SEVMEK BU KADAR ZOR OLMAMALI

 Nasılsınız ? Dün Psikolog Mehmet Şakiroğlu nun paylaşımını ben de paylaştım .
 Diyor ki , Psikovampirlerden uzak durun . Felaket senaryoları yazanlar , Sürekli sizi üzgün olmanız gerektiğini düşündürenlerden . Mutsuzluk böyle durumlar için normal ama Mutsuzluğun sistemde sürekli aktif olması Stresi de sürdürür .

 Bilgi kirliliğinden korunun izlemek için 2 kanal seçin birinin ulusal olması daha faydalı
 Sevdiklerinizi arayın . Gündem dışı sohbet edin . İnsanlar acı içindeyken Vicdan Hesaplaşmalarına girmeyin . Psikolojik sağlığınızı güçlü tutmak ülke sorumluluklarındandır .

 Sosyal Medya da , Akışa düşüyor ...İsyan etti . Ünlüler yapıyor bir de bu yorumları bunlara özenen sade vatandaşlarda paylaşıyor ama paylaşırken beğeniyor .

Acılıyken Sosyal Medya ya bakmak aklınıza  nasıl geliyor ?
Acılıyken İnsanların acığını bulacak enerjiyi nereden buluyorsunuz ?
Derim ben de !!!
Bir tek paylaşım yapmıyorsunuz . Koyarsam tepki alırım diye düşünüp bu sefer kalıplaşmış paylaşımları paylaşıyorsunuz ✌️

Ünlüler ben konser iptal ettim . Sen etmedin .. Evet halk linç edin ..
Ben fotoğraf paylaşmadım .Sen paylaştın hastasınız evet halk linç ..

Tabii ki acı örf ve adetlerimiz var . Tabii ki sıcağı sıcağına saygı duyulmalı
Ramazan da da oruç tutana saygı göstermek lazım gibi ..
Ama bunu şov için değil .İçinizdeki kini başkalarına kusarak değil

Gelelim , Kadına Şiddet Konusuna

Dün Astrolog Nuray Sayarı nın iddia ettiği 32 senelik evliliğinde Hem fiziksel hem sözel şiddete maruz kalmış .Üstüne bir çok kez aldatılmış . Kadın da evli dolayısıyla o da kocasını aldatıyor
Takip ediyor kocasını Bir çok şehirde otel de  o kadınla Kayıtdışı Kaldığını belgeliyor .
Hem boşanma hem zina davası açıyor .

Asıl konu şurada , O kadar mutluyum seviyorum seviliyorum zenginim eşimde zengin diyordu
Hep diyoruz ya , Bir insanın ağzında en çok ne varsa acısı da o dur .

Canım kızım o nu ben doğurdum deyip , Kızından dert yanan a ben bizzat şahit oldum .

Yasak Elma nın 70 . bölümünü izleyin . Halit zengin ama Narsist bir kişilik kendini akıllı zanneden ama sürekli egosu yüzünden kimsesiz parasız sekreterleriyle yatıyor evleniyor tabii ki baba oluyor .
Gece konduda büyüyen kadınlar aldıkları nafaka ve hemen çocuk yaptıkları için onlara da nafaka aldıkları için 1000 level atlıyor .
Halit dışarıda eşine iyi davranan ama ev de sürekli hakaret eden , sözel şiddet uygulayan asla nakit para vermeyen , ek kart veren Kontrol Manyağa bir insan
Sonunda Yılların Halit Argun u  İflas Ediyor .Hiç olmayacak bir şey .. Bu bölümde yine düzeliyor ama en azından kimin ne olduğunu anlıyor . İş istediği dostum dedikleri telefonlarını açmıyor
Yıldız ı aldatıyor hem de en yakın arkadaşıyla ve Leyla da halit i iflas ettiğini duyunca Seni hiç sevmedim hiçbir kadında seni sevmedi . Senin paranı sevdik .. Diyor .
Dikkat edin hep parasız zengin olma sevdası olan kadınların ağına düşüyor .
Ama onun mantığı her şeyi bende görsün ..
Halit in  aşağıladığı Yıldız parlıyor .. O kadar merhametli ki bir tek yıldız destek oluyor
Aldatılmasına karşı , sözel şiddete karşı

Siz olsanız bu durumda ne yapardınız ?

Şimdi Bunun Kadına Şiddetle ! Nuray Hanım adı altında bir çok kadınla ne ilgisi var demeyin

Nuray Hanım ın ve bir çok kadın ın yaşadığı şiddetin aynısını dizi de görüyoruz .

Kadın ı hem yıllardır dövüyormuş .Hem de ailen deli sen de delisin , bana olan aşkınla kitap yazdın
seni rezilederim diyen bir adam . Dışarıda aşığım bu kadına .. Eve gelince sen kimsin niye bu kadar
havalara girdin. Dövüp hastahane de merdivenlerden düştü diyebilecek kadar soğukkanlı
Kadın diyor ki ,
Sürekli şahitle gezer oldum . İftira atıyordu . Ben kendimden şüphe ediyordum
Çok sevdiğim için sustum . Çocuklar için sustum . Ünlüyüm işimi kaybederim diye sustum ve sürekli tehdit ediyor . Sen herkese danışmanlık veriyorsun bunları anlatırsan kimse sana inanmaz
Nuray hanım da çok sevdim . Çalıştım paraları ben kazandım . Gelmiş bana evi ver , arabayı ver
Soyadımla ünlü oldun bunlar benim hakkım .. Soyadının kirasını alıyor sanırım
   Boşanma davası açtık ama evi yağmaladı ne var ne yok aldı götürdü . Oğlum evlenecek eşyalarını aldı . Gerçekleri bana anlattığı için evlatlıktan rededdi .

Bir Eczacı kadın yayına bağlandı .Eşim avukat ama Nuray Hanım ın yaşadığını yaşadım .

Aldatıldım , şiddet gördüm ..

Farklı bir kadın eşi onu dövüyormuş çocuklarımı büyüttüm kapıcılık yaptım ev aldım , yazlık aldım .
Çocuklarım da beni terk etti .. Al bir birde buradan tokat ..

Gizem Özdilli de geçenlerde röportaj vermişti . Sevgililerimi dişine kadar yaptırdım hepsi iyi güzel olsun diye güzelleştirdim .Onların ilk yaptığı beni terk etmek oldu

İnsan da yanında bakımsız , darmadağın , özensiz , nerede nasıl davranacağını bilmeyen insan da istemez . Kadın ya da erkek ..

Eeee Babanın evinde onu mu gördün , bunu mu gördün diye ben çok duydum
Arabanın kapısını yavaş kapat babanın arabasına benzemez
Sen il dışına bile çıkmadın benim sayemde  yurt dışına çıktın diyenleri ..
Sürekli aldatıldığını bildiği halde mutlu mesut pozları verenleri ..
Bunlar da sözel şiddet ...

Öyle rahatsız insan var ki , Arasana polis i hadi ara diyecek kadar ruh hastaları var
Kamufle edilen .. Kontrolünden çıkınca pasif agresif bazen de , saldırganlaşan
Allah her birimizi korusun 🙏 Tanıyamıyorsun da ,

Hele toplum içinde kadına bağırıyorlar ya , en sevmediğim şey dışarda tartışmak
Genelde sessiz kalıp cevabı birebirde veririm .
Ha toplum içinde utandırma   Kötü niyet varsa da lafı ıskalamadan yerini güzel yerleştiririm
Milim şaşmaz . Bazen insanlar yüzüne vurmuyorsun diye kusursuz zannediyor kendini
Edepli edebinden susar misali ☺️😊
Kusur ararsan kusur çok .

Kukıs pastahane var ben ona kukiş diyorum bilerek biri diyor ki , Onun adı kukis 😄😄
Canım öyle mi cocacola da kokola diye okunur coca cola diye değil ya da ... Diye devam ederim
O kadar kusur var ki , Kadın ağzı sarımsak kokuyor düğüne gelmiş kimse bir şey demiyor ama o kadar rahatsız edici , Gelmiş kardeşine ertesi gün sarımsak kokuyor ne yedin diyor .

Ben de dayanamadım . Canım o kardeşinden değil dün o kadar yemiştin ki kimse seni utandırmamak için demedi . Sanırım duyu organları 1 gün sonra aktifleşiyor istersen naneli sakız , karanfil alalım dedim .  Ben nerede haksızlığa uğrayan var onun yanındayım ya ..

Terbiyesiz kızı utandırıyor . Utan bakalım nasıl oluyor . Bazen de insanlar bu tarz insanları şımartıyor
Herkes eşit sen kimsin . Sözcü seçiyorlar ya da başardıkları bir şey oluyor çıkar için pohpohluyorlar

Neyse , Farklı konuya da girdim . Detaylı anlattım Çünkü o kadar aldatılan , sözel , fiziksel şiddet e maruz kalan kadın var ki ,
Kimi ailesi sahip çıkmadığı için , kimi iyi eğitim almış , durumu iyi ancak Şizofren ..

Her gün bu oran artıyor !!!

Akla şu sorular geliyor , Çok sevince katlanılmalı mı ? Çocuk için bu şiddete katlanılmalı mı ?

Erkekler yaptıkları hatalı bile olsa , Kadınlar tepki vermezse , Nasılsa sesini çıkarmıyor her yaptığıma
Katlanıyor diye devam ediyor .

Ve dikkat edin bir kadın ın ailesi arkasındaysa , Normal şartlar da erkekler de kadına iyi davranıyor
En önemlisi de Anneler paşa diye yetiştirmese , Kadına nasıl davranılması gerektiğini öğretse ,

İyi insanlar yok mu ? Tabii ki var

Kıymet bilen , empati kuran , karşılıklı saygı ,sevgi gösteren , güvenilir
İletişim kuran , kendini seven , kadını seven ..

Bu şiddeti uygulayanların da annesi var , ablası , kardeşi , çocuğu var
Benim ailem de  ki kadınlara benim yaptığımı yapsalar ne hissederimi düşünüp empati yapsalar ve tedavi görüp , iyileşseler  ..

Ayna ya bakıp kendinizi göremiyorsanız . Dizileri izleyin orada kızdığınız , yargıladığınız birçok şeyi yapıyorsunuz farkında değilsiniz .Sadece bastırıyorsunuz ya da karşı tarafı bastırıyorsunuz .

Değersizlik duygusu , Narsist , Kontrol Manyağı , kendini sevmeyen , güvenmeyen Erkek ,
Güçlü Kadını Sevmez . Ezmeye  Çalışır . Pasifleştirmeye Çalışır .

Ve Dikkat Edin Bu Tarz Erkekleri Çevre Çok Sever . Çok güzel oynarlar .

Nuray Sayarı nın arkadaşı sunucu Nur Viral Diyor ki ,
En yakın arkadaşınım hiç şüphelenmedim .

Dengesiz , kıskanç , kötülük yapan , mutsuz , şizofren , depresif , sinirli , pasif agresif , aşağalayan , hükmetmeye çalışan , hatadan ders çıkarmayan , iftira atan , çizgisi olmayan , ikili oynayan
Her gülen yüze güvenen , Yarı yolda bırakan , söz verip tutmayan ....

  Hepsinin kökeninde aile ve çocukluk travmaları var
  Ya annesi şiddet görüyor
  Ya babasının ikinci bir hayatı oluyor bu sadece başka kadın değil , kötü alışkanlıklar ..
  Anne - Babanın mutsuzluğu
  Anne - Baba nın gerekli sevgi , saygı , değer , güven , saygı yı vermediği için

Kadın ın acısı kadınla , Erkeğin acısı başka erkekle giderilmez
Gönlünde , aklında başka biri varken , yanında başka kimse olsa ne olacak
İstersen fizana git . Hele bir de bir insanı kötülük yapıp başka birine gidersen yarabandı
Bunu ancak olgunlaşmamış insanlar yapar .
Hatalarını kapatmak için masum insanların gururuyla oynanmaz

Bu mart ayı başka bir ay deniliyor ya

Gizli hiçbir şey kalmayacak bakın nuray hanım 32 senenin sonunda itiraf etti bu bir örnek
Her sene evliliğe uygun zamanlar tarihler verilir gökyüzü hareketlerine göre  İlk defa veremiyorlar
29 Mart ta Nikah Yapıp . Yaz a  düğün en ideali
Öyle bir sene .. Ha bu arada Nuray hanım yıllardır bu işle parasını kazanıyor eşide dalga geçiyormuş
ama yıllardır o parayla beykoz konaklarında oturuyor .

Özgüvenli insan kimsenin etkisinde kalmaz . Düşer ama yakışır bir şekilde kalkar
Ders çıkarır . Maya yı sağlam verirsen aldığın alt yapı sizi iyiye götürür .

Hadi o zaman birlik olma vakti enerjimizi Allah tan almaya niyet edelim ve bu enerjiyi de kendimiz için hayallerimiz için harcayalım .

   Size öncelik vermeyen , Canı isteyince arayan insanları çıkarın hayatınızdan
   Sizin hayallerinizi küçümseyen , sizi aşağı çekmeye çalışan insanları çıkarın hayatınızdan
   Nankör insanlardan size değer vermeyen , sadık olmayan , emek vermeyen , önceliği yapmayan                  insanlardan uzak durun .
   Çıkarları bittikten sonra sana karşı tutumu değişen kişilerden uzak dur

   Konuma Gerek Yok Menfaati Olan Bulur

Kapalı dediğin kapılar açılır
Gelmez dediğin haberler gelir
Yürünmez dediğin yollar yürünür
Olmaz dediğin dilekler olur
 Allah a güven 🙏

Erich Fromm der ki ,

Sevgi kusurları yok etmez , onları da kabul eder .
Bir insanı hiçbir sebep yokken yüreğinde sıcacık hissediyorsanız
İşte bu gerçek sevgidir .





Yorumlar

Popüler Yayınlar