BAYRAMDA KENDİNE YATIRIM YAP

    Ayyyyyyy siz beni çok mu özlediniz 😄😄 Ben de sizi çok özledim 😄😄
    Arkadaşlarla , Dostlarla , Sevenlerle  bir güzel gezdik , yedik , içtik ✌️🎈

Gerisi bana kalsın 🙈🙈

Ama ne hikayeler , ne yaşanmışlıklar anlatıldı bana hepimizin ders çıkarması gereken şeyler
Kimi oğlunu , kimi gelinini , kimi aşkını , kimi ah ettiği ... , kimi kocasını , kimi biricik hatununu
Neler yaşamış , ne badireler atlatmışlar ,
   Kiminin mutlu son , kiminin ah ın üstüne kurmaya çalıştıkları ev ve tabii ki ,
İlahi Adalet 🙏✔️

     Kimi evlilik çetesinin eline düşmüş ,
     Kimi burnunun dikine gitmiş ,
     Kimi de , Ego Sarhoşu olmuş ,
     Bana bir şey olmaz , siz biliyor musunuz benim arkamda kim var .

İnşallah hepsine detaylı paylaşacağım ,

      Daha yeni yoldan geldim durun bir soluklanayım 😂😂
Uçak maceralarından hiç bahsetmiyorum  🙈🙈

     Kıymetlilerim , İyi ki sizi tanıdım . İyi ki bir araya geldik .
İyi ki vesile oldu da bir aradayız 😄😄😂😂
Ben sizin hakkınızı , Siz benim hakkımı nasıl ödeyeceğiz .

      Öhö öhö hemen ciddileşiyorum ☺️☺️

Günün anlam ve önemine uygun bir paylaşım olacak .
Uçakta gelirken tak tak aklıma geldi 📝🎯

       Allah her birimize sevdiklerimizle birlikte nice nice sağlıklı , mutlu ,huzurlu bayramlar
Güzel günler nasip etsin 🙏
       ✔️Amma Velakin , Önce kiminin dalga geçtiği , kiminin umursamadığı , ti lerin havada uçuştuğu , O İÇ DÜNYAMIZ , İÇ SESİMİZ VAR YA ,  Hani arada bir de olsa  ona bir hal hatır sormamız gerekiyor . Yoksa anne karnındaki çocuk gibi tekmelemeye başlıyor .
         İşte o zaman , şunları sormamız ve yapmamız , uygulamamız gerekiyor .

✔️ Ne zaman harekete geçiyoruz , Pire için yorgan yakma örneği gibi ,
     Kafamız attığı zaman mı , sonunu düşünmeden ?
     Yoksa kalbiniz attığı zaman mı ?

✔️ Peki karar vermeden önce , Geçeceğin köprülerle , yakacağın köprüleri iyi ayırt ediyor muyuz ?
✔️ Sürekli yoğun olduğumuzu söylüyoruz , İşim var diyoruz . Tabii ki biliyoruz hiç kimse sürekli yoğun olamaz . Sosyal Medya ya girerken giriyoruz da ,
     Neden , yalandan yoğunum diyoruz ? Döncem ben sana deyip geri dönmüyoruz ?

✔️Neden , Hiç arkadaşınız olmadığı halde , Hiç gezmediğiniz halde ,
Ayyyyy ne  kadar da seviliyorum , geziyorum diye kendi kendinizi kandırıyorsunuz 💭

✔️Neden , İçimizde kötülük bulunduğu halde , Kendimizi ben çok iyi biriyim diye pazarlamaya çalışıyoruz ? Herkes kötü , Sadece sen mi iyisin ?
✔️ Hep mi kötüler seni buluyor ?

✔️ Neden her şeyi karşı taraftan bekliyoruz ? Neden hala ne istediğimizi bilmiyoruz ?
       Neden hiçbir şeyi zamanında yapmıyoruz da , hevesimizi , hevesini kaçırıyoruz(sun)

✔️  Sessizliğini duymayan birine neden kalbini veriyorsun ?
 ✔️ Neden ben huysuzum , Açık sözlüyüm deyip ( Aslında değiliz , zannediyoruz .)
       Kalp kırıyoruz .
     
 ✔️ Neden kendi kız kardeşine , ablana bir erkek kötü davrandığında , tepki verip ,
       Biz de başka birinin kız kardeşine , ablasına kötü davranıyoruz 💭🎭
   
 ✔️ Neden , Her baş örtülü namuslu , gözü açılmamış oluyorda , her başı açık namussuz olabiliyor
Yani oranı daha fazla olabiliyor  🙊

   🎭   Ömer Hayyam Ne demiş ,

🎯  İÇİNİZ TEMİZ OLMADIKTAN SONRA !
       HACI HOCA OLMUŞSUN , KAÇ PARA !
       HIRKA ,  TESPİH , POST , SECCADE GÜZEL
      AMA , TANRI KANAR MI BUNLARA   ???


🎭   İşte Neden benim hiçbir işim yolunda gitmiyor , hep başkası haksız ben haklıyım !!!
        Hep kullanıldım , aldatıldım , hevesim kursağımda kaldı ..

 🏆🎭🐝💪   BİÇTİĞİNİ BEĞENMİYORSAN  , NE EKTİĞİNE BAKACAKSIN  !!!
           Ama BEN , Açık Sözlüyüm ..

Asıl Amalar Şunlar ,   Dedikodu Yaptın ✔️
                                    Ah Aldın ✔️
                                    İnsanların duygularıyla oynadın ✔️
                                    İkili Oynadın ✔️
              ✔️Çıkarın için insanların gururuyla  oynadın .
                    Hem de gözünü bile kırpmadan . Adam sattın bundan utanacağın yerde pişkin pişkin güldün . Sadistce Zevk Aldın .
               
✔️ Yalan konuştun , değer bilmedin , kendini olmadığı biri gibi tanıttın .
           
             ✔️ Kalbinin sesini değil , Hep elalemin sesini dinledin .
✔️ Ne istediğine karar veremedin .Ayakların yere sağlam basmadı ?!
✔️ Senin bir hayatın bile olmadı ,
      Hep başkaları vardı o direksiyonda ...
     
 ✔️ Belki Kalbinin , Ruhunun  ne istediğini bildin ama Sattın bir hiç uğruna !!!
       Kasaplık koyun gibi , Kesin , satın verin , dağıtın beni dedin .

✔️  Sorgulamadan , Her gülene güvendin , İlk tanıdığın insanlarla yola girdin
     
       🔥 Hepte En Güvendiklerin Kuyunu Kazdı , Değil mi ?!

✔️ Bu küçük ben istediğim gibi şekillendiririm , dedin !?
       Bu salak , bu fakir , bu gözü açılmamış , ben istediğimi yaparım onun ruhu bile duymaz dedin .

✔️Bu benden , bizden tanıdık , beni yormaz , beni satmaz dedin , değil mi ?
     Demediler mi sana , Ağacın kurdu içinde olurmuş ...

✔️ Hallederiz , Yaparız , Bakarız , İşim Var , Sanane , Ben böyleyim  dedin , değil mi ?!
       Hiç işine gelmedi yüzleşmek , Erindin ...

Aslında Hep Sen İyisin , İkili Oynarsın ,
Nabza göre şerbet verirsin ,
Söylediğini inkar edersin ,
Herkes senin peşinde , sana aşık ,
Şeytan tüyü var sen de , hep sana yapışıyorlar
Herkes sana hayran , hep konuşur , söz verir
Ama tutmazsın ...
      Adetindir Senin , yarı yolda bırakmak ...

    🌵🌵🌵🌵🌵Biçtiğini beğenmiyorsan , Ne ektiğine bakacaksın 🎃🐞

Ben neler yaptım da bunları yaşıyorum .
İşte tamda bunları yapıyorsun ..

Sanki ilahi adalet yok gibi ilahi düzen yok gibi
Gözünü kırpmadan herkesin üstüne basıp ,
Bedel ödemeden , Ben istediğim insanla Yeni düzen kurarım dedin .
Daha neler neler yaptın , kimbilir !!!


      Sana diyorum , size diyorum !!!

İşte bu yüzden mutsuzsun ...

       📌 Hata yaptıysan kabul et
             Düşdüysen , kabul et
             Sürekli sürekli bu hataları yapma

🎯 İnsanları kontrol etmek , yönetmek için ,
      Cahillerle Gezme , Arkadaş olma , Yola çıkma ..

   🎯 İyiyi beslerseniz , iyiyi
    🎭Kötüyü beslerseniz , kötülerle karşılaşırsınız ✌️🎈

Adam a sorarlar , Sen yola çıkarken iyiyiydi de ,şimdi  mi  kötü oldu ?
Tabii ki , hayır !!!

Çıkarların bittiği yerde , Maskeler düşer ..

      Hadi gelin bu uzun bayram tatilin de , bunları kendinize sorun 📝

Arının , Yüzleşin , Hatanızı kabul edin ve Ne yaparsak onu yaşayacağımızı unutmadan ,
Kararlar alın !!!

     Her yaşadığımız şeyin bir anlamı var
     Bunu yaptın , karşılığı bu ..

Yaparken zevkli , yaşarken de zevkli oluyor mu ?
Yaşayın görün diyor , İlahi Düzen 🙏

        Ve unutmayın , Sizi gerçekten seven insan (lar)
         Ne yapar , ne eder seninle olmanın bir yolunu bulur .
Zaman yaratır , çevresinden , kötü alışkanlıklarından kopar ama ,
Sizden kopmaz ✔️
     Sevmek her şeyi karşına alıp aşmak ve aştığında da ,
      Değer bilmektir ✔️
Korkup kaçmak , ertelemek için değil ...


          Ne demiş Mevlana ,
Her zorluğun sonunda bir ışık vardır .
Eğer elleriniz diken yüzünden kan revan içşnde kaldıysa ,
Güle dokunmanıza çok az kalmıştır

              Diğer paylaşımlarda görüşmek dileğiyle , Sevgiyle Kalın ❤️😘




   








     

Yorumlar

Popüler Yayınlar