AH NE ÇOK ÖZLEMİŞİM

   Herkese kucak dolusu mutluluklar diye yazıma başlamak istiyorum 🌸

Tam 1 ay olmuş yazı yazmayalı ama inanın hep aklımda ve kalbimdesiniz ❤️
O kadar hikaye var ki yazılacak üst üste birikti .
Her yazı da birinden mi bahsederim  gidişata göre bakacağız ✌️🎈

Biraz sohbet edelim ne yaptınız ? Hayatınızda olumlu değişiklikler var mı ?
Hatalar kabul edildi mi ? Yüzleşildi , Empati yapıldı mı ?

   Mevlana ne güzel demiş  ; Anlaşılmak Nimet , Anlayacak İnsanla Karşılaşmak ise kocaman bir
Kısmet ..

Artık her birimiz deneyimliyiz 💪

- Aptal ve Cahilden  👀 uzak durmalıyız faydalı olacağım derken size zarar verir
- Kararsız 🙆 , Tam güvendiğin anda seni ortada bırakır
- Çıkarcı ve yalancı 👺 Aklının ucundan bile geçmeyecek şeyleri düşünecek
Ve seni hiç düşünmeden harcayacak ve her şeyi aleyhine çekmeye çalışacak

 Kaostan sıkıldık , Keyif Bozan , tadımızı kaçıran , sürekli BEN Diyenlerden sıkıldık ..
 Hiçbir şey bilmeyip ama herkesten çok şey biliyormuş edasıyla ortalarda gezen ,
 Cahil Ordusundan sıkıldık ..

  Kimi evliliğinde , kimi işinde , kimi ailesinde o kadar mutsuz bazen de her dediği yapıldığı
İçin o kadar Şımarık ve Doyumsuz ki ,

Bazılarının kalbi o kadar nefret dolu ki ,

Kimi  Siyasetin ,
Kimi Takımın ,
Kimi Ünvanın , Gücün arkasına sığınarak ,
İçindeki nefreti atmaya çalışıyor .
Kimi Kaostan Besleniyor .
Kimi beni bastıramazsın diyor ama kendisi kendi gibi düşünmeyeni bastırmaya çalışıyor .

  Dikkat edin  💭 Herkes bir şeyler istiyor ✔️

🎈 Hayatımız da Merhametli , gösterişsiz huzur veren insanlar olsun  istiyoruz .
      Ne yaparsa yapsın herşeye rağmen hatalı olsak bile bizim yanımızda olan destek veren ,
      Vazgeçmeyen , Anlayan İnsanlar olsun İstiyoruz ..

🎯 Herkesin İsteyipte ulaşamadığı şeyler bizim olsun , Kararlı , Yalan konuşmayan ,
      Güveneceğin , Özgüvenli , Ayakları Yere Basan , Karakterli , Gezip tozacağın biri olsun
      Gururla herkese tanıştıracağın biri olsun istiyoruz ..


              Peki İstiyoruz da ,

 🎈 Biz Merhametli miyiz ? Huzur Veriyor muyuz ?
       Bizim yaptığımız kötülüğü o bize yapsa herşeye herkese rağmen yanında olur muyuz ?
       Affeder miyiz ?
       Hatayı biz yapıp ondan ilk adımı bekliyoruz ..
       Bize hata yapılsa İlk adımı atar mıyız ?

🎯  Herkesin istediği ulaşamadığı şeye ulaşıp kıymet biliyor muyuz ? Yoksa Egomuzu tatmin edip bunu da elde ettim ben neymişim deyip başka ulaşılmazların peşine mi düşüyoruz ?

    Biz Özgüvenli , Kararlı mıyız ? Güvenilir ..

✔️ İsterken bunları da dikkate almalıyız . Biz istiyoruz eeee onlar da istiyor ✌️
      Her şey karşılıklı 🐣

  Siz bu yazdıkları mı düşünürken ben biraz Cafeler den bahsedeyim 5 dk mola 🌸🌸

 Her yerde cafe var ve her geçen günde artıyor . Tabii sade cafe iş yapmıyor Consept lazım
Yenilik Lazım ..
Cafe yi açarım gelen gelirle olmuyor .40 takla atacaksın ama belli etmeden 😉
Çiçek Consepti , Duvar Kağıdı eee tabii çalışanların samimiyeti ve devamlı olması ilgi alaka
Fotoğraf Köşesi gibi .. Sürekli bir şeyler katarak ve ilk günkü hevesle bu önemli ✌️🎈

  Ben de bu tarz cafelere gidiyorum ve bu mekanlar da fotoğraf çektiriyorum
  Kulaktan kulağa fısıltı gazetesi .. Merak et , konuma tıkla haritadan bul ve Git 🌸🌸

Geçen de toplu taşımada bir kız arkadaşıyla konuşuyor ama kız tam taş  o kadar güzel 😄😄
Samet le her şey iyiyken beni ortada bıraktı gitti .
Benimle birlikteyken boş durmamış ıg dan başka kızlarla da görüşmüş
Kızlardan biri o kadar kötü ki şok oldum diyor .

Canım Sorun sen de değil dememek için kendimi zor tuttum 😄😄
Normalde daha iyisine gidersin yani tercih ettiğine değmeli ..
Ama Bazı insanlar da  , bu olayda erkek zanlı olduğu için erkekler diyeceğim ,

Şöyle bir şey oluyor , Sizden sonra daha cahil , kültürsüz , alt sınıfa gidiyor
Çünkü , Bu tarz Erkekler , Siz ondan önce her şeyi gördüğünüz , sahip olduğunuz için ,
Kendini besleyemiyor ...

Daha alt sınıf seçiyor ki , Her şeyi onda görsün , İlk defa onunla güzel mekanlara gitsin ,
Tatile gitsin , Son model arabalara binsin ki ,
Çevre ye gövde gösterisi yapsın ,
Bakın benim sayem de sahip oldu , Ben adam ettim , Ortaya çıkardım desin ...
Egosunu Tatmin Etmek İster .

Bunu ünlü kadınlar da yapıyor . Magazin de görüyoruz Seda Sayan , Hande Yener Gibi İlk aklıma gelenler .. Her kesimden görüyoruz , duyuyoruz . Tercih ve saygı duyuyoruz .Örnek olarak veriyorum
Sonuç onlar zahmetsiz 100 level atlıyor , Ego için  kendilerini basamak olarak kullandırıyorlar
Ve zevk alıyorlar belli ki ..Hiç tanımadığımız insanları onların sevgilisi olduğu için tanıyoruz .
Sen tırnaklarınla kazıya kazıya belli bir noktaya gel ...

Bu Ego Zehir Gibi bir şey  ... Gündem de olan  Şeyma  Genç kızlara nasıl ışık tutuyor 🙈
Bu dünya da bu tarz haberler ilgi çekiyor maalesef .. reklamın iyisi kötüsü yok
Tatlı nın içine Ego Tatmini İçin Bol tuz koyarsanız o tatlı yenmez ama dur bende deneyeyim kimmiş bu tuz diye ..Tuz a prim yaptırırsınız .
     Benim ilgi alanımda olmayan şeyler ama tv de , ıg da her yerde bakın kötü örnekte olsa bahsediyorum ders olsun diye belki de reklamın iyisi kötüsü olmaz taktiği işe yarıyor konuşta gündem de olda nasıl olursa olsun mu ?
İnternette ki haberlere göre özcan deniz in 15 aylık evliliğinin bedeli aylık 15 milyon
Bunlar gazatelerde okuduğumuz iddaalar ..

Ah Ego !!!

Bu arada geçenler de ne buldum liseyi yeni bitirdiğim zamanlara denk geliyor kitap yazmıştım onu buldum daha doğrusu geçen sene Yazın bulmuştum da yeni okudum .
Karakterler , Serenaz , Ebru , Zeynep , Cem ve Tolga
Bir Yaz Hikayesi 😄😄
Çok sürükleyici , heyecanlı 😄😄

Temmuz Ayı Çok Atarlı Hepimiz Dikkat Edelim !!!
Sen kimsin !!! Uygunsuz İlişkiler , Kandırılmalar , Borç isteyenler ,kaostan beslenenler ..
Aman aman Allah ım bol sabır ve huzur 🙏
Ben  Özel  güvenilir insanlar hariç kolay kolay kimseye borç para vermem paramla rezil mi olacağım
Parayı ver sonra peşinde koş ..
Bir arkadaşım anlatmıştı , Bir arkadaşı borç para istiyor veriyor paraya ihtiyacı oluyor
Borcu olan ben de para ne arar varsa sen bana ver diyor .
Sözün bittiği yer

Bana bir şey olmaz demeyelim hepimiz 👀 dört açalım
Ben insanların gerçek niyetini hep gözlerinden anlıyorum
O yüzden konuşurken  karşımdakinin gözünün içine bakarım
Gözler kini , nefreti , mutluluğu , sevinci her şeyi söylüyor
Yüzüne bakabiliyor mu  , gözlerini kaçırıyor mu ?
Size de tavsiye ederim 👀❤️

Gündemimiz Aşk , Mutluluk , Huzur Olsun









                                 
           

Yorumlar

Popüler Yayınlar