AH YARALI ÇOCUK

  Size boll enerjimi gönderiyorum  ve yazıma güzel enerjiyle başlamak istiyorum .
En az 8 yıldır yazıyorum . Artık biliyorsunuz , Bana anlatılan , gözlemlediğim , rahatsız olduğum şeyleri yazıyorum .

 En çok okunan yazılarımın başında  da Küserek ne anlatmaya çalışıyoruz yazım bu yazı da bunun üstünden gitmek istiyorum .
 
  Maalesef insanlar Çıkarını koru , Çıkarına uymuyorsa  bırak , Sen iyisin , o kaybetti , sana kız mı yok , adam mı yok diye boş telkinlerde bulunuyorlar .
Kötü ye proglanmış insanlar var .

Duygularını bastırmış , Korkularıyla yaşıyan insanlar , Kıskanç İnsanlar , Yetersizlik Duygusu olan İnsanlar , Aşağılık Kompleksli İnsanlar , İyi olmayıp kendini maskeleyip iyiymiş gibi davrananlar

Peki , Bu duyguların altında yatan ilk sebebin Anne - Baba İlişkisi Desem ?
Hatta içinizde bulunduğunuz depresif , tükenmişliğin sebebi desem ?

Nasıl yani diyorsunuz ? Hemen konuyu daha net anlatıyorum .

       Çağımızın Hastalıklarından  biri de , An da kalamamak !!!
Bunu hepimiz yapıyoruz . Yemek yaparken , ütü yaparken , araba kullanırken , iş yerinde işimizi yaparken .... Yaptığımız o anki şeye odaklanmak varken ,
Biz ne yapıyoruz ? Hep Geçmişi , Geleceği  ve Yaşamadığımız yaşamadan asla bilemeyeceğimiz şeylerin Olumsuz Sonuçlanacağına İnanarak Hatta Bunun Doğru olduğuna inanarak yaşıyoruz .

O an yediğin yemeğin tadı çıkarmak , Yeni başlayan tatil in tadını çıkarmak yerine
Yemek yerken hiç alakasız geçmiş şeyleri düşünüyorsun .Tatil başladı ama tatil dönüşü işler birikecek
Diye düşünüyorsun el insaf 10 günlük tatil in tadını çıkar . 10 gün sonra o zaman gelince düşünürsün

Hepimiz Farkındayız ki , Mutlu olmak kolayken , Çoğu insan Mutsuz , Gergin , Öfkeli , Suçlayıcı
Ve bunu olağan bir şey gibi kabul ediyoruz .İşin acı tarafı bu !!!

    O hasta o yüzden sinirli , O Çocuk idare et , O yaşlı sus cevap verme , Onun Huyu Böyle Ne yapacaksın İdare Edeceksin ?!

    Bunlar Normal mi ? Yoksa işimize mi böyle geliyor .

Anne - Baba İlişkisine gelelim ,
Bazen her istediği. yapılan , Sorumluluk Verilmeyen , Çocuk yerine tüm işleri Ebeveynleri sonuçlandırdığı için ,
Bazen de , Çocukluğunda Değer Görülmeyen , Saygı Duyulmayan bir çocukluk geçirdiği için ve
En önemlisi , Anne - Babanın Birbirleriyle İlişkisininden etkilenen Çocuklar ,
Büyüyünce Kendilerinde Bıraktıkları Hasara , Etkiye Karşı Bir Tavır Sergiliyor .

İlişkilerde Alma - Verme Enerjisi Vardır . Her türlü ilişkide bu denge şaşarsa orada sıkıntı başlıyor .
Yazı nın başında bahsettiğim Duyguları Bastırmak , Değer Görmek İçin Olmadığı Biri Gibi Davranmak .
Sürekli Başkalarının Aklıyla Hareket Etmek , Onay beklemek
Kendini Kusursuz Bulup Hep Başkasını Suçlamak
 Kontrol Güç Arzusu , Doyumsuzluk ,
İnsanları Aşağılayarak Kendini Değerli Hissetmek ,
Terkedilme Korkusu ,
Bağlanmaktan  Korkma , Bağlanırsam Benden Bir Şey Eksilir Düşüncesi
Hepsinin Altında Çocukluk travma Olduğunu Biliyor Musunuz ?

Örnekle Anlatmaya Çalışacağım Her Anne - Baba Böyle Değil Tabii Ben Olayı Net Anlatmak İçin
Kötü bir Örnek vereceğim , Daha net anlatabilmek adına ..

Sürekli Anne - Baba Evde Tartışıyor , Baba Faturaları ödemiyor , geciktiriyor .
Misafir istemiyor , Eve alışveriş yapmıyor . Kısacası Baba sorumluluklarını yerine getirmiyor .
Daha kötüsü , Alkol kullanıyor , Fiziksel - Sözlü Şiddet Uyguluyor .
Asla Dinlemiyor , Söz hakkı tanımıyor .Sorunlarla yüzleşmiyor , çözmüyor , kaçıyor ya da küsüyor

Anne , Kendine bakmıyor , ev işi yapmıyor . kocasına olan sinirini çocuklarına öfkelenerek sürekli hakaret ederek , kıyaslayarak , yerli yersiz sinir nöbetleri geçiriyor

Çocuklarını korkutuyor , Savunmasız bırakıyor . Çocuklar Kendini korkularını ifade edemiyor Ederse Onları terkedeceğini düşünüyor .

Ya da Anne Sessiz kalıyor . Ya da Baba eziliyor  ya da iyi bir ortamda büyüyorsun ama sürekli baskı altında bırakılıyorsun . Ya da her şey yolunda ve Farkındalığı olan bir birey oluyorsun yani Nasıl bir aile de büyüyorsun önemli

Sonra bu çocuklar büyüyor . Küçükken Veremediği Tepki İçinde Kalıyor Bastırıyor .
Sorunla nasıl başa çıkacağına bilmiyor .
Bütün ilişkileri yarım kalıyor .
Zengin oluyor , Mevki sahibi oluyor . Ev , araba , İstediği Güce Sahip Oluyor Ama Mutsuz
Herşeyden  çabuk sıkılıyor .Onu elde ediyor onu bırakıyor . Gün içinde 100 lerce karar alıp veriyor
Asla Dediği kendine yakışmayan ne varsa hepsini yapıyor .

Evet Aklını Kullanmıyor ve Çocukluk Travması  var

Annesi ile güvenli ilişki kuramadığı için kendini doğru ifade edemiyor .
Aslında Nasıl Tepki Vereceğini ?
Sorunlarla nasıl baş edeceğini bilmiyor ?

Çünkü o Yaralı , Kendini Değersiz Gören Bir Çocuk
Kaç yaşında olursak olalım ,
İç huzuru yakalayamazsak  , Mutsuz Oluruz .

Küsen , Kendinden kaçan , Sorunlarla yüzleşmeyen , Başkasının aklıyla hareket eden , Başkasının ne dediğini önemseyen , Onay almak için güç sahibi olan , Suçlayan , Kararsız , Dedikoducu ..
Bütün bu kötülükleri yaptıran , Yaralı Çocuk..

Ben soğan sevmiyorum , ben hızlı yemek yiyen insan sevmiyorum .. Neden ?
Bana annemi - Babamı hatırlatıyor . Çocuk Yaralı ..

Toparlıyorum ,

Her sabah kalktığınız da Ayna ya bakıyor musunuz ? Ben bakıyorum kendimi seviyorum şükrediyorum .
Çoğu insan ayna da kendine bakamıyor .
İnsanlarla konuşurken gözünün içine bakamıyor . Gözünü kaçırıyor .
Rezil olacağını düşündüğü için Kendi gibi olamıyor , Korkuyor .
Yapmam dediği her şeyi yapıyor .
Hiç sevmediği yemeği seviyormuş gibi yapıyor
Hiç sevmediği mekana bayılıyorum diye bahsediyor
Hiç tarzı olmadığı insalarla çıkarı için , güç için görüşüyor
Hata yaptığını bildiği halde susuyor , ikili oynuyor
Her kadını her erkeği aynı zannediyor

Bu böyle yapıyorsa ..., diye etiketliyor .
Aklını kullanmadan seçimler yapıyor
İnsanları mutlu etmek için sürekli üstüne sorumluluk alıyor
İnsanları mutlu etmek için evleniyor ,
İstemediği hayatı istemediği kişiyle yaşıyor
İstemediği işe gidiyor

    Farkında mısınız ? Sizin hayatınız ama Aklınızı Kullanmadığınız İçin ,
Kendinizle yüzleşmediğiniz için hep kaçıyorsunuz .
Kendinizi sevmezseniz , Sorunlardan kaçıp , Küser , Çözmezseniz İç huzuru yakalayamazsınız
Sizi Içinizdeki yaralı çocuk yönetir
Kendi istediğiniz hayatı değil başkalarının istediği hayatı yaşarsınız
Kendinize hep kendi gözünüzle baktınız o yüzden her kötü davranışta kendinizi akladınız
Çevrenin gözüyle bakmayı denediniz mi ?

İnsanın ruhu kirliyse kirli enerjili insanları hayatına çeker.
Ruhun temizlendiği an enerji vampirleri ve hayatından çoğu insan çıkar
İlahi düzen der ki , Her gecenin sonu sabah ama bunun için çabalaman , ders çıkarman ve küçüklüğünde yaşadığın değersizlik duygunla yüzleşmelisin

Ruhu kirli kişiler hayatımızdan  çıkar ancak Gerekli  dersi aldıysa ruhu temizlendiyse hayatımıza tekrar girebilirler . O yüzden Asla demeyin hep açık kapı bırakın
Temiz enerji temiz enerjiyi çeker . Ne demiştik kişi kendi gibileri hayatını çeker .

Çocukluğuna in ve aklına gelen ailenle le ilgili kötü anıları düşün .
Korktuğun , sustuğun , o zaman söylemek isteyipte söyleyemediğin şeyleri o ana giderek söyle rahatla ..
   Kapat gözünü düşün çocukken ne yaşadın da  kendini bu kadar sevmiyor , değersiz görüyorsun
O kişiyi hayal et ve bağır hırsını al ağla. Öfkeni at ..
Anne sen baba ma bana ... Böyle yapmıştın ben kendimi değersiz hissetmiştim
Baba sen bana anne me kardeşime ..... Yapmıştın cezalandırmıştın ben çok korkmuştum

Neyse bastırdığınız duygu öfkenizi atın .
Rahatlayın . Geçmişten kurtulun ..

Kötü huylarınızı kabul edin . İnsanız sınırlıyız kendimizi iyi ve kötü bütün olarak kabul edelim sevelim . Neye direnç gösterirsek orada tıkanıyoruz .
Aklınızı kullanın , Yaralı çocuğun sizi yönetmesine izin vermeyin
Bilinçaltınızın oyunununa gelmeyin .
Kendinizi ifade edin . Kaçmak , Küsmek ,Cezalandırmak ,  O terk etmeden ben terk  edeyim ( terkedilme korkusu ) Kendinizi böyle ifade edemezsiniz vazgeçin .

Bu hayatta en çok seni  ne üzdü , üzüyor ?
Bu hayatta neyi öğrendin ?
İstediğin hayatı mı yaşıyorsun ?
Sorumluluk alıyor musun ? Nereye kadar kaçacaksın ? Nereye kadar geçmişte yaşayacaksın ?
Seni ne mutlu ediyor ?
Neden her işin kolayını kaçıyorsun , çabalamıyorsun ?
Neden Başkalarının senin için istediği  hayatı yaşıyorsun ?
Senin Aklın yok mu , Duygun Yok mu ?
Neden başkalarının aklı ?
Neden hata olduğunu bile bile sırf rahatın bozulmasın diye susuyorsun ?
Neden konfor un  bozulmasın diye istemediğin işde çalışıyor ,
İstemediğin insanlarla arkadaşlık ediyor , Evleniyorsun  ?
Her şeyin var Peki neden mutsuzsun ?
Neden her şeyin yarım ?
Sor kendine . Sorun kendinize

Benzer enerjileri çekeriz bunu unutmayalım
Kendimize benzer insanlar hayatımıza girer  hep bunu tekrarlayalım ki nerede hata yapıyoruz anlayalım
Ayna gibi biz çevremizdeki hayatımıza aldığımız insanların  aynısıyız .
Yüzleşelim , temizlenelim diye yaşıyoruz .
Temizlendiğimizde Kötü enerji gider o insanlar hayatımızdan çıkar  
Kimse ye yaranmak için farklı biri gibi davranma
Cinsellik , Bağımlılık , Değersizlik Hissi , Aşağılık Kompleksi , Yeme bozukluğu , uyku bozukluğu , Depresif , Öfke Nöbetleri , Dedikodu ,
Neden benim yaşamam  gereken hayatı o yaşıyor ,
Kıskançlık , Çıkarın için yaşamak , Hırs bunları hepsini kirli enerji yaralı hırçın çocuk bilinç altının oyunu ..

Hayat iyi ve kötü tüm olarak güzel kabul edelim .
Asla demeyin , yargılamayın ,
Kendinizi , öfkeninizi susarak , küserek bastırmayın.
Söylemek istediklerinizi kırmadan acıtmadan yargılamadan kişisel hakları yok saymadan söyleyin .
Kendinizi doğru ifade edin .
Konuşun , dinleyin , anlayın , söz hakkı verin
Yaşamadan korkularınızla  yaşamadığınız hayat  için zanlarla  sonu kötü senaryolar yazmayın
 Her şey yolundayken % 1 lik kötü kısma takılıp tüm yaşanmışlıkları çöpe atmayın
Sorgulayın yaralı çocuğu bulun yüzleşin ve İlahi adalete güvenin
Ben kendi adıma hep Allah tan isterim kulu aracı koymam
Duâ edin temizlenin o zaman ilahi düzen size mesaj veriyor önünüze geliyor inanın
Rüyanızda görüyorsunuz , hissediyorsunuz
Gün içinde o mesaj geliyor siz sonradan anlıyorsunuz

İnsanla hayvanı ayıran şey , Hayvanlar Fizyolojik  hazlarıyla hareket eder
Krep yaptın önüne verdin insan ne yapar tatlı mı tuzlu mu içine ne koymuş nasıl sunum yapmış tadı bana uyuyor mu ? Midem bulanır  mı bunlara dikkat eder
Duygularını , Aklını kullanır !!!

Hayvanlar bunları düşünmeden hissetmeden hazlarıyla yaşamak için doymak için yer yaşar
İnsanın İradesi , Nefs i Var
Aklınızı Kullanın !!!!
İç Sesinizi Doğru duyun takip edin !!!
Duygularınızı zamanında ifade edin sakin kalmanız geren yerde yersiz tepki vermeyin

Mükemmel kusursuz aramak diye bir şey yok
Sevdiğin şeyleri olduğun gibi kabul etmek var
Sorumluluğunu bilerek , konuşarak  çözerek , gerekli yerde gerekli tepkileri vererek

Yazı uzun oldu sıkılmadan okuyun . Ben size tüm güzel duygularımı yolladım .
İşinize geldiği gibi okumayın , Yargılamadan , Etiketlemeden okuyun
Ben net yazdım . Hepsi sizin iyiliğiniz için
Siz yüzleşmezseniz ben sizi dürterim 😄😃

Uyumadan önce yapın bunu  yalnız kalın ama yalnızlaşmayın
İnce çizgilerin ne altına ne üstüne çıkın
Görmek isteyene , Hayat gösteriyor

İyi geceler 💫🌟




Yorumlar

Popüler Yayınlar