ÖZLEDİNİZ Mİ

            İki günde özlediniz beni değil mi 😄❤️

Hadi hadi itiraf edin çok özlediniz ☺️😄

 Özledim teninin kokusunu özledim
 Özledim sımsıcak gülüşünü özledim  ne güzel şarkıdır 🎶🎤

Özlediniz söylemediniz ,
Sevdiniz  söylemediniz ,
Kırdınız özür dilemediniz ,
      Ah o ego ah o hırs ah o inat ,
Söz verdiniz tutmadınız.
Bilmeden yapılan hata , Yanlışlıktır , Bilerek  yapılan hata ''İhanettir ,,
Buna dikkat edin ..
    Evet hayatınızı etkileyecek radikal bir karar aldığınız da ,
Kendinize şu soruyu sorun 💭

     Ne kazanıcam , ne kaybedeceğim  ?!

Biri bana yanlış yapsa şu soruyu sorarım ?

Ne kazandığını bilmiyorum ama
Umarım beni kaybettiğine değmiştir ..

Bazen bir şeyin değeri ona ulaşarak ne kazanıldığıyla değil ,
Ona ulaşmaya çalışırken nelerden ödün verildiğiyle belirlenir .Nietzsche

     Kısmet , Nasip diye bir şey var
Bugün yaşadığım bir örnek ,

Kanyon a gittim. Biletix den Nilgün Belgün Aşk ve Komedi ye bilet almak için ..
Bilet bitmiş .. Bir baktım Teoman Konseri ..
Neye niyet neye kısmet ..
Kaçar mı , hayır 🎶🎤
Müzik aşktır 🎶 Hayat  kaynaklarımdan biri diyelim
Hatta babam ı aradım . Hadi sen de gelll
Tamam işimi halledeyim geliyorum dedi.
Hay yaşa , Hep diyorum ya ,
Yaş sadece bir sayı 🙏

Salı Akşamı da , Milonga var .. Dansın en keyifli hali ..

Hadi bu gece uyumadan önce en sevdiğiniz şarkıyı dinleyin ,
Rahatlayın , sıyrılın egonuzdan !!!

Düşünün , Hayal edin 💭

Şu ana kadar ne hata yaptınız ?
Nerede yanlış yaptınız ?!
Mutlu olmak için , kimleri mutsuz ettiniz  !!!
Sırf , Para , Ün , Mevki , Şan İçin
Egonuzun , yanlış insanların kurbanı olup ,
Size yakışmayan  insanlarla bir yola girdiniz ?!
Söz verdiniz , Umut verdiniz , Tutmadınız ...
Yüzümüz kızaracağı yerde , pişkin pişkin gezdik , fotoğraf paylaştık ?
Sevgimize ihanet ettik ..
Savruldunuz ..
    İnanıyorum , İnanmak istiyorum .. Bu soruların cevabını kendinize verirken ,
Ben ne yapmışım ya ,
Hangi ara bu kadar acımasız , kendi mutluluğum için , ümit verdiğim insanları harcayacak kadar
Kötü bir insan olmuşum ,
Ben mi yapmışım bunları demiştirsinizdir 🙏

     Farketmek 🎈Başlangıç ✌️
       📌Yüzleşmekten kaçmamak , konuşulacak yerde susmamak ,
           İçinden geçenleri bastırmamak , hatayı gördüğün zaman ifade etmen ,
          🎈 Gelişme ✌️Dir

☕️ Biz hep SABIR LA , KAYGI YI KARIŞTIRIYORUZ ...

Geç değil , Nerede sıkıntı varsa , bulun ve çözün .
Karşı tarafın yapmasını beklemeyin ..
Bu işle , bu eşle ömür geçmez , geçer ..
İyi düşünün karar verin ☕️

Biraz silkelenip kendimize geldik ama uyku da kaçtı diyorsunuz .
Bırakın kaçsın ...
☺️☺️ Ömür Boyu uyuyacağımıza ,
           Adam akıllı bir gece uykusuz kalalım da ,
Kendimize gelelim ,
    Ders çıkaralım , Gönülleri alalım .
Asla asla demeyin .. Hayatta hatalar da olacak ki ,
Kıyaslayalım , deneyimleyelim en önemlisi aynı hataları tekrarlamayalım 🙏
Hatalar ı karakter biçimine çevirmeyelim , Sağlam bir DERS ÇIKARALIM

      Yanar döner olmayalım ,
Su gibi bulunduğumuz kabın  şeklini almayalım 🎭
Duruşumuz olsun 🎭
Bir insanı severken başka bir insan kötüledi diye ,
Biz de kötülemeyelim ..
Ya da kötülediğiniz insanı , başka bir insan övdü diye ,
Siz de övmeyin ...

       Sevdiğiniz insanların her türlü yanında olun !!!!
       O ortam da , olmasada savunun ...

Nerede ne yapacağınız belli olsun !!!

      Geldik Güzel Kısma ❤️
Biraz soluklanın ...

Ve huzur bulduğunuz , Şarkı yı dinleyin 🎶

Şimdi de , Kalbinize asıl yakışan kim ?
                 Kimin yanında mutluyduk , mutluyum ...
                 Kiminle sevdiğimiz hayatı yaşarız..
                 Kiminle sessizliğimle anlaşabilirim ..
Kiminle , İş yapabilirim .. Güvenebilirim
                Yaşayabilirim .. Evde film izlemek , konsere gitmek
                                          Yürümek , aynı kafada olmak ..
Hep mutlu olamayız ..
Sorun olduğunda o an tartışabilmeli..
Hep aynı kişi alttan almamak kaydıyla , alttan almalı ..
Saygı duymalı , Küs kalamayacak kadar ..
Sevecek , Özleyecek ..
Sinirlendiğiniz an onunla göz göze gelince ,
Tüm yorgunluğunuz , kırgınlığınız geçecek kadar
Çıkarsız sevdiğiniz , sevildiğiniz ...
Birini düşünün , Kalbinize , aklınıza , ruhunuza iyi gelen kişi kimse
Bu aşk , arkadaş , dost her şey için geçerli ..
Bunları düşündüğünüz , İnsan , İnsanlar olsun hayatımız da ..
   En önemlisi , Önceliğinizi belirleyin
                         Birlikte bir şey  yapmaktan zevk alacağınız insanlar olsun
Kendinizle barışık olun
Sen kendini bildikten sonra sana salak deseler ne olacak
İnsanlar yaşayamadığı hayatı , Yaşayan insanları çekemez ama
O fırsata sahip olduğunda daha fazlasını yapar ..

    Sabahladık mı ?!
Olsun yüklerimizi attık 🙏 Bir de lafta kalmaz , İcraata dökersek biz de güzeli yok ☺️😄

Gülün , güldürün ..
Birbirinizin gözüne bakın ,
Dokunun , hissedin ..
Paylaşın ..
Dertleşin ..
Ağlayın , ağlatmayın ..
Sorunu görmezden gelmeyin ,
Çözün ..
    Herkesle kötü olan değil ,
    Herkesle iyi olandan korkun dikkat edin buna 🎭

Teoman dan , Mavi yle 💙 Yazı yı bitirelim
     Kaptan bu kadar hızlı gitme hava güzel deniz güzel
     Yelken yeter bize akıntı burnu önümüzde
     Mandalina kokuları sahilden dolsun içimize
     Mutluyum diyorum kendime sağım solum önüm arkam
Ne güzel şey , Uyuklamak sana ilk aşık olduğumda ...

       Sabah kalkınca da açın müziği yemek yapın , yiyin
Sonra atın kendinizi dışarıya yürüyün , şükredin 🙏
       Allah kıymet bilen insanlar nasip etsin  , kalbi güzel insanlara 🙏💙










           









Yorumlar

Popüler Yayınlar