ve yırtar...Kolumu bu konuda feda ettim biraz,morluk,çizikle hafif atlattık.Anne ve Anneannenin yanında lafı olmaz benim kolumun:)Teyzesinin balı herşeyi,aşkı KOLUM FEDA OLSUN SANA.Gülü seven dikenine katlanır derler ya katlandım gitti...Sabahları yanıma gelipte Attı GÜNAYDIN demesi o güzel yüzü görmek yetti bana güne güzel başlamak için erkenden aldım enerjimi balımdan:))        
     
İşte SÜPER bir TERRACE ve Kahvaltı ,Çicekler sarmış her tarafı  tabii ki kendi kendine büyümüyor bu çiçekler Teyzem her akşam büyük bir zevkle suluyor ve konuşuyor çiçeklerle...Onlarında bir canlı olduğunu unutmadığımız zaman onlarda böyle cevap veriyorlar..İlişkiler yazısında da demiştim ya EMEK VERMEDEN YEMEK OLMADIĞI GİBİ EMEK OLMADAN DA SEVGİ OLUNMAZ DİYE Alın size bir kanıtı daha....                                  
Evet Kuzende,Savaşta geldi işten dinlenmeden beni İncek yolu üzerindeki Eğriçimene götürdüler sağolsunlar...
 Muhteşem bir yeşillik ve huzur..Güzel bir Akşam yemeği..Balımla bu  sırada kolunda çantası bize poz veriyor.

 .                                    



Attı sende çantanı al bu fotoğraf oradan hatıra....








Kuzenler buluşması,teyze elinden yenilen yemekler derken geçti zaman.Çankayada'ki Papazın Bağına gittik.   İki kardeşin işletmeciliğini yaptığı bir yer..Yeşillik,kuşlar,ördekler,balıklar..ortam güzel doğal bir yer ama yemekte sınıfta kalmışlar demeden geçemeyeceğim...


 İşte   SUDAŞ TERRACE      masa,ortam,kuzen,teyzem,balım savaş  Savaş demişken çok BECERİKLİDİR Sufle,Waffle ve tabii ki Erzincan yöresinin Ayran çorbası..Erzincan ve un çorbası deniliyormuş hepsi aynı çorba:)üstüne yok..Çok lezzetliii..
 Beni hiç göndermek istemediler.Son ana kadar bileti iptal etmem konusunda ısrarlılardı.Dedim beni bekleyenler var İstanbul da yine gelirim söz...Bekleyenlerde beni bir özlemiş bir özlemiş sormayın...:)Sevgi pıtırcıklarım benim hepinizi SEVİYORUM.Biliyorum sizde BENİ SEVİYORSUNUZ.ÖPÜLDÜNÜZ:)





Yorumlar

Adsız dedi ki…
yine gel yine karşılayayım çok daha güzzel kahvaltılar yapalım aslıcım ;)
aslım dedi ki…
sağol tatlım:)İnşallah daha uzun ve keyifli kahvaltılara...

Popüler Yayınlar