UMUDUNUZ TUTSUN

  Bahar değil artık yaz geldi , diyebilir miyiz 💭☺️ Bir kaç günkü ,hava ya bakarsak , diyebiliriz 🌸                    
  Hava nasıl da miss ✌️🎈
  Bugün bebek sahilin deydim. Koşanlar , yürüyüş yapanlar .
   Havanın enerjiyle bir ilgisi var , Aksini iddia eden yoktur herhalde 😎☕️
       Bu ara gündem de  boşluk hissi , mutsuzluk ve hayatımıza aldığımız insanlar gündemde ,
 
✔️Sorgulayalım bakalım , Neden sürekli aynı hataları yapıyoruz .
      Neden söylediğimizle , yaptığımız aynı olmuyor ?!

✔️Her kararımızın iyi ya da kötü sonuçları vardır .
     Yalnız kaldım diye ilk yüzümüze güleni ,hayatımıza mı , alıyoruz ?

✔️Beklentimiz ne ? Kendimizi tatmin etmek için mi , Bize yakışmayan tercihler yapıyoruz ?!
     Anlık kararlar alıyoruz ?! Çıkar için boşluk doldurmak için arkadaşlık ediyoruz ,
     Hatta Evleniyoruz 💭
        📌 Hala öğrenemedik mi , Çıkar için yapılan her işin  sonu çabuk gelir .
               Menfaatin  ya da , karşı tarafın menfaati bitene kadar .
              Hızlı başlayan her şey çabuk biter .

✔️ Peki Hayatımıza aldığımızın insanlara hemen güvenir misiniz ?!
       Evlenmek için , arkadaş , dost .. Kolay mıdır , Sizin için !!!

   📌 İstediğim gibi davrandı , dişime göre .. Dediğim her şeye EVET Diyor , Gülüyor ,güldürüyor.
         Yeni tanıdığım insan beni mutlu ediyor deyip , Hemen Baş köşe ye mi , Oturtuyoruz .
Yoksa Olması gerektiği gibi mi , yapıyoruz .
     📌 Hiç tanımadığımız insanı hayatımıza ne şekilde alırsak alalım ,
           Kademe kademe güvenmeliyiz .Sınamalıyız ..
Tanımadan sırrımızı vermemeliyiz hatta evimize bile davet etmemeliyiz  , öyle değil mi ?
Yakışır tercihler yapmalıyız ?
Kalitemize , Zekamıza uygun mu ? Cahil mi , İkili oynar mı , girdiğim ortamlara , aileme yakışır mı ,
Verdiği söze tutar mı ? Maskeli mi ?
Beni seviyor mu , değer veriyor mu , Yoksa beni kullanıyor mu ?!
Sohbet edebiliyor muyum , Bana ne katıyor ?
Sık dokuyup ince elemeliyiz .
Israrla görüpte görmezden gelirsek , İlk hatada kalitesini anlarız emin olun 🎭
    Farkındaysanız , Artık doğruyu söyleyen , Güvenilir  İnsan , Kimsenin işine gelmiyor .
    Anlık duymak istediğimiz şeyleri söyleyen çıkarcı insanlar makbül ,
    Sonra da hayat bana kötü davranıyor , Mutsuzum ..

🎭 Hayat size kötü davranmıyor . Siz yanlış tercihler yapıyorsunuz ?
      Yukarıda söylediğim maddeleri iyi okuyun ?
Her yüzünüze gülen insan DOĞRU değildir
   
 📌 Gaza gelerek hayallerle insan alamayız hayatımıza ,
       Sahip olmak için sevemeyiz ?!
       Benim ...Benim ...
       Özgüvenimiz olmadığı için sırf itaat etsin diye ,
       Yakışmadığını bile bile , kendimizi tatmin etmek için kendimizi çukura atamayız

✔️ Şunu da unutmamalıyız ki , Ne kadar gaza gelsekte , İlahi adalet öyle bir öğretiyor ki ,
      Acı çeke çeke ..
     
📌 İnsan acı çekince tanıyor kendini ??
 
🎭 Zaafım ne ? Hırsım , Egom ne ?
      Neden sonunu bile bile yaşayarak görmek istiyorum ?
      Acıdan mı , hoşlanıyorum ?
      Neden kendimize güvenmiyoruz ?
      Nerede hata yapıyoruz ?
 Duygularınızı saklamayın , Ağlayın , konuşun ,
Bastırmayın duygularınızı , yoksa başka suretle yaşarsınız !!!
    📌  Karar verin Ne istiyorsunuz ?
            Beğenilmek mi , Sevilmek mi istiyorsunuz ?
            Tanımadığımız insanlara paşam , pıtırcığım , sultanım mı , diyorsunuz ?
            Peki neden ? Sorun kendinize 💭
 Tek kalırım beni bırakır diye mi ? İsteklerimiz başka , yaptıklarımız başka ..
   🎭 Yaralı bir çoçuk musunuz ? Yeteri kadar sevilmediniz mi ?
         O yüzden mi , karşı tarafın beynini yanlış okuyoruz ?
         Zanların sebebi bu mu ? Kaliteli isteyip , çevrenizde bu kadar kalitesiz insan var ?!

✔️ Hammıyım , oldum mu ?
       Sorumluluk almaktan kaçma  sebebim ne ?
       Yalan konuşmamın ? İkili oynamamın ?
       Yarı yolda bırakmamın , Anlık karar almamın , Sözümün eri olmamamın altın yatan ne ?

✔️Hata yapabiliriz , yapıyoruz da !!!
     Peki Sorumluluğumuzu alıyor muyuz ?
     Hata yapınca özür diliyor muyuz ?
     Hatamızı telafi etmek için ne yapıyoruz ?

🎭 Kuyruğu dik mi tutuyoruz , bu ne kazandıracak sana , bana  ????
      Ben böyleyim beni böyle kabul et mi diyoruz ? Bunun anlamı ;

Bencilim !!! Özür dilemem , ilgilenmem , işime geleni yaparım , güvenilmezim , her an her şey
Yapabilirim ? Yapmam dediğimi yapar , Yaparım dediğimi yapmam , dengesizim ..
Hata yapsam da , Özür dilemem ..
     Ama sen  bunların hepsini kabul et ve Sen beni sev , Sorumluluğu al , Öfkemi hoş gör..
Öfkenin altında ne var , Yalnız kalma korkusu ve kendinden kaçmak
Bilmiyorlar ki , Nereye gidersek gidelim , Kendimizden ve Vicdanımızdan kaçamayız 🙏

        Ama doğru insan olursa , tabii ki  Göz yaşıda , gülmede her şey aşk içindir .
        Hepsi kabulumüzdür 🙏
  Ve kimse endişe etmesin senin nasibin senindir 🙏
  Er ya da geç seni bulur 🙏
  Umut etmekten , Şükretmekten , Duâ etmekten vazgeçmeyin

     İnadınız , mutsuzluğunuz tutmasın ?!
     İstediğiniz ile yaptığınız bir olsun , Size yakışır olsun ?
     Umudunuz tutsun 🙏🎈



Yorumlar

Popüler Yayınlar