BİR ŞARKI TUT

   Birden geldin aklıma yakıverdin ışıkları , hayret ettim kalbime bazen mutluluktan  ..
   Müzikle sözlerin uçuştuğu güzel şarkı 🎶

Hadi hep birlikte yüksek sesle söylemeye  var mısınız ?

Yeşil çimlere basarak , belki de uzanmış yıldızlardan dilek tutarak , belki de mikrofon yerine herhangi bir şeyle yatak üstünde dans ederek , tercih bizim ☺️😊

Hadi itiraf zamanı 😄😄 Önce kendimize tabii ki ,

Şöyle bir birazcık geriye alayım sizi , Buyrun öncelik sizin 😄😃
Hayır sen kapat , sen kapat 🙈🙈

Yaptığımız iyilikler , kötülükler ,
Çıkar , Ego , Bencillik , Saygısızlık , Bedel ödemeden yüzleşmeden kendince üstünü örtme ,
Tek başına Tavla , Satranç oynama ..
Kendini akıllı zannedip her zaman karşındakini hafife alma ..
Sorunun. Kendinde olduğunu ısrarla kabul etmeden hep başkasına çamur atma ..
  Ya da
Uğradığın haksızlar karşısında bazen kendini savunmak ,
Bazen susmak ve Allah a sığınarak duâ etmek 🙏

Ve Kötülük yapanın yaptığı her şeyin er yada geç kendine dönmesi 🙏
Kötülüğe kâh susarak , kâh aktif  , kâh pasif bir şekilde ..
Kötülüğe hizmet edene destek verenlerin de , Nasibini Alması 🙏

Bu iyilik içinde geçerli tabii ✌️🎈

Her biri adam olmamız , olgunlaşmamız için ders ,
Her yazım da dediğim gibi bunu yaparsan sonucu bu diye her birini deneyimliyoruz ,
     Bazen ne kadar kötü birine dönüştüğünü anla diye aynen kendin kadar kötü biriyle yola çıkıyorsun
     Tercihimiz o yönde oluyor .Kötü kötüden anlar .Kötüyü Çeker ..
      Harfi harfine yaptığımız her kötülüğün , tıpa tıp aynısını yaşıyoruz .
İşte ampul orada yanıyor ⌛️

   Bir saniye , Eeee ben yaşadığım her şeyi çok kişiye yaşattım 🎭
   Bir de başka kılıflar uydurdum kendimi aklamak için 🎭
   Kendimce dalga geçtim , eğlendim ..
   Peki Şimdi Neredeler , Çıkarına hizmet edenler nerede ?!
   Mutlu muyum ?!
   Ben ne istiyorum ?
   Pişman mıyım ?

Pardon da , Benim bir tipim bile yok .. Nefes alsın yeter !!! İşimi görsün !!!
Tekrar soruyorum , Mutlu musun ? Mutlu musunuz ?
İnsan korkunca harekete geçmemek için  bulamayacağı bahane yoktur , derler

    Ünlü iki Sanatçı , ünlü bir adamla farklı zamanlarda sevgili oluyor .
Adam ayrıldığı kadınları diziden çıkartıyor .
Hele bir kadınla 2 yıllık ilişkisini bitireli 1 ay olmadan başka biriyle evleniyor .
Ve 2 yıllık ilişki yaşadığı kadın adam ın evlendiği haberini İnternetten Öğreniyor ..
Seneler Sonra Adam türkiye ye öyle  bir rezil oluyor ki , Gizli saklı her şeyi  İnternet sayesinde ,
Herkes Okuyor ve Evliliği Bitiyor .

Ah öyle bir şey ki , Hiç hafife almayın 🙏

Kadın internetten öğrendi evlendiğini , Adam ın yaptıklarını internetten herkes öğrendi kısmı
Kırdığın yerden kırılırsın 🙏
Bu örnek uzun yazı ya bedel ..

   Geçen Hafta Çiçero yu izledim .Mit in yüzyılın Casusu dediği , İlyas Bazna
Britanya ve istihbarat üyelerine göre Bazna , Saf , aptal , ingilizce bilmeyen bir uşaktı .
Zaten amacıda o değil mi , Dikkat çekmeden sinsice işini yapmak ..
Film de , İş için Maltepe de Pavyon işleten bir kadınla 10 yıldır evli ,
Uşak ve Pavyon işleten bir kadın ?
Ben gitmeden internetten biraz araştırdım . Filmi anlatmayayım , merak ederseniz izlerseniz .

Siz anlatın bakim 😊😊 En son bir yorgunluk , isteksizlik vardı sanki yanlış hatırlamıyorum değil mi
Ben eminim kendiyle yüzleşen herkes yavaş yavaş olsa da , Güçlenecek ..
Doğru kararlar , tercihler yaparak yola devam edecek ✔️

Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı , gene aynı şekilde fakat herşeyden habersiz yaşayıp gidecektim .
Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu ,
Benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin ..demiş Sabahattin Ali

Önümüze tesadüfen çıkan böyle insanlar varsa değerini bilelim 🙏
Çıkmayanlara da tez zamanda , Kalbi ile dili bir olan insanları nasip etsin 🙏

Mühim olan yükseklere çıkıp hayata tepeden bakmak değildir , mühim olan ne kadar yükselsen de
Her şeye Eşit Mesafeden Bakabilmektir .Şems-i Tebrizi
Çok severim bu sözü ..

Hadi herkes bir geriye baksın ve düşünsün 💭
Umarım çoğunluk dersimi aldım , yaşasın , İyilik der
Kalbinizi dinleyin ,
Rüyalarınızı dikkate alın ,
Niyet edin ve mesajcı rüyaları dikkate alın ,
Ayna nın karşısına geçin , şükredin ,
Yüksek sesle yüzleşin ,
Yaptıklarınızın aynısını yaşadığınızı ve verdiğiniz tepkileri düşünün,
Canınızın nasıl yandığını ,
Nasıl mutlu olduğunuzu ..
Size yapılmasını istemediğiniz hiçbir şeyi kimseye yaşatmayın .
   
Hadi herkes geceye bir şarkı bıraksın , Bir şarkı tut 🎶
Bitsin , başa sarsın , tekrar tekrar o sırada bu yazı yı okuyun
Çıkan sonucu uygulayın ..
Kalbinize denk geleni bulun ,
Kendinizi sevin ve hiç ayrılmayın

Bol şükürlü geceler 🙏❤️










Yorumlar

Popüler Yayınlar